Challenger Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Proximus league

Post by Justhomuch » Sat Jun 25, 2022 1:58 am

Ziggy wrote:
Sat Jun 25, 2022 12:30 am
Ziet er vooorlopig nie goed uit voor Deinze sup klagen al ze bang voor het einde
?
Wij komen áltijd terug!

Ziggy

Post by Ziggy » Sat Jun 25, 2022 10:36 am

Justhomuch wrote:
Sat Jun 25, 2022 1:58 am
Ziggy wrote:
Ziet er vooorlopig nie goed uit voor Deinze sup klagen al ze bang voor het einde
?
Veel spelers die weg gaan daar nog nie echt goed aankocht sup klagen al somje zeten zo op fb reacties is dit het begin van het einde

TV2002

Post by TV2002 » Sat Jun 25, 2022 1:58 pm

Ziggy wrote:
Sat Jun 25, 2022 10:36 am
Justhomuch wrote:
Ziggy wrote:
?
Veel spelers die weg gaan daar nog nie echt goed aankocht sup klagen al somje zeten zo op fb reacties is dit het begin van het einde
Inderdaad, na Mertens zijn er ook geruchten dat De Belder en Dansoko zouden willen vertrekken, ondanks een lopend contract.

Wat ben ik blij dat wij verlost zijn van die buitenlandse investeerders.

Axassin

Post by Axassin » Mon Jun 27, 2022 10:09 am

TV2002 wrote:
Sat Jun 25, 2022 1:58 pm
Ziggy wrote:
Sat Jun 25, 2022 10:36 am
Justhomuch wrote:

?
Inderdaad, na Mertens zijn er ook geruchten dat De Belder en Dansoko zouden willen vertrekken, ondanks een lopend contract.

Wat ben ik blij dat wij verlost zijn van die buitenlandse investeerders.
En wat ben ik blij dat De Belder niet meer bij ons speelt. Die flikt overal hetzelfde. ;)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Madeira

Post by Madeira » Thu Jul 07, 2022 9:51 pm

Man man man, bij ons in Beveren zijn ze ook zwaar aan het knoeien ze.

Oefenwedstrijd tegen KVK geannuleerd wegens een gebrek aan doelmannen. Amateurisme ten top bij den Amerikaan. :lol:

We hebben welgeteld 11 profspelers over, al de rest zijn jonkies en testers, da belooft een seizoen te worden...

Eric

Post by Eric » Fri Jul 08, 2022 9:13 am

Madeira wrote:
Thu Jul 07, 2022 9:51 pm

Oefenwedstrijd tegen KVK geannuleerd wegens een gebrek aan doelmannen. Amateurisme ten top bij den Amerikaan. :lol:

We hebben welgeteld 11 profspelers over, al de rest zijn jonkies en testers, da belooft een seizoen te worden...
Amai, da's wel schokkerend. Zijn er zoveel vertrokken dan?

Madeira

Post by Madeira » Fri Jul 08, 2022 11:14 am

Eric wrote:
Fri Jul 08, 2022 9:13 am
Madeira wrote:

Onze eerste en 3e doelman (Jackers & Lathouwers)

Vanachter zijn Da Costa, Schoonbaert, Traoré en hoogst waarschijnlijk Kablan (momenteel nog verhuurd met optie aan RSL ) vertrokken.
Middenveld is Bertone, Schryvers en Gillet vertrokken.
Van voor zijn we Faucher kwijt.
+ nog eens het kleine huurlingen legertje: Ocansy, Baldé, Nkaka, Omondi, Badaiou, en nog een paar spelers die nooit aan de bak zijn gekomen bij ons zoals Pejcic.

Ons grootste verlies, jeugdtalent Trari heeft dan weer een zware blessure opgelopen dus die is ook out voor het komende seizoen.

Totaal: 13 spelers vertrokken + 1 KO speler.

Wat er in de plek gekomen is.

2 jeugd talentjes, Mallick Fall en Thierno Barry (ja, zijn echte achternaam)
Tyler Wolff ter vervanging van Trari
en Ribeiro Costa die we gratis hebben overgenomen van Moeskroen.

Wat er dan nog overschiet

DM
Gabriels
CV
Vukotic (maar die mag ook vertrekken van de club)
Wuytens
Davis
LV
Tsimanga
RV
Mertens
Jacobsen
Middenveld
Fall
Verstraete
Ribeiro Costa
Hoggas
Reyners
Trari
Wolff
Aanval
Barry
Maderner
Edmundsson
Kipre
+ nog 4 jeugdspelers die een profcontract hebben gekregen maar waar ik de posities van vergeten ben.

