Virton - Lierse K. [15-10-2022]
Re: Virton - Lierse K. [15-10-2022]
Voor hetzelfde geld buit Allach de blunder uit... Gelukkig liep het goed af! Nu heeft tegen Standard en vandaag punten gepakt.Barry wrote: ↑Sat Oct 15, 2022 7:50 pmPuntje op verplaatsing, zeker ni slecht. Wat mij opviel en vorige week ook dat Delanghe meer komt op hoge ballen. Ok hij zat er een paar keer half bij maar hij komt wel. Daarnaast ook ver uit z'n doel spelen om doorsteekballen eruit te halen + goeie voetreflex in 2de helft.
Het niveau met deze kern is de laatste 3 matchen bedroevend mag ook gepost worden! Op Beveren pakje slaag vorige week winst maar was ook van verre goed en de uitslag had anders kunnen zijn vandaag ook gene vette. De laatste 4 matchen amper 4 op 12 gepakt en slechts vier keer een goal gemaakt. Stemt tot nadenken, vrees voor alweer een verval net zoals de voorbije 2 seizoenen is geen toeval meer!
Pffff ozzy, ter plezier & ontspanning zit ik op dit forum. Wat ben jij een triestig figuur. Jij lijkt wel te hopen op slecht spel om zo je gelijk te halen. De ene week worden we kampioen, de andere nooit top 6. Ik denk echt dat ik voor de meesten hier spreek, als ik vraag om gewoon hier weg te gaan. Ik kan enkel voor mezelf spreken maar jij verpest en verziekt dit forum zo erg. Ik heb een vermoeden dat ik niet de enige ben. Of trap het af, of schrijf normale posts.
Wij danken u.
Wij danken u.
GeelZwart wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 12:58 amPffff ozzy, ter plezier & ontspanning zit ik op dit forum. Wat ben jij een triestig figuur. Jij lijkt wel te hopen op slecht spel om zo je gelijk te halen. De ene week worden we kampioen, de andere nooit top 6. Ik denk echt dat ik voor de meesten hier spreek, als ik vraag om gewoon hier weg te gaan. Ik kan enkel voor mezelf spreken maar jij verpest en verziekt dit forum zo erg. Ik heb een vermoeden dat ik niet de enige ben. Of trap het af, of schrijf normale posts.
Wij danken u.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ergens heeft Ozzy wel een punt.
Ook ik vind dat het spel de laatste 3 wedstrijden achteruit gaat en we scoren veel moeilijker.
Oké we houden nu 2 keer de nul, wat goed is, maar ik win liever met 2-3 dan 0-0 te spelen.
Wel vind ik dat Delanghe gisteren voort het eerst een punt gered heeft.
Ook de invalbeurt van Libert was voor mij positief, vond hem goed en zou hem volgende week laten spelen ipv Brebels.
Ook Raemaekers was goed, had gedacht dat Raemaekers en Pupe samen niet zou werken maar blijkbaar wel.
Tabekou en ook Rocha moeten zich herpakken, waren de eerste wedstrijden stukken beter !
Voorlopig staan we nog altijd bovenaan en is er niets aan de hand.
Ook ik vind dat het spel de laatste 3 wedstrijden achteruit gaat en we scoren veel moeilijker.
Oké we houden nu 2 keer de nul, wat goed is, maar ik win liever met 2-3 dan 0-0 te spelen.
Ook de invalbeurt van Libert was voor mij positief, vond hem goed en zou hem volgende week laten spelen ipv Brebels.
Ook Raemaekers was goed, had gedacht dat Raemaekers en Pupe samen niet zou werken maar blijkbaar wel.
Tabekou en ook Rocha moeten zich herpakken, waren de eerste wedstrijden stukken beter !
Soms moet je tevreden zijn met een punt, we hadden kunnen verliezen maar vandaag was onze keeper voor het eerst goed. Maar wij hadden ook mogelijkheden zelfs om op voorsprong te komen tabekoe. Ook op laatste met tarfi. Ja ozzy dat je niks van voetbal kent weten we. Een punt in virton is altijd mee genomen . Tabekoe was slecht oke maar zowel libert als vekemans brachten niet meer. Pupe was goed buiten 1 foutje . We houden 2 weken de 0 met hem en raemakers..
Dat het niet goed is heb je gelijk , maar we kregen veel te veel binnen, dus dat probleem moest je aanpakken. Het gaat nog altijd om punten te pakken , en dat doen we regelmatig toch ! Liever winnen met 2-3 dan 0-0 ja iedereen hoop ik dan . Vergeet niet we hadden ook met droge 0- 1 kunnen winnen. Maar ook 1-0 verliezen. Ozzy voetbalkenner hahaha, hakim bank , yagan in amateur niks, schuurmans jawatte ! Pupe en raemakers zijn nu veel beter, normaal gillekens ook maar zit even in mindere periode maar komt wel terug goed .Mark wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 8:29 amErgens heeft Ozzy wel een punt.
Ozzy, denk aub een keertje aan de bloeddruk van anderen en de impact van uw posts daar op. Ge weet al dat de helft uw posts niet kan lezen, laat dat aantal niet nog verder toenemen. Een beetje zelfreflectie voor hier iets neer te krabbelen zou geen slechte zaak zijn
Ik ben niet ontevreden na gisteren. Het was zeker geen grootse partij, maar Virton (en vooral die Anne) zijn toch wel lastige tegenstanders, zeker op zo'n verplaatsing. Beetje jammer dat we wat wegzakken in het klassement, maar ik kan ermee leven. Op naar de thuismatch tegen Lommel!
Ik ben niet ontevreden na gisteren. Het was zeker geen grootse partij, maar Virton (en vooral die Anne) zijn toch wel lastige tegenstanders, zeker op zo'n verplaatsing. Beetje jammer dat we wat wegzakken in het klassement, maar ik kan ermee leven. Op naar de thuismatch tegen Lommel!
Libert in de plaats van Brebels ?Mark wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 8:29 amErgens heeft Ozzy wel een punt.
Euh, op de 3de stoel rechts ipv de 2de links of wa ? Die heeft gisteren toch ni gespeeld ?
Libert kan overal op het middenveld spelen en is verdedigend beter dan bv De Schryver, dus als je met een verdedigende middenvelder wil spelen zou ik Libert nemen ipv Brebels. Heb het niet over gisteren alleen.G.C. wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 10:44 amLibert in de plaats van Brebels ?Mark wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 8:29 amErgens heeft Ozzy wel een punt.
Euh, op de 3de stoel rechts ipv de 2de links of wa ? Die heeft gisteren toch ni gespeeld ?