Stadion
Re: Stadion
Zou mooi zijn, maar vrees dat ze dat toch niet altijd zelf in hand hebben. Zou er wel erg blij mee zijn als dat lukt.Barry wrote: ↑Tue Jun 14, 2022 8:13 amIn GVA stond iets dat ze in Oktober willen beginnen en dan na nieuwjaar de bezoekerstribune in gebruik willen nemen.KRKN wrote: ↑Mon Jun 13, 2022 6:21 pmEen mooie en belangrijke stap! Hopelijk niet teveel tegenslagen in het proces. Iemand een idee hoelang zoiets gemiddeld duurt?Berrem wrote: ↑Mon Jun 13, 2022 11:32 amhttps://www.rtv.be/artikels/eerste-stap ... se-a116027
Nieuws over de nieuwe bezoekerstribune.
Blijkbaar staat het bord van de aankodiging ('de gele plak' ) er al een tweetal weken. Het wordt toch wat concreter!
Weet iemand welke datum (uiterste datum voor het indienen van een bezwaarschrift) erop staat ?
Er werd mij gezegd tot een maand na bekendmaking. Dat zou nog een tweetal weken zijn. Nu: we weten niet of er bvb al zijn (en uiteraard evenmin of er nog gaan komen). We duimen, die startdatum van oktober zou erg mooi zijn.
-
Niemand die het bezwaar ondertussen heeft gelezen of gisteren iets over heeft gehoord?
Het bezwaar is gelukkig wel op te lossen maar had zelfs vermeden kunnen worden als de club nu gewoon deftig in dialoog was gegaan de afgelopen jaren. Zeer jammer want dit gaat tijd kosten, vrees ik.
Het bezwaar is gelukkig wel op te lossen maar had zelfs vermeden kunnen worden als de club nu gewoon deftig in dialoog was gegaan de afgelopen jaren. Zeer jammer want dit gaat tijd kosten, vrees ik.
Eerste wat ik daarvan hoor. Weet niet waarover het gaat, maar hopelijk idd niet teveel vertraging. Leek me wel haast onvermijdbaar dat er dergelijke vertragingen gingen zijn.Thomas1906 wrote: ↑Sun Aug 07, 2022 12:15 pmNiemand die het bezwaar ondertussen heeft gelezen of gisteren iets over heeft gehoord?
Dju, ook benieuwd hoeveel tijd dat gaat kosten.
Iemand nog nieuws hier over? Dacht dat in oktober ze mikten op de eerste schup in de grond voor de bezoekerstribune.