Stadion
Re: Stadion
Hopelijk de naam / logo ook nog ergens in 't groot. Ik blijf wel gezond voorzichtig tot ze beginnen bouwen. De uittribune zal al een eerste test zijn.
Het stadion zou de naam van een sponser krijgen bv Zimmer Staal Arena of zo iets. Maar zou inderdaad mooi zijn als er langs de Lispersteenweg een groot Logo tezien zou zijn.
Het is inderdaad afwachten hoe het verder evolueerd en de bezoekers tribune zal een goede test zijn om te zien hoe vlot alles gaat.
Maar als men de financiering rond heeft(of krijgt) denk ik wel dat dit kan lukken. Ook afwachten hoe de buurt gaat reageren. Denk dat met de stad Lier wel alles goed doorgesproken is.
Het is inderdaad afwachten hoe het verder evolueerd en de bezoekers tribune zal een goede test zijn om te zien hoe vlot alles gaat.
Maar als men de financiering rond heeft(of krijgt) denk ik wel dat dit kan lukken. Ook afwachten hoe de buurt gaat reageren. Denk dat met de stad Lier wel alles goed doorgesproken is.
Denk inderdaad dat de buurtbewoners een groter probleem zijn dan de stad. On verra, ik vind het er erg mooi uit zien.Mark wrote: ↑Wed May 11, 2022 10:55 amHet stadion zou de naam van een sponser krijgen bv Zimmer Staal Arena of zo iets. Maar zou inderdaad mooi zijn als er langs de Lispersteenweg een groot Logo tezien zou zijn.
Het doet deugd om nog eens zo'n nieuws over onze club te lezen. Mooie toekomstplannen, mooi stadion. Dat hybridegrasveld lijkt inderdaad iets heel goed te zijn. Is een Nederlander mee afgekomen destijds en die is dat ondertussen wereldwijd met succes aan het aanleggen.
Over die naam: ze mogen het noemen hoe ze willen, het lisp blijft het lisp.
Over die naam: ze mogen het noemen hoe ze willen, het lisp blijft het lisp.
Ik erger me vrij hard aan die negatievelingen op FB. Alsof we sportief het ergste seizoen ooit achter de rug hebben (ons beste, in mijn ogen), met de hoogste notering in de hoogste reeks sinds de heropstart. Mensen lijken ook niet te beseffen dat de capaciteit kleiner zal zijn dan het huidige stadion, dus opmerkingen als "hoe gaan we dat vullen" zijn dwaas. Wees blij dat er werk gemaakt wordt van moderne infrastructuur die ons nog decennia, ook na het tijdperk van LVT, kan dienen.
Inderdaad, ik kan mij daar ook verschrikkelijk hard aan ergeren. Dat zijn dan ook altijd diezelfde mensen die op alles commentaar hebben of die afkomen met, bijvoorbeeld, oude en overbetaalde spelers van Moeskroen als mogelijke nieuwe aanwinst. Soms vraag ik mij toch af waar die hun verstand zit. Triest.KRKN wrote: ↑Thu May 12, 2022 7:00 amIk erger me vrij hard aan die negatievelingen op FB. Alsof we sportief het ergste seizoen ooit achter de rug hebben (ons beste, in mijn ogen), met de hoogste notering in de hoogste reeks sinds de heropstart. Mensen lijken ook niet te beseffen dat de capaciteit kleiner zal zijn dan het huidige stadion, dus opmerkingen als "hoe gaan we dat vullen" zijn dwaas. Wees blij dat er werk gemaakt wordt van moderne infrastructuur die ons nog decennia, ook na het tijdperk van LVT, kan dienen.
Inderdaad. Ik erger mij er dood aan. Zelfs een positief verhaal draaien ze helemaal om.TV2002 wrote: ↑Thu May 12, 2022 2:21 pmInderdaad, ik kan mij daar ook verschrikkelijk hard aan ergeren. Dat zijn dan ook altijd diezelfde mensen die op alles commentaar hebben of die afkomen met, bijvoorbeeld, oude en overbetaalde spelers van Moeskroen als mogelijke nieuwe aanwinst. Soms vraag ik mij toch af waar die hun verstand zit. Triest.KRKN wrote: ↑Thu May 12, 2022 7:00 amIk erger me vrij hard aan die negatievelingen op FB. Alsof we sportief het ergste seizoen ooit achter de rug hebben (ons beste, in mijn ogen), met de hoogste notering in de hoogste reeks sinds de heropstart. Mensen lijken ook niet te beseffen dat de capaciteit kleiner zal zijn dan het huidige stadion, dus opmerkingen als "hoe gaan we dat vullen" zijn dwaas. Wees blij dat er werk gemaakt wordt van moderne infrastructuur die ons nog decennia, ook na het tijdperk van LVT, kan dienen.
Den Ivan 'de verschrikkelijke' is trouwens ook weer ne chique bij de voorstelling van Maxime De Bie. Hij hoopt dat de eigen jeugd ook kansen gaat krijgen... Man toch, de jongen is 21j, Belg en heeft heel wat jaren in de jeugd van Lierse gespeeld. Bovendien al een match op 50 op het 2de niveau in NL in de benen. Die denkt werkelijk echt dat elke speler van de beloften in 1B zou meedraaien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Een mooie en belangrijke stap! Hopelijk niet teveel tegenslagen in het proces. Iemand een idee hoelang zoiets gemiddeld duurt?Berrem wrote: ↑Mon Jun 13, 2022 11:32 amhttps://www.rtv.be/artikels/eerste-stap ... se-a116027
Nieuws over de nieuwe bezoekerstribune.
In GVA stond iets dat ze in Oktober willen beginnen en dan na nieuwjaar de bezoekerstribune in gebruik willen nemen.KRKN wrote: ↑Mon Jun 13, 2022 6:21 pmEen mooie en belangrijke stap! Hopelijk niet teveel tegenslagen in het proces. Iemand een idee hoelang zoiets gemiddeld duurt?Berrem wrote: ↑Mon Jun 13, 2022 11:32 amhttps://www.rtv.be/artikels/eerste-stap ... se-a116027
Nieuws over de nieuwe bezoekerstribune.