Het is rampzalig momenteel, met deze kern zakken we los naar nationale. Echte regelrechte schande.

Axassin

Post by Axassin » Fri Jul 08, 2022 1:03 pm

Madeira wrote:
Fri Jul 08, 2022 11:14 am
Eric wrote:
Madeira wrote:

Vanachter zijn Da Costa, Schoonbaert, Traoré en hoogst waarschijnlijk Kablan (momenteel nog verhuurd met optie aan RSL ) vertrokken.
+ nog eens het kleine huurlingen legertje: Ocansy, Baldé, Nkaka, Omondi, Badaiou, en nog een paar spelers die nooit aan de bak zijn gekomen bij ons zoals Pejcic.

Ons grootste verlies, jeugdtalent Trari heeft dan weer een zware blessure opgelopen dus die is ook out voor het komende seizoen.

DM
Gabriels
CV
Wuytens
Davis
LV
Tsimanga
RV
Mertens
Jacobsen
Middenveld
Fall
Verstraete
Ribeiro Costa
Hoggas
Reyners
Trari
Wolff
Aanval
Barry
Maderner
Edmundsson
Kipre
+ nog 4 jeugdspelers die een profcontract hebben gekregen maar waar ik de posities van vergeten ben.

Het is rampzalig momenteel, met deze kern zakken we los naar nationale. Echte regelrechte schande.
Ik begrijp dat dit enkele weken voor de competitie dramatisch oogt, al denk ik niet dat de ploeg (ik spreek puur over het sportieve) zo erg is als jullie denken. Met enkele gerichte versterkingen, kan je al ver komen. Je hebt immers een 5-6 spelers die potentieel echt wel toppers zijn in onze reeks. Ik denk dan vooral aan: Maderner, Hoggas, Ribeiro Costa, Verstraeten en tshimanga. Als Mertens zijn niveau van in NL terugvindt heb je daar ook een goeie back aan. Verder vond ik Edmundsson op het Lisp wel jullie beste voetballer en ook Reyners laat leuke dingen zien. Veel werk op de plank maar er is wel een basis om op te bouwen.

Los van het sportieve ben ik wel blij dat wij dergelijke buitenlandse circus & onzekerheid niet meer moeten meemaken. Ik vind dan ook dat wij met ons bescheiden budget (5x minder dan Beveren?) toch al een sterke Vlaamse kern op de been gebracht hebben (19 van de 20 spelers spreken Nederlands).

@madeira, 2 vragen aan jou:

- Hoe kijken jullie naar onze club & hoe schatten jullie onze sportieve kansen in?
- Wat is eigenlijk de bedoeling van Bolt bij jullie?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Madeira

Post by Madeira » Fri Jul 08, 2022 7:12 pm

Axassin wrote:
Fri Jul 08, 2022 1:03 pm
Madeira wrote:
Fri Jul 08, 2022 11:14 am
Eric wrote:

DM
Gabriels
CV
Wuytens
Davis
LV
Tsimanga
RV
Mertens
Jacobsen
Middenveld
Fall
Verstraete
Ribeiro Costa
Hoggas
Reyners
Trari
Wolff
Aanval
Barry
Maderner
Edmundsson
Kipre

Ik begrijp dat dit enkele weken voor de competitie dramatisch oogt, al denk ik niet dat de ploeg (ik spreek puur over het sportieve) zo erg is als jullie denken. Met enkele gerichte versterkingen, kan je al ver komen. Je hebt immers een 5-6 spelers die potentieel echt wel toppers zijn in onze reeks. Ik denk dan vooral aan: Maderner, Hoggas, Ribeiro Costa, Verstraeten en tshimanga. Als Mertens zijn niveau van in NL terugvindt heb je daar ook een goeie back aan. Verder vond ik Edmundsson op het Lisp wel jullie beste voetballer en ook Reyners laat leuke dingen zien. Veel werk op de plank maar er is wel een basis om op te bouwen.

Los van het sportieve ben ik wel blij dat wij dergelijke buitenlandse circus & onzekerheid niet meer moeten meemaken. Ik vind dan ook dat wij met ons bescheiden budget (5x minder dan Beveren?) toch al een sterke Vlaamse kern op de been gebracht hebben (19 van de 20 spelers spreken Nederlands).

