Challenger Pro League
-
Re: Proximus league
Lommel 0-3 gaan winnen in Genk.
NXT-RWDM 1-0 na 30 minuten.
NXT-RWDM einduitslag 2-1.
Wat een bizarre start van de reeks. Op termijn gaat het geld in RWDM wel weerspiegelen in het klassement, al is het maar omwille van de brede kern bijvoorbeeld.
Als je tot dusver een conclusie kan trekken, is het dat de beloftenteams geen figurantenrol gaan spelen.
Als je tot dusver een conclusie kan trekken, is het dat de beloftenteams geen figurantenrol gaan spelen.
- Justhomuch
Ik had dit al op voorhand voorspeld van die beloftenteams, we hebben het hier niet over de beloften van Pulderbos he want zo denken velen precies, daar "moet" je van winnen. Nee ik hoop dat het duidelijk is dat die ploegen gewoon even sterk zijn dan de gemiddelde ploeg in 2e klasse.KRKN wrote: ↑Mon Aug 29, 2022 8:28 amWat een bizarre start van de reeks. Op termijn gaat het geld in RWDM wel weerspiegelen in het klassement, al is het maar omwille van de brede kern bijvoorbeeld.
RWDM zie ik wel gewoon kampioen spelen eer die op toerental zijn gekomen, en anders trekken die nog wel eens een blik brazilianen open.
Wij komen áltijd terug!
[/quote]
Ik had dit al op voorhand voorspeld van die beloftenteams, > je hebt to geen Ozzy-ambities, he Justhomuch?
Ik had dit al op voorhand voorspeld van die beloftenteams, > je hebt to geen Ozzy-ambities, he Justhomuch?
- Justhomuch
[/quote]
Ik moest echt luidop lachen
Wij komen áltijd terug!
Ik hoop dat die voorlopige hoge plaats in het klassement - vergelijkbaar met de situatie vorig jaar tijdens het begin van het seizoen - de mensen weer niet gaan doen zweven. Het zorgde voor onnodige negativiteit wanneer het dan in rond de jaarwisseling weer minder ging.
Voor komende speeldag, toch weer wat interessants op het programma. Kijken we naar co-leider Lommel: zij staan voor een grote uitdaging tegen Beveren. RWDM kan vrijdag (eventjes) aan de leiding springen met een bezoek van RSCA Futures. Virton gaat tegen Dender dan weer op zoek naar zijn eerste driepunter (en die laatste naar zijn eerste puntje).
Aftellen!
Voor komende speeldag, toch weer wat interessants op het programma. Kijken we naar co-leider Lommel: zij staan voor een grote uitdaging tegen Beveren. RWDM kan vrijdag (eventjes) aan de leiding springen met een bezoek van RSCA Futures. Virton gaat tegen Dender dan weer op zoek naar zijn eerste driepunter (en die laatste naar zijn eerste puntje).
Aftellen!
Dender haalde alleszins als 2 versterkingen binnen vandaag. Ook Beveren stelt nog een extra speler voor.
Niet dat ik er iemand van ken, maar hun kernen lijken toch breder te worden met de dag. Gaan wij nog last van hebben als er niets meer bijkomt, wat ik verwacht.
Niet dat ik er iemand van ken, maar hun kernen lijken toch breder te worden met de dag. Gaan wij nog last van hebben als er niets meer bijkomt, wat ik verwacht.
Klopt. En daardoor kan je inzinkingen zoals vorig jaar veel moeilijker opvatten. Het is nu eenmaal de realiteit waarin we zitten. Er zo lang mogelijk van blijven genieten.XDV1906 wrote: ↑Mon Aug 29, 2022 7:11 pmDender haalde alleszins als 2 versterkingen binnen vandaag. Ook Beveren stelt nog een extra speler voor.