Club Luik - Lierse Kempenzonen [07-04-2019]
-
Thomas1906
Re: Club Luik - Lierse Kempenzonen [07-04-2019]
Hoe sommige supporters reageren, snap ik niet.
Rocky is er nog geen week, verwacht aub geen wonderen dan van hem.
Inderdaad. Hier kan je Rocky niet veel aanwrijven. Wel een slechte match van onze jongens, erg onzuiver allemaal.Thomas1906 wrote: ↑Sun Apr 07, 2019 4:42 pmHoe sommige supporters reageren, snap ik niet.
't Pikt dat die eindronde nog niet binnen is en dat we niet kunnen profiteren van de misstap van de anderen.
Blergh, terechte nederlaag, al bij al. Te weinig klaargespeeld en toch vooral onmacht. Maes & Maus brachten bijzonder weinig vandaag, maar eigenlijk was iedereen toch vrij pover. Jammer dat we Delorge verloren.
Uiteraard is het te vroeg om Rocky te beoordelen, maar we blijven wel in hetzelfde bedje ziek, da's duidelijk.
Uiteraard is het te vroeg om Rocky te beoordelen, maar we blijven wel in hetzelfde bedje ziek, da's duidelijk.
Rocky is pas van donderdag bezig ... deze nederlaag komt volledig op rekening van de spelers. Zoveel slechte passen, te trage opbouw, knullig balverlies ... het deed letterlijk pijn aan de ogen.
in een woord slecht! elke diepe bal kwam snel terug. geen enkele voorzet kwam aan. bernier is niet meer de bernier van over enkele weken. ik kan vandaag niks possitief op noemen
Ik ben er eindelijk eens toengekomen om de interviews met Wils en Peeters te zien. Ik vind ze toch iets te positief, al ben ik het wel eens met de analyse dat het uitvallen van Delorge toch een kentering in de match was. Hopelijk zijn de analyses na de match binnen de groep toch scherper.