Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Netzer
Re: Transfernieuws

Post by Netzer » Wed Jan 04, 2023 6:56 am

Er zou eventueel ook iets in de plaats voor Jens Naessens mogen komen.
Ik denk dat het nu toch echt wel duidelijk is dat dat helemaal niets meer wordt met Naessens.
Formerly known as Lisp-boy

Flor

Post by Flor » Wed Jan 04, 2023 8:00 am

Lisp-boy wrote:
Wed Jan 04, 2023 6:56 am
Er zou eventueel ook iets in de plaats voor Jens Naessens mogen komen.
Ik denk dat het nu toch echt wel duidelijk is dat dat helemaal niets meer wordt met Naessens.
Dat vond ik echt een hele rare verlenging. Dat lijkt me al een zekere vertrekker op het einde van het jaar. Mag inderdaad nu al vertrekken, maar wie gaat die nu opvangen?

Axassin

Post by Axassin » Wed Jan 04, 2023 8:48 am

Er is veel meer aan de hand denk ik... ;) Er gaan geruchten over een extra investeerder/overnemer/... LVT zou wel aan boord willen blijven met het stadion. Er doet veel de ronde: Eigenaars Aston Villa, Red Bull,...

Geen idee of het echt klopt hé, ik zeg gewoon maar wat ik hoor waaien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

GeelZwart

Post by GeelZwart » Wed Jan 04, 2023 9:17 am

Axassin wrote:
Wed Jan 04, 2023 8:48 am
Er is veel meer aan de hand denk ik... ;) Er gaan geruchten over een extra investeerder/overnemer/... LVT zou wel aan boord willen blijven met het stadion. Er doet veel de ronde: Eigenaars Aston Villa, Red Bull,...

Mmmm weet niet zo goed wat hiervan te denken. LVT blijft volgens die geruchten dan enkel met het stadion in de club?

Axassin

Post by Axassin » Wed Jan 04, 2023 9:48 am

GeelZwart wrote:
Wed Jan 04, 2023 9:17 am
Axassin wrote:

Mmmm weet niet zo goed wat hiervan te denken. LVT blijft volgens die geruchten dan enkel met het stadion in de club?
Indien het allemaal klopt, zal veel afhangen van de invulling. Als dit met een slim aankoopbeleid, investering in infrastructuur, opwaardering van de jeugdopleiding kan, dan is dit een goede zaak. Kijk naar Union & OHL.

Voor een verhaal à la Waasland-Beveren, neen danku.

Maar iets in mij zegt dat Luc wel bepaalde voorwaarden zal stellen. Daarvoor heeft hij de afgelopen jaren zijn filosofie te hard gepromoot.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jan 04, 2023 11:31 am

Axassin wrote:
Wed Jan 04, 2023 9:48 am
GeelZwart wrote:
Wed Jan 04, 2023 9:17 am
Axassin wrote:

Indien het allemaal klopt, zal veel afhangen van de invulling. Als dit met een slim aankoopbeleid, investering in infrastructuur, opwaardering van de jeugdopleiding kan, dan is dit een goede zaak. Kijk naar Union & OHL.

Maar iets in mij zegt dat Luc wel bepaalde voorwaarden zal stellen. Daarvoor heeft hij de afgelopen jaren zijn filosofie te hard gepromoot.
Dat er iets op til staat is wel duidelijk alle signalen zijn daar... VA die aan boord blijft met serieuse garanties op promotie die hem werden gedaan, Schouterden die graag en snel bijtekende, ontslag RR, Van Lommel die zal verdwijnen... Vul maar in. Je kan niet blijven dobberen in deze reeks. Als je bekijkt wat de bekermatch Lierse-Anderlecht teweeg bracht... Meer dan 10000 man op de tribunes daar zijn de ogen opengegaan welk potentieel Lierse aan achterban nog heeft...

TV2002

Post by TV2002 » Wed Jan 04, 2023 2:01 pm

Zovko wrote:
Mon Jan 02, 2023 4:33 pm
Overlaatst was er een gerucht over een international van Kazachstan, Orazov of zoiets. Een nr 10.
Ik weet niet wat daar echt van aan is
Dat gerucht zal dan vermoedelijk van dit artikel komen: https://kaz.vesti.kz/football/ramazan-o ... dyi-25422/

Ik heb het even vertaald (want ik vermoed dat jullie Kazachs niet zo goed is ;) ) :
Middenvelder van de Kazachstaanse nationale ploeg Ramazan Orazov gaat over naar de Belgische ploeg "Liers". Dat meldt het telegramkanaal Aladop.
Dit seizoen speelde Orazov 22 wedstrijden in de KPL voor West Kazachstan. Hij werd in 2021 opgeroepen voor het nationale team en speelde in deze periode 12 keer. Samen met Karchikas brak hij het team in de C-divisie van de Volkenbond en werd hij de belangrijkste speler van het team.
Laten we eraan herinneren dat Ramazan Orazov tijdens zijn sportcarrière voetbalde in "Kayrat", "Aktobe", "Chaika" van Rusland en "Daugavpils" van Letland. Het is nog niet bekend hoe lang het contract tussen de middenvelder en het Belgische elftal loopt.

