A-kern
Re: A-kern
Ik moet hier een bekentenis afleggen:
Zoals jullie weten was ik tot op heden geen fan van TVI, ik heb hem meermaals buiten gewild.
Maar na de voorbije weken, heb ik enorm veel respect voor hem.
Gisteren ook bij aanvang dacht ik oeioeioei wat gaat dat geven 4 basis spelers er niet in, maar dit was een fantastische tactische zet van TVI.
Als die oranje onnozelaar de match niet kapot fluit winnen wij.
Neen dit seizoen is TVI TOP !
Zoals jullie weten was ik tot op heden geen fan van TVI, ik heb hem meermaals buiten gewild.
Gisteren ook bij aanvang dacht ik oeioeioei wat gaat dat geven 4 basis spelers er niet in, maar dit was een fantastische tactische zet van TVI.
- Justhomuch
En dat siert u MarkMark wrote: ↑Mon Nov 14, 2022 11:53 amIk moet hier een bekentenis afleggen:

Tom is ook een jonge coach, die bij ons evengoed een platform krijgt om te groeien. Hoe hij, met ons budget, de kern samenstelt is bewonderenswaardig. Vorig seizoen heb ik er vaak op gevloekt, dit jaar heeft hij echt wel een paar matchen naar zijn hand weten zetten (deinze bijvoorbeeld). Al mag het soms met wat meer pit langs de lijn

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Volmondig eens, vooral met dat laatste, en soms heb ik ook nog mijn twijfels bij zijn wissels, maar iets in mij zegt dat die mens veel meer van voetbal kent dan mijAxassin wrote: ↑Wed Nov 16, 2022 4:38 pmEn dat siert u MarkMark wrote: ↑Mon Nov 14, 2022 11:53 amIk moet hier een bekentenis afleggen:
Neen dit seizoen is TVI TOP !![]()
Tom is ook een jonge coach, die bij ons evengoed een platform krijgt om te groeien. Hoe hij, met ons budget, de kern samenstelt is bewonderenswaardig. Vorig seizoen heb ik er vaak op gevloekt, dit jaar heeft hij echt wel een paar matchen naar zijn hand weten zetten (deinze bijvoorbeeld). Al mag het soms met wat meer pit langs de lijn![]()

Wij komen áltijd terug!
Van Acker tekent voor 2 jaar extra bij. Heel erg goed nieuws!
Onmogelijk!Justhomuch wrote: ↑Wed Nov 16, 2022 5:04 pmVolmondig eens, vooral met dat laatste, en soms heb ik ook nog mijn twijfels bij zijn wissels, maar iets in mij zegt dat die mens veel meer van voetbal kent dan mijAxassin wrote: ↑Wed Nov 16, 2022 4:38 pmEn dat siert u MarkMark wrote: ↑Mon Nov 14, 2022 11:53 amIk moet hier een bekentenis afleggen:
Neen dit seizoen is TVI TOP !![]()
Tom is ook een jonge coach, die bij ons evengoed een platform krijgt om te groeien. Hoe hij, met ons budget, de kern samenstelt is bewonderenswaardig. Vorig seizoen heb ik er vaak op gevloekt, dit jaar heeft hij echt wel een paar matchen naar zijn hand weten zetten (deinze bijvoorbeeld). Al mag het soms met wat meer pit langs de lijn![]()
![]()

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Onze kapitein deelt mijn mening: Lierse moet promoveren het mag geen 3 jaar meer duren!
Denk dat ons bestuur wel iets heeft uitgewerkt anders zouden ze Van Acker dit niet laten zeggen.
Denk dat ons bestuur wel iets heeft uitgewerkt anders zouden ze Van Acker dit niet laten zeggen.