Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dan zal hij komen scouten zijnBarry wrote: ↑Sat Jul 30, 2022 8:17 pmVanhamel stond vandaag in de basis dus ik vermoed ook niet dat hij komt. Het was ook fandag dus vermoed dat ze min of meer met hun type-ploeg speelde.TV2002 wrote: ↑Sat Jul 30, 2022 7:29 pmDat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Zou straf zijn dat Beerschot zijn eerste keeper nu nog laat gaan en dan zeker aan een rechtstreekse concurrent. Heeft ook nog een langdurig contract dus kopen zit er uiteraard niet in en lenen zou ik toch ook heel straf vinden. Is ook gewoon veel te duur voor ons, vermoed ik.
Maar ik hoop dat ik verkeerd ben.
Toch straf dat die naar ons zou komen , heeft al aanbiedingen gehad van eerste klassers in België en Nederland . Toch te hoog gegrepen denk ik.TV2002 wrote: ↑Sat Jul 30, 2022 4:10 pmAmai, dat zou ne straffe zijn. Zeer beloftevolle keeper. Werd onlangs nog genoemd bij Anderlecht om de eventueel vertrekkende Bart Verbruggen te vervangen (die uiteindelijk dan toch niet is vertrokken).
Maar Delanghe zou inderdaad mogen vertrekken (op huurbasis?), dus is wel realistisch.
Tenzij hij bij ons garanties krijgt voor speelminuten...Tokky89 wrote: ↑Sun Jul 31, 2022 12:26 pmToch straf dat die naar ons zou komen , heeft al aanbiedingen gehad van eerste klassers in België en Nederland . Toch te hoog gegrepen denk ik.TV2002 wrote: ↑Sat Jul 30, 2022 4:10 pmAmai, dat zou ne straffe zijn. Zeer beloftevolle keeper. Werd onlangs nog genoemd bij Anderlecht om de eventueel vertrekkende Bart Verbruggen te vervangen (die uiteindelijk dan toch niet is vertrokken).
Maar Delanghe zou inderdaad mogen vertrekken (op huurbasis?), dus is wel realistisch.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Keeper is al in orde wordt volgende week voorgesteld en gaat tussen deze twee Van Langendonck en Verhulst. (Westel en Antwerp). Centrale verdediger zijn deze geruchten aan het lopen Soumah Noel en Lars Dedendoncker. Vage geruchten wss.
Geef mij dan maar Verhulst, heeft de voorbije twee jaren toch wel veel gespeeld in de eerste klasse in Griekenland.
Van Van Langendonck ben ik nooit fan geweest. Maar wel twee mannen met héél veel ervaring, dat is echt wel goed voor onze, toch wel, jonge verdediging.
Met Soumah zou ik echt wel tevreden zijn.
Soumah zou topper zijn voor ons. Ik persoonlijk liever vanlangendonk.maar met verhulst ook dik tevreden.ik schat ze beiden zelfs beetje hoger in dan jens.alhoewel hij is ook heel goed hoor.TV2002 wrote: ↑Sun Jul 31, 2022 5:04 pmGeef mij dan maar Verhulst, heeft de voorbije twee jaren toch wel veel gespeeld in de eerste klasse in Griekenland.
Van Van Langendonck ben ik nooit fan geweest. Maar wel twee mannen met héél veel ervaring, dat is echt wel goed voor onze, toch wel, jonge verdediging.
-
Beiden zijn totaal niet te vergelijken met het niveau van Jens vind ik. Met hun voeten zullen ze wel beter zijn maar puur qua keepen zijn er in België geen 10 betere keepers dan jens.Carlke wrote: ↑Sun Jul 31, 2022 6:19 pmSoumah zou topper zijn voor ons. Ik persoonlijk liever vanlangendonk.maar met verhulst ook dik tevreden.ik schat ze beiden zelfs beetje hoger in dan jens.alhoewel hij is ook heel goed hoor.TV2002 wrote: ↑Sun Jul 31, 2022 5:04 pmGeef mij dan maar Verhulst, heeft de voorbije twee jaren toch wel veel gespeeld in de eerste klasse in Griekenland.
Nu niet overdrijven he ! Allee jij mag dat vinden hoor geen probleem mee. Als dat zo was zit die niet in 1b met ploeg met weinig budjet denk,mijn mening he, maar het is wel goede doelman dat zekerKLSK190630 wrote: ↑Sun Jul 31, 2022 7:24 pmBeiden zijn totaal niet te vergelijken met het niveau van Jens vind ik. Met hun voeten zullen ze wel beter zijn maar puur qua keepen zijn er in België geen 10 betere keepers dan jens.Carlke wrote: ↑Sun Jul 31, 2022 6:19 pmSoumah zou topper zijn voor ons. Ik persoonlijk liever vanlangendonk.maar met verhulst ook dik tevreden.ik schat ze beiden zelfs beetje hoger in dan jens.alhoewel hij is ook heel goed hoor.TV2002 wrote: ↑Sun Jul 31, 2022 5:04 pm
Geef mij dan maar Verhulst, heeft de voorbije twee jaren toch wel veel gespeeld in de eerste klasse in Griekenland.
Van de centrale verdedigers had ik toch iets meer verwacht.
Vooral Lars Dendoncker zou teleurstellend zijn, een man met ervaring hebben we eerder nodig of zie ik dat nu verkeerd ?
Formerly known as Lisp-boy
Noel Soumah speelde 155 wedstrijden op het tweede niveau in België. Dus toch echt wel een man met ervaring én, op papier, echt een goede speler voor ons hoor. En nog altijd maar 27 jaar.
Vorig jaar iets minder aan spelen gekomen, geen schande bij de kampioen. Maar voor de rest altijd basisspeler geweest bij Westerlo.
Maar over Lars Dendoncker ben ik het ook met je eens.