Lierse K. - Deinze [03-09-2022]
Re: Lierse K. - Deinze [03-09-2022]
Tweede helft was idd pakken beter. Toch blijf ik hopen op extra CV! Dan doe je mee voor de prijzen!
Wie had dit gedacht na 20 minuten ?
Deinze kon dat verschroeiende tempo niet aanhouden het vat was leeg na 45 minuten. Ze hebben het laten liggen de eerste 20-25 minuten.
4-1, als resultaat tegen Deinze kan dat tellen. Na een zwakke eerste 25 minuten waarin we ogenschijnlijk zonder "goesting" speelden, hebben we ons na de gelijkmaker van Rocha serieus herpakt. Gevolgd door een tweede helft waarin onze weerbaarheid en inzet mooi waren om te zien, met als resultaat een zeer knappe 4-1 eindscore. Die weerbaarheid dat is iets waarvoor TVI toch wel een pluim op zijn hoed mag steken, als het goed is dan zeg ik het ook, met veel plezier zelfs. Het spel kan nog absoluut beter en bij elke aanval van de tegenstander blijf ik bibberen, maar in deze ploeg zit zeker muziek. Dit kan zowaar een leuk seizoen worden. Alleen moeten we hopen dat er niets gebeurd met Rocha en dat er de komende twee dagen nog een verdedigende appel uit de kast valt.
Last edited by Netzer on Sat Sep 03, 2022 9:58 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
2...Komt er achteraan nog iets bij met ervaring en Rocha-Tabekou blijven blessurevrij durf ik te stellen dat je meedoet voor promotie. Wel 2 voorwaarden die moeten voldaan worden ik hoop dat het bestuur nog een transfer realiseerd!Lisp-boy wrote: ↑Sat Sep 03, 2022 9:57 pm4-1, als resultaat tegen Deinze kan dat tellen. Na een zwakke eerste 25 minuten waarin we ogenschijnlijk zonder "goesting" speelden, hebben we ons na de gelijkmaker van Rocha serieus herpakt. Gevolgd door een tweede helft waarin onze weerbaarheid en inzet mooi waren om te zien, met als resultaat een zeer knappe 4-1 eindscore. En die weerbaarheid dat is iets waarvoor TVI toch wel een pluim op zijn hoed mag steken, als het goed is dan zeg ik het ook, met veel plezier zelfs. Het spel kan nog absoluut beter en bij elke aanval van de tegenstander blijf ik bibberen, maar in deze ploeg zit zeker muziek. Dit kan zowaar een leuk seizoen worden. Alleen moeten we hopen dat er niets gebeurd met Rocha en dat er de komende twee dagen nog een verdedigende appel uit de kast valt.
Korte analyse: LEOOOOO ROCHAAAAA HE SCORES WHEN HE WANTS
Eerlijk? Zulke spits heeft Lierse niet meer gehad sinds Erwin.... Nu spreek ik over dik 40 jaar geleden he mensen denk dat de ouderen hier dit zullen beamen. Onbegrijpelijk dat Eupen die liet vertrekken!
Wat is het nu, lullemans????
In een van uw vorige reacties post je een lachend mannetje na top 6 om uit te lachen en 10 posts verder is het weeral meedoen voor de prijzen.
MODERATOrR, AUB, GOOI DEZE KWIBUS ALIAS ZELFVERKLAARDE KENNER VAN DIT FORUM. Het wordt weelk na week belachelijker. Een schande voor wie serieus naar het voetbal kijkt.