Challenger Pro League
Re: Proximus league
3-4-3 werkt toch goed hoor bij Beerschot je moet daar uiteraard de spelers voor hebben..
1-0 voor RWDM lekkere counter.
2-0 alweer lekkere counter.
RWDM en Beveren winnen beiden hun match. De druk ligt zo bij ons voor vandaag.
Ja maar eigenlijk moeten wij naar die ploegen niet kijken, pas op ik zou niks liever willen maar normaal RWDM en beveren en beerschot top 3 ! Daarna kan alles .KRKN wrote: Sat Oct 15, 2022 7:15 am RWDM en Beveren winnen beiden hun match. De druk ligt zo bij ons voor vandaag.
- Justhomuch
2Carlke wrote: Sat Oct 15, 2022 3:48 pmJa maar eigenlijk moeten wij naar die ploegen niet kijken, pas op ik zou niks liever willen maar normaal RWDM en beveren en beerschot top 3 ! Daarna kan alles .KRKN wrote: Sat Oct 15, 2022 7:15 am RWDM en Beveren winnen beiden hun match. De druk ligt zo bij ons voor vandaag.
Wij komen áltijd terug!
Mee eens! Onze match tegen Lommel gaat wel erg belangrijk worden.Justhomuch wrote: Sat Oct 15, 2022 4:08 pm2Carlke wrote: Sat Oct 15, 2022 3:48 pmJa maar eigenlijk moeten wij naar die ploegen niet kijken, pas op ik zou niks liever willen maar normaal RWDM en beveren en beerschot top 3 ! Daarna kan alles .KRKN wrote: Sat Oct 15, 2022 7:15 am RWDM en Beveren winnen beiden hun match. De druk ligt zo bij ons voor vandaag.
Akkoord. Die match winnend afsluiten kan een kloofje betekenen voor de top 6.
Beerschot-Dender 1-1... Zwakke match van de ratten. Volgende week op het menu nl Genk-Beerschot, RWDM-Beveren en Lierse-Lommel.
Geen verkeerde uitslagen voor ons vandaag. Alles nog serieus op een zakdoek in de top 6.