Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Re: Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Ik vind het erg slecht..
Delorge toch niet de snelste, of die van RB is gewoon heel snel. Het ziet er niet te best uit.
Weggespeelt door gasten die vandaag nog hebben moeten werken .. telkens een grote stap tekort tov de vinnige ballers van Rupel Boom afin de pijnpunten werden nogmaals blootgelegd nl voornamelijk het middenveld en ook vooraan! Voor volgend jaar moet er een nummer 10 bijkomen, een vinnige aanvaller en achteraan mag er ook iets bij vraag is zijn de middelen er voor! Doel zal wel bereikt worden nl eindronde, 0 op 6 tegen Geel-Boom is beschamend! Zal wel toeval zijn zekers dat nu net dit gebeurt het vertrek Spaenhoven?
we waren heel slecht net als de ref en zo is alles gezegd. nu ook niet dat boom goed was want waren ook slecht.
maar dewil om te winnen was veel groter bij hen. en die mcmillen niet dat hij door de mand viel maar met die vrije trap waar doelpunt uit komt moet hij gewoon niet doen.en dan de ref paar pen fases waar hij kan fluiten, die van boom hebben zeker 10 min gewoon op veld gelegen maar werd niet bijgeteld en tot slot 9 kaarten trekken op een match die eigenlijk niks voorstelde.
maar dewil om te winnen was veel groter bij hen. en die mcmillen niet dat hij door de mand viel maar met die vrije trap waar doelpunt uit komt moet hij gewoon niet doen.en dan de ref paar pen fases waar hij kan fluiten, die van boom hebben zeker 10 min gewoon op veld gelegen maar werd niet bijgeteld en tot slot 9 kaarten trekken op een match die eigenlijk niks voorstelde.
Dit komt toch wel aan moet ik zeggen. Op een week zien we onze promotiekansen met 20% dalen. Die eindronde halen gaat geen probleem worden, maar we maken het onszelf onnodig moeilijk. RWDM krijgt weer hoop op deze manier..
In de eindronde zelf zijn we een hapje vrees ik.
Urbain wordt gemist de ervaring, de vaderlijke figuur, de motivator .. jammer dat het duo Spaenhoven-De Herdt niet mochten verder doen de reden? Onbekend want Spaenhoven was enkel 'veldtrainer' .. als ik van de clubleiding was geweest ik had de beslissing aangevochten en het zou terecht hebben geweest!Eric wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 9:12 amDit komt toch wel aan moet ik zeggen. Op een week zien we onze promotiekansen met 20% dalen. Die eindronde halen gaat geen probleem worden, maar we maken het onszelf onnodig moeilijk. RWDM krijgt weer hoop op deze manier..
Ik ben het met je eens dat US zijn afwezigheid zich snel laat voelen. Snap het bestuur echter dat ze geen risico wouden pakken.
Pfoeh.. toch nog een dagje bekomen van de uppercut.
Pfoeh.. toch nog een dagje bekomen van de uppercut.
Heb alleen maar de laatste minuten van de eerste helft en het gros van de tweede helft gezien. Veel goede wil, maar allemaal heel onzuiver en een beperkt tactisch plaatje. Spitsen die de bal veel te laag moesten komen vragen. Antoine die het precies allemaal alleen moest doen.
Nee, hier word ik niet vrolijk van. Als we zaterdag niet winnen tegen Luik gaan ze bij RWDM hypergemotiveerd zijn.
Het kan misschien zijn dat Urbain wat gemist wordt ... maar om zo als een pannenkoek in mekaar te stuiken???
Het kan toch niet dat ze nu plots geen fatsoenlijke aanval meer in mekaar kunnen steken, geen deftige passes meer kunnen geven, ...
Dat zou er nu na al die tijd toch mogen inzitten met of zonder hem.
Er is geen creatieve surplus, iemand die de lakens uitdeelt en het spel op zich neemt. Het is een beetje kiekens zonder kop nu ...
Het kan toch niet dat ze nu plots geen fatsoenlijke aanval meer in mekaar kunnen steken, geen deftige passes meer kunnen geven, ...
Er is geen creatieve surplus, iemand die de lakens uitdeelt en het spel op zich neemt. Het is een beetje kiekens zonder kop nu ...
Vooral iemand die de spitsen kan voorzien van een goeie toevoer door het midden. Eerste corner na 60 minuten voor ons was wel een veelzeggende statistiek.Fiero67 wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 11:27 amHet kan misschien zijn dat Urbain wat gemist wordt ... maar om zo als een pannenkoek in mekaar te stuiken???
Afin. Het heeft Dave de kop gekost. Denk dat dat er sowieso wel aan zat te komen.