Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
Drink er nog eentje ozzy!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ozzy wat zever je nu weer !
Vind maar een vervanger een degelijke vervanger voor de Schuer eentje die 7-8 goals maakte... Ok heeft paar goals op zijn geweten maar welke cv doet nooit eens een blunder enz? Blijf erbij komt er niks meer bij op de flank en achteraan no way dat je top zes haalt toch de doelstelling! Benieuwd wie de twee toppers zullen zijn die men aankondigde...
Benieuwd of ze tegen Knokke thuis de nieuwe shirts gaan voorstellen, of ze eerder gaan wachten tot tegen Patro..
- Justhomuch
Mannekelief, die heeft meer goals op zijn klak dan dat hij er gemaakt heeft!ozzy105 wrote: ↑Thu Jul 21, 2022 10:43 pmVind maar een vervanger een degelijke vervanger voor de Schuer eentje die 7-8 goals maakte... Ok heeft paar goals op zijn geweten maar welke cv doet nooit eens een blunder enz? Blijf erbij komt er niks meer bij op de flank en achteraan no way dat je top zes haalt toch de doelstelling! Benieuwd wie de twee toppers zullen zijn die men aankondigde...
Het team is op elk mogelijk vlak versterkt, en als je dat niet wilt of kunt inzien ken je, sorry voor men woordenschat geen klote van voetbal.
Wij komen áltijd terug!
Ik hoop dat ze niet lang meer op zich laten wachten, ik kijk er naar uit.
Formerly known as Lisp-boy
Deze avond mogelijk de eerste keer aanwezig !
Dit wordt toch ook een leuke test.
Helmond heeft grote ambities dit seizoen en lijkt zich toch ook fel versterkt te hebben, dus zeker niet onderschatten nadat ze vorig jaar roemloos laatste zijn geëindigd.
Ook benieuwd of Walbrecq zal kunnen bevestigen.
Ik zal niet aanwezig kunnen zijn, dus ik verwacht hier wel een verslag.
Helmond heeft grote ambities dit seizoen en lijkt zich toch ook fel versterkt te hebben, dus zeker niet onderschatten nadat ze vorig jaar roemloos laatste zijn geëindigd.
Ook benieuwd of Walbrecq zal kunnen bevestigen.
Ik zal niet aanwezig kunnen zijn, dus ik verwacht hier wel een verslag.