Lierse K. - RSCA Futures [16-09-2022]
Lierse K. - RSCA Futures [16-09-2022]
Na een bijzonder deugddoende 12 op 12 ontvangen we vrijdag de beloften van Anderlecht. Hopelijk weten de goede prestaties zoveel mogelijk mensen te overtuigen om af te zakken naar 't Lisp.
Ik ben alvast op post!
Ik ben alvast op post!
Re: Lierse K. - RSCA Futures [16-09-2022]
15 op 15 zal moeilijk worden. Deze gasten zijn snel en goed, onze verdediging zal aan 110% moeten presteren !
Hopelijk blijft het geluk nog even aan onze kant en kunnen we één meer scoren en op 1 blijven.
Dit is genieten !
Hopelijk blijft het geluk nog even aan onze kant en kunnen we één meer scoren en op 1 blijven.
Dit is genieten !
Absoluut. Gaat een hele andere match worden, onze verdediging gaat heel scherp moeten zijn. Hopelijk kan onze 12de man ons team naar een overwinning stuwen! Ik ga er zijn.
Aanwezig! Zoals jullie al zeggen is het inderdaad een tricky wedstrijd. Goei ploegske.
Ga er ook terug bij zijn !
Goede technisch onderlegde spelers maar achteraan toch kwetsbaar. Zie niet goed in hoe zij het duo Tabekou en vooral Rocha lam gaan leggen! Gisteren had Rocha wat pech ook telkens 2 bonken van verdedigers op zich geloof mij vrijdagavond noteer maar....
Ik verwacht toch wel wat goals. Aan beide kanten.
Lijkt me wel een match waar Rocha het verschil kan maken met zijn gestalte. Zou vooral zien dat je niet te hoog staat. Dat levert misschien wat gemor op, maar we mogen met onze iets tragere verdediging niet in de rug gepakt worden.
Tegen deze snelle en technische spelers gaat onze verdediging het niet gemakkelijk hebben.
Dit gaat een serieuze test worden.
Dit gaat een serieuze test worden.
Formerly known as Lisp-boy
2... Rustig opbouwen, wat hoekschoppen en of vrije trappen proberen af te dwingen dan weet je met ene Rocha....