FC Seraing - Lierse Kempenzonen (10/10/2018)
Re: FC Seraing - Lierse Kempenzonen (10/10/2018)
Heist was tenenkrullend slecht, bre.Lipser wrote: ↑Sun Nov 11, 2018 12:59 pmHad gisteren gedurende heel de match het gevoel van "dit komt wel goed". In tegenstelling tot bijvoorbeeld uitmatch op Heist waar je dacht "hier kunnen we nog tot morgen staan, scoren doen we nooit".
Ga je dan elke keer winnen, nee natuurlijk niet. Maar drang naar voren was er deze keer wel en de wil om voetbal te spelen ook.
Hier kunnen we op voortbouwen.
Was er veel volk mee op verplaatsing?
De match niet gezien maar net de samenvatting bekeken.
Dat die 1-1 valt is tot tweemaal toe zwak werk van Da Silva. Eerst dom balverlies (oké er komt ook niemand zich aanbieden om een pas te ontvangen maar toch...) en daarna bij het verdedigen laat hij zich op de simpelste manier passeren. Van mij mag Kuylaars gewoon starten. De paar matchen dat ik van hem gezien heb waren toch in orde. Die kan nog groeien en ervaring opdoen, terwijl Da Silva ver over zijn piek lijkt te zijn. Misschien dat enkele matchen als invaller hem wel opnieuw in turbo kunnen trekken om zijn basisplaats terug te verdienen.
Alé, volgende week thuiswinst en we staan minstens op een gedeelde 4e plaats!
& hopelijk kan Deinze zaterdag winnen van Thes Sport om het in de top 3 toch ook wat spannend te houden!
Dat die 1-1 valt is tot tweemaal toe zwak werk van Da Silva. Eerst dom balverlies (oké er komt ook niemand zich aanbieden om een pas te ontvangen maar toch...) en daarna bij het verdedigen laat hij zich op de simpelste manier passeren. Van mij mag Kuylaars gewoon starten. De paar matchen dat ik van hem gezien heb waren toch in orde. Die kan nog groeien en ervaring opdoen, terwijl Da Silva ver over zijn piek lijkt te zijn. Misschien dat enkele matchen als invaller hem wel opnieuw in turbo kunnen trekken om zijn basisplaats terug te verdienen.
Alé, volgende week thuiswinst en we staan minstens op een gedeelde 4e plaats!
& hopelijk kan Deinze zaterdag winnen van Thes Sport om het in de top 3 toch ook wat spannend te houden!
Mee eens ivm. Da Silva. Op de bank zwieren en dan gretig laten invallen.