Het is een artikel van 12 december. Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven, zou een heel rare transfer zijn die ook niet in onze transfervisie past.

Ik zie wel dat die speler bij een managementbureau van iemand zit die in het verleden wel al wat transfers in België heeft gedaan (o.a. Vorogovsky naar Beerschot en RWDM).

Ik vermoed misschien dat deze speler alleen maar is aangeboden bij onze club, al spreken ze in het artikel natuurlijk wel al over een contract tussen speler en club. En sinds gisteren volgt een Kazachse instagrampagina onze club op Instagram, allemaal wel een beetje raar...

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jan 04, 2023 3:18 pm

TV2002 wrote:
Wed Jan 04, 2023 2:01 pm
Zovko wrote:
Overlaatst was er een gerucht over een international van Kazachstan, Orazov of zoiets. Een nr 10.
Dat gerucht zal dan vermoedelijk van dit artikel komen: https://kaz.vesti.kz/football/ramazan-o ... dyi-25422/

Ik heb het even vertaald (want ik vermoed dat jullie Kazachs niet zo goed is ;) ) :
Middenvelder van de Kazachstaanse nationale ploeg Ramazan Orazov gaat over naar de Belgische ploeg "Liers". Dat meldt het telegramkanaal Aladop.
Dit seizoen speelde Orazov 22 wedstrijden in de KPL voor West Kazachstan. Hij werd in 2021 opgeroepen voor het nationale team en speelde in deze periode 12 keer. Samen met Karchikas brak hij het team in de C-divisie van de Volkenbond en werd hij de belangrijkste speler van het team.
Laten we eraan herinneren dat Ramazan Orazov tijdens zijn sportcarrière voetbalde in "Kayrat", "Aktobe", "Chaika" van Rusland en "Daugavpils" van Letland. Het is nog niet bekend hoe lang het contract tussen de middenvelder en het Belgische elftal loopt.

Het is een artikel van 12 december. Ik kan het eigenlijk bijna niet geloven, zou een heel rare transfer zijn die ook niet in onze transfervisie past.

Ik zie wel dat die speler bij een managementbureau van iemand zit die in het verleden wel al wat transfers in België heeft gedaan (o.a. Vorogovsky naar Beerschot en RWDM).

Ik vermoed misschien dat deze speler alleen maar is aangeboden bij onze club, al spreken ze in het artikel natuurlijk wel al over een contract tussen speler en club. En sinds gisteren volgt een Kazachse instagrampagina onze club op Instagram, allemaal wel een beetje raar...
Een nummer 10 is meer dan welkom dat ontbreekt sinds de heropstart laat ons daar eerlijk over zijn.

GeelZwart

Post by GeelZwart » Wed Jan 04, 2023 3:27 pm

ozzy105 wrote:
Wed Jan 04, 2023 3:18 pm
TV2002 wrote:
Wed Jan 04, 2023 2:01 pm
Zovko wrote:

Een nummer 10 is meer dan welkom dat ontbreekt sinds de heropstart laat ons daar eerlijk over zijn.

GDS is assistkoning tot dusver dit jaar. Staat niet altijd echt op de 10 maar daar nu een vervanging voor zoeken lijkt me redelijk hard op weggesmeten geld.

Mark

Post by Mark » Thu Jan 05, 2023 12:43 pm

[/quote]

[/quote]

Hoop dat dit laatste klopt. Want ook al zou ik graag terug in 1A spelen, ik heb geen zin in een ver van mijn bed buitenlandse investeerder die ons als satelietclub of tijdelijk speeltje zou zien!

Vergeet niet dat stadion (en ik weet niet het jeugdcomplex in Kessel) niet in de NV van de club zitten vlgs mij zijn dit 2 of zelfs 3 afzonderlijke bedrijven. Als Luc alleen het stadion overhoud, kan de nieuwe investeerder (eigenaar) met de club doen wat hij wil. Dit vind ik gevaarlijk.

Post Reply