Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zou tarfi op de 10 kunnen spelen want daar hebben we alleen de schryver en die vind ik nu toch niet zo wauw.
De Schryver is een werker niet meer of minder. Sinds de heropstart is er nooit een echte nummer 10 geweest en dit ontbreekt toch... Ok werkers heb je nodig maar iemand die het spel kan verleggen, diepgang zoekt en maakt blijft een pijnpunt.Tokky89 wrote: Wed Jun 29, 2022 8:34 pm Zou tarfi op de 10 kunnen spelen want daar hebben we alleen de schryver en die vind ik nu toch niet zo wauw.
CV wel, flankaanvaller komt er niet meer bij.ozzy105 wrote: Wed Jun 29, 2022 4:24 pm CV moet er zowiezo nog aangeworven worden idem flankaanvaller...
Nochtans sprak de commentator tijdens de wedstrijd op Club Brugge van nog 3 versterkingen.
Formerly known as Lisp-boy
Met Schouterden-Limbombe zit je echt te krap betreffende flankaanvallers...Lisp-boy wrote: Thu Jun 30, 2022 6:39 amNochtans sprak de commentator tijdens de wedstrijd op Club Brugge van nog 3 versterkingen.
- Justhomuch
Is Bekkour ook geen flankspeler?ozzy105 wrote: Thu Jun 30, 2022 10:50 amMet Schouterden-Limbombe zit je echt te krap betreffende flankaanvallers...
Wij komen áltijd terug!
vafa hakhamaneshi volgt de club , Iraanse verdediger van 31 jaar . 1m98
Hij volgt quasi alle ploegen in België en Nederland, dus totaal niets achter zoeken.Tokky89 wrote: Thu Jun 30, 2022 2:07 pm vafa hakhamaneshi volgt de club , Iraanse verdediger van 31 jaar . 1m98
Benieuwd of Michaël Heylen het ziet zitten om af te zakken naar 1B.
En een flankaanvaller zou toch inderdaad ook geen overbodige luxe zijn.
Voila men spreekt over Bekkour maar dien speler heeft niks ervaring op dit niveau... Neen valt Limbombe en of Schouterden uit zit je met een groot probleem op die positie.TV2002 wrote: Thu Jun 30, 2022 2:25 pmHij volgt quasi alle ploegen in België en Nederland, dus totaal niets achter zoeken.Tokky89 wrote: Thu Jun 30, 2022 2:07 pm vafa hakhamaneshi volgt de club , Iraanse verdediger van 31 jaar . 1m98![]()
Benieuwd of Michaël Heylen het ziet zitten om af te zakken naar 1B.
En een flankaanvaller zou toch inderdaad ook geen overbodige luxe zijn.
Tarfi kan toch ook op de flank spelen, of vergis ik mij ?ozzy105 wrote: Thu Jun 30, 2022 3:26 pm Voila men spreekt over Bekkour maar dien speler heeft niks ervaring op dit niveau... Neen valt Limbombe en of Schouterden uit zit je met een groot probleem op die positie.
Formerly known as Lisp-boy