@madeira, 2 vragen aan jou:

- Hoe kijken jullie naar onze club & hoe schatten jullie onze sportieve kansen in?
- Wat is eigenlijk de bedoeling van Bolt bij jullie?
Het oogt niet alleen dramatisch, het is gewoon dramatisch. Deze onzin krijgen we al jaarlijks voorgeschoteld sinds het aanbrengen van Bolt en de beloofde veranderingen blijken niet meer dan platte commerce te zijn. Buiten degraderen en TD's verslinden hebben we nog niks bereikt. Als je dan ziet dat buiten Virton iedereen al grotendeels hun huiswerk hebben gedaan in transfers dan is het gewoon huilen met de pet op.

Trouwens, Mertens is helemaal niet zo goed als je beweerd, en Edmundsson heeft vorig seizoen meer in de lappenmand gelegen dan dat hij heeft gespeeld. Verstraete heeft buiten veel inzit ook weinig in zijn petto en Hoggas is te wisselvallig.

In het verleden werd al eens het excuse van "we hadden niet genoeg voorbereiding" gebruikt bij de club, Laatste seizoen in 1A werd het gebruikt omdat ze niet wisten waar ze nu zouden spelen en nu dat ze al maanden op voorhand wisten dat het terug een jaartje 1B ging zijn keken ze tot nu toe de kat uit de boom met gevolg: targets die goed voor ons zouden zijn gaan naar andere clubs.

Trouwens, ons probleem zit niet van voren, maar achterin. Dat is nu al jaren en dag ons achilleshiel. We slikken te veel tegengoals en de verdediging is gewoonweg te slap en te weinig. Dan mogen we zelfs nog Messi rondlopen voorin die er elke match 5 inlegt, het zal nog verkeerd lopen. Stom voorbeeldje, tijdens de oefenwedstrijd tegen Melsele greep Vukotic naar een andere speler zijn keel met rood tot gevolg... Tijdens een oefenmatch... Dat zegt toch genoeg over onze verdediging zeker? We zijn nu al een maand ver in de voorbereiding en we zijn defensief NOG verder afgezwakt. Da Costa en Kablan zijn een groot gemis want dat waren de enige 2 spelers achterin op niveau. Tegen de tijd dat onze condoom achterin spelers heeft gevonden zijn we al 4 matchen ver in het seizoen...

"- Hoe kijken jullie naar onze club & hoe schatten jullie onze sportieve kansen in?"

In elk geval rooskleuriger dan bij ons. Jullie mogen misschien een zwakker budget hebben maar dat houd jullie niet tegen om een aantal toffe spelers aan te brengen. Persoonlijk vindt ik Rocha en Libert 2 sterke transfers die zeker en vast mooie dingen zullen laten zien bij jullie.

In vergelijking bij ons kan ik enkel tevreden zijn over Ribeiro, en ik vrees dat die transfer enkel en alleen kwam omdat Moeskroen de geest geeft, anders hadden we die ook niet gehad.

Bij ons werd er bijvoorbeeld tijdens een supportersavond al aangehaald dat het sportieve op zich laat wachten omdat de meeste spelers een kat uit de boom kijken en maar pas voor ons kiezen als er geen andere mogelijkheden zijn. Maar van dat probleem heeft Lierse blijkbaar geen last van, in tegendeel...

Het is moeilijk om in te schatten hoe jullie het sportief zullen doen, maar ik denk niet dat jullie een slecht seizoen als 2 seizoenen geleden zult hebben.

"- Wat is eigenlijk de bedoeling van Bolt bij jullie?"

Awel... Dat weet nu eens niemand. Onze eigenaar heeft zijne kop zelfs niet eens getoond bij ons. En terwijl hij genoeg geld heeft om de een na de andere club over te kopen is er blijkbaar niet genoeg om een paar deftige spelers aan te brengen... Onze CEO zegt dat ze de club willen professionaliseren en terug naar 1A brengen want (And I shit you not) ze vinden zelf dat wij NIET in 1B thuishoren en dat we een volwaardige 1e klasser zijn... Maak dat de kat wijs.

Het enige goede tot nu toe is dat ze aan het verbroederen zijn met YB SKB met als gevolg dat we het seizoen mogen starten als SK Beveren met het oude logo. En daar blijft het bij.

Ziggy

Post by Ziggy » Sun Jul 10, 2022 1:22 pm

alexander corryn Naar bevern

Post Reply