A-kern
- Justhomuch
Re: A-kern
Sorry ik win liever met 0 - 1 met lelijk voetbal dan verliezen met 3 - 5, op wat slaagt dat zelfs?Mark wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 12:37 pmMisschien ben jij tevreden met saaie wedstrijden met amper doelkansen maar ik nietJusthomuch wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 12:33 pmMan man hier lees je watMark wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 6:26 am
We moeten echt niet elke week met 4-0 of 3-1 winnen. maar ik win veel liever met 3-2 dan met 1-0, want als we met 3-2 winnen dan heb ik 3 doelpunten gezien en 10 tot 15 doelkansen (zoals onze start) als we met 1-0 winnen, maar 1 doelpunt en max 5 doelkansen (systeem TVI)
Ik herinner mij een wedstrijd tegen Racing Genk, met de rust stonden we 3-0 voor en op het einde verloren we met 3-5, uiteraard was ik teleurgesteld, maar eigenlijk niet echt kwaad want dat was echt spectakel ook al draaide het voor ons verkeerd uit. Maar als je aan een wedstrijd begint zoals TVI met als eerste bedoeling van niet te verliezen (ipv van te spelen om te winnen) en je verliest op het einde met 0-1 of 1-2 dan ben ik razend.
Wij komen áltijd terug!
Dat heb ik niet gezegd !Maar als je twee aanvallende ploegen hebt en je verliest op het einde met 3-5 heb je veel meer spectakel gezien dan wanneer je een hele wedstrijd zit te kijken naar 2 verdedigende ploegen en uiteindelijk met 0-1 verliest.Justhomuch wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 3:11 pmSorry ik win liever met 0 - 1 met lelijk voetbal dan verliezen met 3 - 5, op wat slaagt dat zelfs?
Dat bedoel ik !
Hier ben ik het mee eens, en dus kan je stellen dat dit er het voorbije seizoen net te weinig uitgekomen is. Vandaar nog altijd mijn conclusie dat we heel dicht bij RWDM hadden kunnen eindigen.Fiero67 wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 2:35 pmOp zich voel ik me niet echt aangesproken door deze vraag. Ik vond het afgelopen seizoen ergens wel ok (vandaar de 6 op 10) - maar op zich waren er voor mij dan toch zeker net iets te veel matchen waar het niveau toch wel echt niet goed was ook al neem je de realiteit van budget, enzovoort in rekening.
En ik weet het: doelstelling vlot behaald, enkele uitschieters, .... maar toch ook wel enkel bedenkingen (die heir al uitvoerig belicht zijn).
Dus ja, wat verwacht men dan? een zeer goede vraag? Misschien ook de moeite waard om eens de meningen te checken.
ik kan alvast de mijne proberen te formuleren:
1) thuis op het Lisp toch wel vuur en vlam en intensiteit. Hiermee bedoel ik niet als een kieken zonder kop volop voor de aanval kiezen tegen ploegen die intrinsiek veel beter zijn dan ons (genre Westerlo, RWDM,... alhoewel we ook daar punten gehaald hebben). Maar tegen de ploegen die toch ietwat in onze buurt vertoefden (genre Lommel, Moeskroen,...), mocht het toch wel wat meer zijn. Anderzijds hadden we wel niet het team om het spel te maken. Maar toch - ik hoop dat iedereeen begrijpt wat ik bedoel - soms ontbrak die peper wel een beetje.
Op verplaatsing is het minder een probleem om zuiver op resultaat te spelen.
2) een ploeg die je ziet evolueren - waarin je ziet dat er een systeem gevonden is waar iedereen zijn plaats en taken kent - waarin je spelers echt beter ziet worden. Dat je ziet dat iedereen op zijn beste capaciteiten ingezet wordt. En ik besef dat dit een zeer moeilijke is en dat iedereen dit misschien weer anders invult. Zo een beetje het gevoel dat je ziet dat de mayonnaise pakt. Voorkomt dit dat je mindere matchen gaat zien of dat er dip komt? Zeer zeker niet. Maar op zich moet dit wel haalbaar zijn ook al ben je Real Madrid of Manchester City niet.
3) voor iedereen voetbalplezier met het bijhorende zagen en klagen, stoefen en euforie. Tenslotte zijn we allemaal een beetje trainer![]()
![]()
![]()
Zou niet weten waarom korter bij ! Als als als. Vergeet niet dat we ook matchen speelden die we hadden kunnen verliezen,net als we matchen verloren en hadden kinnen winnen. Op het einde van de rit krijg je wat je verdiend !Mark wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 4:04 pmHier ben ik het mee eens, en dus kan je stellen dat dit er het voorbije seizoen net te weinig uitgekomen is. Vandaar nog altijd mijn conclusie dat we heel dicht bij RWDM hadden kunnen eindigen.Fiero67 wrote: ↑Wed Apr 27, 2022 2:35 pmOp zich voel ik me niet echt aangesproken door deze vraag. Ik vond het afgelopen seizoen ergens wel ok (vandaar de 6 op 10) - maar op zich waren er voor mij dan toch zeker net iets te veel matchen waar het niveau toch wel echt niet goed was ook al neem je de realiteit van budget, enzovoort in rekening.
En ik weet het: doelstelling vlot behaald, enkele uitschieters, .... maar toch ook wel enkel bedenkingen (die heir al uitvoerig belicht zijn).
Dus ja, wat verwacht men dan? een zeer goede vraag? Misschien ook de moeite waard om eens de meningen te checken.
ik kan alvast de mijne proberen te formuleren:
1) thuis op het Lisp toch wel vuur en vlam en intensiteit. Hiermee bedoel ik niet als een kieken zonder kop volop voor de aanval kiezen tegen ploegen die intrinsiek veel beter zijn dan ons (genre Westerlo, RWDM,... alhoewel we ook daar punten gehaald hebben). Maar tegen de ploegen die toch ietwat in onze buurt vertoefden (genre Lommel, Moeskroen,...), mocht het toch wel wat meer zijn. Anderzijds hadden we wel niet het team om het spel te maken. Maar toch - ik hoop dat iedereeen begrijpt wat ik bedoel - soms ontbrak die peper wel een beetje.
Op verplaatsing is het minder een probleem om zuiver op resultaat te spelen.
2) een ploeg die je ziet evolueren - waarin je ziet dat er een systeem gevonden is waar iedereen zijn plaats en taken kent - waarin je spelers echt beter ziet worden. Dat je ziet dat iedereen op zijn beste capaciteiten ingezet wordt. En ik besef dat dit een zeer moeilijke is en dat iedereen dit misschien weer anders invult. Zo een beetje het gevoel dat je ziet dat de mayonnaise pakt. Voorkomt dit dat je mindere matchen gaat zien of dat er dip komt? Zeer zeker niet. Maar op zich moet dit wel haalbaar zijn ook al ben je Real Madrid of Manchester City niet.
3) voor iedereen voetbalplezier met het bijhorende zagen en klagen, stoefen en euforie. Tenslotte zijn we allemaal een beetje trainer![]()
![]()
![]()
Jochmans Pieter volg ons club op insta nu is een van tienen 22 jaar
Dat lijkt wel een speler met potentieel.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Doeme heeee
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Jonathan Hendrickx heeft een nieuwe club gevonden voor volgend seizoen. Hij zal bij Visé, in eerste nationale, aan de slag gaan.