Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Inderdaad, en stel ze dan ineens voor in de nieuwe shirts

Formerly known as Lisp-boy
Zo een transfer om het weekend in te gaan... het zou mooi zijn 

Enige dat ik zie gebeuren is dien Walbrecq een verbintenis laten tekenen..
yannick aguemon naar Virton spijtig had die graag bij ons gehad
Vandaag was fotoshoot. Volgende week normaal aankondiging nieuwe truitjes
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Tabekou zal het niet worden. Die is aan het testen in Duitsland. Helaas.
Komt er niks meer bij wat ik vermoed vergeet aub de top zes onrealistisch met deze smalle kern... En maar hopen dat er niets gebeurt met Rocha of vette problems! Naessens en Vekemans nog steeds in de lappenmand van de eerste wist je wat je kon verwachten maar wie haalt het in zijn hoofd om dien Vekemans aan te trekken? Nog niks gepresteerd, bankzitter en blessuregevoelig... Weggesmeten geld simpel!
- Justhomuch
Tot we een paar matchen winnen he heilig orakelozzy105 wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 1:04 pmKomt er niks meer bij wat ik vermoed vergeet aub de top zes onrealistisch met deze smalle kern... En maar hopen dat er niets gebeurt met Rocha of vette problems! Naessens en Vekemans nog steeds in de lappenmand van de eerste wist je wat je kon verwachten maar wie haalt het in zijn hoofd om dien Vekemans aan te trekken? Nog niks gepresteerd, bankzitter en blessuregevoelig... Weggesmeten geld simpel!

Wij komen áltijd terug!