K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Re: K.Lierse S.K. - RSC Anderlecht
Ik ben vandaag nog wat extra in de gaten aan het houden, en het gaat echt wel hard nu op den berg. Als we dit tempo aanhouden zitten we aan 6.000 vermoed ik, en dan moeten de tickets van de loketten er nog bij komen. Ik vermoed dat we tegen morgenvroeg onder de 1000 resterende tickets gaan voor vak N.
Go go go!
Go go go!
Het gaat inderdaad hard!
Ik denk dat als het zo doorgaat en het weer donderdag avond meezit we wel eens aan de 8000 zouden kunnen geraken en dat zou echt mooi zijn!
Weet er iemand welke zender de wedstrijd uitzend (voor mijn vader)?
Ik denk dat als het zo doorgaat en het weer donderdag avond meezit we wel eens aan de 8000 zouden kunnen geraken en dat zou echt mooi zijn!
Weet er iemand welke zender de wedstrijd uitzend (voor mijn vader)?
Canvas Mark, voorbeschouwing begint om 20.30 match 20.45.
6000 nu, aldus de facebook van de club. Ik neem aan dat business seats etc daarbij zitten. Ik kan daar heel gelukkig van worden. En nog een week te gaan, heerlijk.
Ik denk dat den berg uitverkocht gaat zijn.
Ik denk dat den berg uitverkocht gaat zijn.
Amaaai 6000 al. Vergeet men post van daarstraks. Let's Gooooo.
Nog op de kop toe 500 beschikbare tickets voor vak N en een luttele 54 voor J1. Benieuwd of ze J2 ook nog open zouden zetten of eerst gaan proberen achter de goal nog wat voller te krijgen. Hoe dan ook: vak N gaat uitverkocht zijn voor de match.
Anderlecht te pakken zou wel eens kunnen spoken op het lisp!
Den Berg nog is vol... Het gaat een mooi zicht zijn Hopelijk kunnen ze zich nog wel focussen op Jong Genk!
Jawadde, dat is toch wel erg knap.
En inderdaad Eric, ook ik kijk al half voorbij Jong Genk eerlijk gezegd.
En inderdaad Eric, ook ik kijk al half voorbij Jong Genk eerlijk gezegd.
Ik vraag me af welke impact de korte reeks matchen op zo'n snelheid gaan hebben op de selectie. Gaan we met onze basis 11 gaan? Starten zowel Vekemans als Rocha? Toch benieuwd!