A-kern
Re: A-kern
2..... als hij de man is waar je mee wil overgqan jawatte ! Of ze halen hem om aan voldoende belgen te hebben.
Volgend seizoen bij Deinze een centraal duo Schuermans - Prychynenko, qua voetballend vermogen en wendbaarheid kan dat tellen.

Het is misschien de Guillaume Gillet voor hun beloftenploeg.
Zonder gekheid: de Schuer maakte zijn goalen maar had er evenveel op zijn kap.
Dat type van verdediger is er zeker te vinden. Maar het moet er wel boenk op zijn dan.
Dit is een serieuze tegenvaller, we zijn nu al ons scorend vermogen kwijt, Yagan, Abdallah en Scheurmans.
Als we bovendien ook nog eens Gillekens kwijtspelen zijn we ook achteraan serieus verzwakt!
Er zullen dus de komende dagen, weken echte knallers moeten bijkomen want anders gaan we behoorlijk verzwakt zijn tegen over vorig seizoen.
De vraag is of je met ons mini-budget er 2x op rij kan in slagen om een sterke kern samen te stellen ???
Als we bovendien ook nog eens Gillekens kwijtspelen zijn we ook achteraan serieus verzwakt!
Er zullen dus de komende dagen, weken echte knallers moeten bijkomen want anders gaan we behoorlijk verzwakt zijn tegen over vorig seizoen.
De vraag is of je met ons mini-budget er 2x op rij kan in slagen om een sterke kern samen te stellen ???
- Justhomuch
Heb het gelezen, idd niet proper, maar we lezen uiteraard enkel de kant van de club...Axassin wrote: ↑Wed May 18, 2022 8:51 pmAls je het artikel in gva leest, dan heeft hij echt wel een vuil spelletje gespeeld. Volgend seizoen alle ballen in de rug van onze vriend aub, tegen dat die gedraaid is, ligt de bal in 't netje.Justhomuch wrote: ↑Wed May 18, 2022 5:29 pmDe reacties op fb zijn er ook wel over, ik las zelfs Judas? Als hij ergens anders een beter voorstel krijgt snap ik hem wel.
Succes Kenneth!![]()
Ander en beter.
Wij komen áltijd terug!
2... Ben benieuwd wie hun vervangers gaan zijn. Vorig seizoen goed ingekocht met de Schuer, Maes, Yagan, Hakim oa vrees dat de kwaliteit flink wat minder gaat zijn. Gelukkig komen die belofteclubs erbij zodat de overlevingskans wat groter is in 1B.Ieder seizoen 7-8 spelers laten of moeten laten vertrekken is nooit een goede zaak voor een club simpel! Ik hoor graag LVT bezig over vanwaar LK komt op amper 4 jaar tijd maar vergeet wel telkens erbij te vermelden dat dit dankzij 2 jaar corona kwam of men stond wss nu ergens te bengelen in 2de Amateurreeks, de waarheid heeft ook zijn recht. Ik vrees wanneer er geen medeinvesteerders komen en we naar een 12-12-12 formule gaan LK een lift club dreigt te worden tussen 1B en 1ste Amateurreeks met het huidig budget zou dit ook logisch zijn. Een nieuw stadion kan wat soelaas brengen maar zover zijn we nog lang niet. De hoogste klasse waar hij ooit naartoe wil is nog ver veraf nogmaals komen er geen extra-investeerders zal dit bij een droom blijven tenzij LVT echt risico's durft te nemen.Mark wrote: ↑Thu May 19, 2022 9:04 amDit is een serieuze tegenvaller, we zijn nu al ons scorend vermogen kwijt, Yagan, Abdallah en Scheurmans.
- Justhomuch
Heeft toch al vaak genoeg aangegeven naar medeinvesteerders te kijken? Of moet hij de eerste beste binnenpakken?ozzy105 wrote: ↑Thu May 19, 2022 12:35 pm2... Ben benieuwd wie hun vervangers gaan zijn. Vorig seizoen goed ingekocht met de Schuer, Maes, Yagan, Hakim oa vrees dat de kwaliteit flink wat minder gaat zijn. Gelukkig komen die belofteclubs erbij zodat de overlevingskans wat groter is in 1B.Ieder seizoen 7-8 spelers laten of moeten laten vertrekken is nooit een goede zaak voor een club simpel! Ik hoor graag LVT bezig over vanwaar LK komt op amper 4 jaar tijd maar vergeet wel telkens erbij te vermelden dat dit dankzij 2 jaar corona kwam of men stond wss nu ergens te bengelen in 2de Amateurreeks, de waarheid heeft ook zijn recht. Ik vrees wanneer er geen medeinvesteerders komen en we naar een 12-12-12 formule gaan LK een lift club dreigt te worden tussen 1B en 1ste Amateurreeks met het huidig budget zou dit ook logisch zijn. Een nieuw stadion kan wat soelaas brengen maar zover zijn we nog lang niet. De hoogste klasse waar hij ooit naartoe wil is nog ver veraf nogmaals komen er geen extra-investeerders zal dit bij een droom blijven tenzij LVT echt risico's durft te nemen.Mark wrote: ↑Thu May 19, 2022 9:04 amDit is een serieuze tegenvaller, we zijn nu al ons scorend vermogen kwijt, Yagan, Abdallah en Scheurmans.
Wij komen áltijd terug!
Ik denk dat als we morgen KDB, Lukaku en courtois kopen dat sommigen nog commentaar zouden hebben.. Wat een negatieve mensen lopen er bij ons rond. En geloof mij, ik ben de 1ste om kritiek te geven maar blijf toch eens rustig en wacht gewoon af. De club heeft zelf aangegeven dat er gesprekken bezig zijn en naar wat ze nog op zoek zijn.
De kern zal wss rond half juni wel voor 90% rond zijn. Dan zullen we een eerste indicatie kunnen maken of we kwaliteit genoeg gaan hebben.
En iedereen wil graag een mede investeerder met een miljoen of 10 extra. LVT ook.. Maar inderdaad niet de eerste de beste geldsmijter die hier 3 jaar de boel op stelten komt zetten en dan weer een grote leegte achterlaat.
De kern zal wss rond half juni wel voor 90% rond zijn. Dan zullen we een eerste indicatie kunnen maken of we kwaliteit genoeg gaan hebben.
En iedereen wil graag een mede investeerder met een miljoen of 10 extra. LVT ook.. Maar inderdaad niet de eerste de beste geldsmijter die hier 3 jaar de boel op stelten komt zetten en dan weer een grote leegte achterlaat.
Inderdaad, ik heb bij velen het gevoel dat het echt nooit goed zal zijn. Ze hebben vorig jaar bewezen een competitieve kern te kunnen samenstellen, graag dan ook pas een oordeel als het grotendeel van de kern gevormd is.Magico wrote: ↑Thu May 19, 2022 4:35 pmIk denk dat als we morgen KDB, Lukaku en courtois kopen dat sommigen nog commentaar zouden hebben.. Wat een negatieve mensen lopen er bij ons rond. En geloof mij, ik ben de 1ste om kritiek te geven maar blijf toch eens rustig en wacht gewoon af. De club heeft zelf aangegeven dat er gesprekken bezig zijn en naar wat ze nog op zoek zijn.
Zouden we dan liever de eigenaars van Deinze bij ons hebben? Met een Japanse trainer, een Spaanse conditietrainer en een Nederlandse T2 met allen 0,0 ervaring in 1B. Ik denk dat Schuermans nog wel eens dik spijt zal krijgen van zijn beslissing. Dergelijke ploegen renderen praktisch nooit 1B.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”