Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik denk het ook niet, dacht dat daar ook al sprake van was met een transfer van Lukaku. Maar dat we door het faillissement daar geen recht meer op hadden.Axassin wrote: ↑Thu Sep 01, 2022 7:24 pmVolgens mij klopt dit niet.TV2002 wrote: ↑Thu Sep 01, 2022 7:18 pmVolgens GVA:
Lierse K passeert langs de kassa bij transfer Wout Faes
Faes speelde tussen zijn 12 en 14 bij Lierse K. Daardoor heeft de ploeg uit Lier recht op 5% van zijn transfersom. Bij een transfer van 20 miljoen, zoals er momenteel beweerd wordt, komt dit neer op 150.000 EUR. Niet slecht.
Zou dit kloppen? Ik zou het straf vinden dat we na het faillissement hier nog steeds recht op hebben.
-
Klopt niets van KLSK heeft daar recht op, en is helaas niet meer.
Volgens mijn informatie gaat dit geld naar de KBVB die deze in mindering brengt van de nog openstaande bondstaksen van K Lierse SK.
Volgens mijn informatie profiteert Lierse K hiervan toch onrechtstreeks aangezien dit de prijs vermindert die moet worden betaald bij het overkopen van het stamnummer.
Volgens mijn informatie profiteert Lierse K hiervan toch onrechtstreeks aangezien dit de prijs vermindert die moet worden betaald bij het overkopen van het stamnummer.
Ik heb het hier al eerder aangehaald en ik weet dat er weinig tot geen budget is, maar..
We komen dichter bij de deadline en zowat heel onze reeks is nog spelers aan het binnenhalen. Word ik toch wat moedeloos van. Nog steeds te smalle kern toch imo.
Pas op, zeg niet dat je nog zotte dingen moet doen. Maar er moeten toch nog profielen rondlopen die wij kunnen halen. Zelfs geen geruchten bij onze club.
We komen dichter bij de deadline en zowat heel onze reeks is nog spelers aan het binnenhalen. Word ik toch wat moedeloos van. Nog steeds te smalle kern toch imo.
Pas op, zeg niet dat je nog zotte dingen moet doen. Maar er moeten toch nog profielen rondlopen die wij kunnen halen. Zelfs geen geruchten bij onze club.
Zonder versterking achteraan vergeet top 6. Toch de doelstelling van de clubleiding! Denk en vermoed dat men wil blijven aanmodderen in deze reeks tot er een nieuw stadion staat en of eventuele medeinvesteerder.
Die bedenking had ik ook.polydor wrote: ↑Fri Sep 02, 2022 3:15 pmVolgens mijn informatie gaat dit geld naar de KBVB die deze in mindering brengt van de nog openstaande bondstaksen van K Lierse SK.
Dacht dat Lierse niet veel schulden had bij de bond (als ik het goed heb iets van 30000 euro) . Wat gebeurd er dan met de rest van dat geld?