Stadion
Re: Stadion
Er zouden 2 personen bezwaar hebben aangetekend tegen de plannen achter de tribune. Ik vermoed dat er dialoog is met deze partijen om deze bezwaren weg te werken.
- Justhomuch
Die figuur zou dat nog best durven ook
- Justhomuch
Ik moest dan ook gelijk aan hem denken
Wij komen áltijd terug!
-
Ik quote mezelf maar naar aanleiding van de berichten die ik hier lees want volgens mij zit daar veel nonsens tussen.Thomas1906 wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 12:15 pmNiemand die het bezwaar ondertussen heeft gelezen of gisteren iets over heeft gehoord?
Het bezwaar is gelukkig wel op te lossen maar had zelfs vermeden kunnen worden als de club nu gewoon deftig in dialoog was gegaan de afgelopen jaren. Zeer jammer want dit gaat tijd kosten, vrees ik.
Toen de aanvraag liep, kon je al een bezwaar op het omgevingsloket lezen. De toegangsweg is niet van Luc maar van de Kerkfabriek. Sedert de opstart met Luc is er nooit contact geweest om een afspraak te maken over deze weg. In principe mag de club deze dus eigenlijk niet gebruiken en vandaar dat zij klacht hebben ingediend (of hoe je dat moet noemen). Zij zouden dus perfect een ketting kunnen steken op de poort voor de match tegen Beerschot en dan staat de club er schoon.
Geen idee of je dat bezwaar nu nog ergens kan vinden. Misschien dat ik de pdf-download nog wel terug vind.
Ik zou dus ook pas victorie kraaien met het nieuwe stadion als het er effectief staat. Er gaat nog veel moeten gebeuren om heel de buurt mee te krijgen, vrees ik.
- Justhomuch
Is er nog nieuws omtrend het stadiondossier? Blijft lang aanslepen vind ik.
Wij komen áltijd terug!
Heb daar geen goed gevoel bij. Iets te stil rond. Laatste wat ik hoorde is dat m'n aan het wachten was tot de prijzen daalden. Dan kan je nog efkes wachten denk ikJusthomuch wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 9:10 amIs er nog nieuws omtrend het stadiondossier? Blijft lang aanslepen vind ik.
2.... gaat drinfend vers kapitaal moeten komen want denk dat we aan plafond zittenKRKN wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 9:22 amHeb daar geen goed gevoel bij. Iets te stil rond. Laatste wat ik hoorde is dat m'n aan het wachten was tot de prijzen daalden. Dan kan je nog efkes wachten denk ikJusthomuch wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 9:10 amIs er nog nieuws omtrend het stadiondossier? Blijft lang aanslepen vind ik.
Voor de nieuwe bezoekerstribune achter de goal zou er weer een klacht van een buurtbewoner geweest zijn. Die tribune zie ik ook nog niet direct gebouwd worden.