Transfernieuws
Re: Transfernieuws
nzuzi Is vrij nu van RWDM die ik graag komen maar weet nie of het haalbaar is zal wel goede spits zjn
Joedrick pupe tekent bij ons. Zie Facebook winkel sport
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Begrijp ik, onbekend is onbemind. Maar dat is wel iemand die enorm kan verrassen. Beresterk seizoen gespeeld in 1e amateur (winkel eindigde niet ver van promotieplaatsen) en heeft een interessant profiel: Belg, linksvoetig, snel, kopbalsterk en technisch goed (staat in enkele artikels uit WVL te lezen).KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 12:45 pmWord ik toch echt wel niet warm van. Maar bon, alle succes aan die kerel uiteraard.
Aan de andere kant heeft deze kern ook nog wel een 2-3 kleppers/namen nodig.
Ik kijk al uit naar alle bullshit reacties bij zijn aankondiging, zonder dat ze hem nog maar één minuut hebben zien spelen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
We zullen zien of we goed gescout hebben ben er benieuwd naar 

Idd, Jonas Vinck was paar jaar geleden ook een onbekende van Hamme als ik mij niet vergis. Die jongen heeft zich toen ook snel in de harten gespeeld.Axassin wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 12:55 pmBegrijp ik, onbekend is onbemind. Maar dat is wel iemand die enorm kan verrassen. Beresterk seizoen gespeeld in 1e amateur (winkel eindigde niet ver van promotieplaatsen) en heeft een interessant profiel: Belg, linksvoetig, snel, kopbalsterk en technisch goed (staat in enkele artikels uit WVL te lezen).KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 12:45 pmWord ik toch echt wel niet warm van. Maar bon, alle succes aan die kerel uiteraard.
Ik kijk al uit naar alle bullshit reacties bij zijn aankondiging, zonder dat ze hem nog maar één minuut hebben zien spelen.![]()
Welkom Joedrick!
Klopt. Mensen vergeten snel.Barry wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 1:29 pmIdd, Jonas Vinck was paar jaar geleden ook een onbekende van Hamme als ik mij niet vergis. Die jongen heeft zich toen ook snel in de harten gespeeld.Axassin wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 12:55 pmBegrijp ik, onbekend is onbemind. Maar dat is wel iemand die enorm kan verrassen. Beresterk seizoen gespeeld in 1e amateur (winkel eindigde niet ver van promotieplaatsen) en heeft een interessant profiel: Belg, linksvoetig, snel, kopbalsterk en technisch goed (staat in enkele artikels uit WVL te lezen).KLSK190630 wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 12:45 pm
Word ik toch echt wel niet warm van. Maar bon, alle succes aan die kerel uiteraard.
Ik kijk al uit naar alle bullshit reacties bij zijn aankondiging, zonder dat ze hem nog maar één minuut hebben zien spelen.![]()
Welkom Joedrick!
En zo zijn er wel wat voorbeelden: Mégan Laurent & Andrei Camargo van Tubize, Jonas Heymans van Wetteren (nadien naar Willem II), Seth De Witte van Wilrijk,...
Ik vertrouw den Axassin zijn meningAxassin wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 1:50 pmKlopt. Mensen vergeten snel.Barry wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 1:29 pmIdd, Jonas Vinck was paar jaar geleden ook een onbekende van Hamme als ik mij niet vergis. Die jongen heeft zich toen ook snel in de harten gespeeld.Axassin wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 12:55 pm
Begrijp ik, onbekend is onbemind. Maar dat is wel iemand die enorm kan verrassen. Beresterk seizoen gespeeld in 1e amateur (winkel eindigde niet ver van promotieplaatsen) en heeft een interessant profiel: Belg, linksvoetig, snel, kopbalsterk en technisch goed (staat in enkele artikels uit WVL te lezen).
Welkom Joedrick!
En zo zijn er wel wat voorbeelden: Mégan Laurent & Andrei Camargo van Tubize, Jonas Heymans van Wetteren (nadien naar Willem II), Seth De Witte van Wilrijk,...

Ziet er een stevige kerel uit. Maar inderdaad, nu liefst een certitude. Ben benieuwd, welkom Joedrick!
Welkom Joedrick! Een serieuze gok, maar kan alleen maar meevallen.
Kopbalsterk, goede voeten, groot en sterk, indrukwekkend lichaam, linkse voet ... heel goede eigenschappen voor een verdediger.
Lijkt mij een type Wesley Hoedt te zijn, uiteraard wel een paar niveaus lager
Ook goed om te horen dat ze ook in de lagere reeksen scouten, daar loopt dikwijls wel wat onontdekt talent rond.
Vermoedelijk ook absoluut geen zwaar contract dus nog wel genoeg budget over, denk ik.
P.S.: Ik hoop dat hij de debiele reacties op Facebook niet leest... Triest.
Kopbalsterk, goede voeten, groot en sterk, indrukwekkend lichaam, linkse voet ... heel goede eigenschappen voor een verdediger.
Lijkt mij een type Wesley Hoedt te zijn, uiteraard wel een paar niveaus lager

Ook goed om te horen dat ze ook in de lagere reeksen scouten, daar loopt dikwijls wel wat onontdekt talent rond.
Vermoedelijk ook absoluut geen zwaar contract dus nog wel genoeg budget over, denk ik.
Hij leest ze wel. Er is ook al familie dat erop reageert. Enorm jammer.TV2002 wrote: ↑Tue Jun 07, 2022 3:26 pmWelkom Joedrick! Een serieuze gok, maar kan alleen maar meevallen.
Lijkt mij een type Wesley Hoedt te zijn, uiteraard wel een paar niveaus lager![]()