Lierse K. - Virton [17-04-2022]
Re: Lierse K. - Virton [17-04-2022]
Dat is nu net wat deze club ontbreekt, ambitie. En ik vrees dat ze dat extra gaan onderstrepen door TVI zijn contract te verlengen.
Ik lees hier dat hij zou mogen trots zijn op zichzelf, wel ik heb nog wel veel haar maar als ik zoiets lees komen ze allemaal recht omhoog staan.
Formerly known as Lisp-boy
Beste TV2002, dat kan je toch niet menen ? Dit moet toch een mislukte grap zijn ?
Wat Mark zegt is gewoon de waarheid. Op een bepaald moment is hij beginnen klungelen en veranderen aan de ploeg, en neen, dat was niet omdat bepaalde spelers geschorst of geblesseerd waren. Neem daar nog zijn tal van ongelukkige wissels bij en zijn gebrek aan taktische vaardigheden en durf en je kan enkel concluderen dat een andere (betere) coach meer uit deze spelersgroep had kunnen halen, daar ben ik van overtuigd.
Willen ze als club sportieve stappen zetten, dan moet er een betere coach komen.
Formerly known as Lisp-boy
Ik denk dat er hier een aantal de sterkte van onze kern zwaar overschatten. Sportief hebben we echt het laagste budget van 1B. De spelers die Virton haalde tijdens de winterstop, zijn echt geen spek voor ons budget. Om over Moeskroen, Lommel en RWDM nog maar te zwijgen. Het sportieve budget van bijvoorbeeld Westerlo bedraagt zo'n 7 miljoen Euro. Dat van ons 2 miljoen. En dat zie en merk je ook.
Is TVI de beste trainer ooit? Hoogstwaarschijnlijk niet. Maar met de middelen die hij ter beschikking kreeg, heeft hij een mooie kern samengesteld en daarmee de resultaten gehaald die je kan verwachten.
Dat op een gegeven moment van speelstijl werd veranderd, had vooral te maken met de vele tegendoelpunten die het gevolg waren van te trage centrale verdedigers. Waardoor TVI 10 meter lager is gaan spelen en er natuurlijk ook minder aanspeelpunten vooraan kwamen. Samen met de komst van Teunckens heeft dit geleid tot een stabielere verdediging. Minder spectaculair, maar wel meer resultaatsgericht.
Is TVI de beste trainer ooit? Hoogstwaarschijnlijk niet. Maar met de middelen die hij ter beschikking kreeg, heeft hij een mooie kern samengesteld en daarmee de resultaten gehaald die je kan verwachten.
Dat op een gegeven moment van speelstijl werd veranderd, had vooral te maken met de vele tegendoelpunten die het gevolg waren van te trage centrale verdedigers. Waardoor TVI 10 meter lager is gaan spelen en er natuurlijk ook minder aanspeelpunten vooraan kwamen. Samen met de komst van Teunckens heeft dit geleid tot een stabielere verdediging. Minder spectaculair, maar wel meer resultaatsgericht.
Lisper, blij om te zien dat er mensen zijn die het tactisch zien zoals het is.. Je analyse is er boenk op.
TVI is geen klasse trainer, maar gewoon op niveau van ons als club.. Niet meer en zeker niet minder.
Sommige veranderingen aan de ploeg zijn ook uit noodzaak gebeurd.. Covid, lichte aanslepende kwaaltjes etc.. Dat zijn dingen die een trainer op training ziet en moet ondergaan. En toch zijn er dan de Lierse Guardiolas in de tribunes die het op zondag eens zullen zeggen hoe het moet..
TVI is geen klasse trainer, maar gewoon op niveau van ons als club.. Niet meer en zeker niet minder.
Sommige veranderingen aan de ploeg zijn ook uit noodzaak gebeurd.. Covid, lichte aanslepende kwaaltjes etc.. Dat zijn dingen die een trainer op training ziet en moet ondergaan. En toch zijn er dan de Lierse Guardiolas in de tribunes die het op zondag eens zullen zeggen hoe het moet..
En een pak minder punten dan in het begin, want als je de 2 laatste overwinningen (overbodige wedstrijden) niet mee telt blijft er niet veel over.
Liever met 3-2 winnen dan met 0-1 verliezen!
En Teunckens heb je volgend seizoen niet meer.
Liever met 3-2 winnen dan met 0-1 verliezen!
En Teunckens heb je volgend seizoen niet meer.
Magico maak je geen zorgen volgend seizoen zitten er geen Guardiolas meer in de tribuneMagico wrote: ↑Mon Apr 18, 2022 8:20 pmLisper, blij om te zien dat er mensen zijn die het tactisch zien zoals het is.. Je analyse is er boenk op.
Ze zullen leeg zijn op een paar honderd naivelingen na
Man toch dus nu ga je de wedstrijden die we winnen nog overbodig maken ook ik ga hier niet meer op in . Als u zo negatief bent over u geliefde club zou je dan niet beter andere hobby zoeken, de doelsteklling was rustig seizoen met af entoe uitschieter. Die zijn er geweest en we hebben 15 punten meer da de degradatie plek. Doel geslaagt of je het nu wil zien of niet.
Beste Lisp-boy, dat kan ik zeker wel menen. TVI mag eerst en vooral trots zijn op de kern die hij heeft samengesteld met een ongelooflijk klein budget. Daarnaast eindigt hij op de 5e plaats als 'best of the rest', op 5 punten van de top 3. Ik vraag mij echt af wat jullie dan nog meer hadden verwacht. Meedoen voor promotie?Lisp-boy wrote: ↑Mon Apr 18, 2022 7:36 pmBeste TV2002, dat kan je toch niet menen ? Dit moet toch een mislukte grap zijn ?
Wat Mark zegt is gewoon de waarheid. Op een bepaald moment is hij beginnen klungelen en veranderen aan de ploeg, en neen, dat was niet omdat bepaalde spelers geschorst of geblesseerd waren. Neem daar nog zijn tal van ongelukkige wissels bij en zijn gebrek aan taktische vaardigheden en durf en je kan enkel concluderen dat een andere (betere) coach meer uit deze spelersgroep had kunnen halen, daar ben ik van overtuigd.
Willen ze als club sportieve stappen zetten, dan moet er een betere coach komen.
Ik zeg zeker niet dat TVI een heel goede coach is, ik zeg alleen maar dat hij het dit seizoen echt wel goed heeft gedaan. En er zitten echt wel tactische ideeën achter zijn aanpassingen, dat heeft iedere trainer.
Maar goed, je ziet hoe meningen kunnen verschillen hé. En daarvoor bestaat dan een forum.

Doelstelling was ook een thuisreputatie opbouwen met goed voetbal om zo meer volk op de tribunes te krijgen... Buiten de eerste thuismatchen RWDM en Virton, een thuismatch tegen Deinze en een thuismatch tegen WB was het armoe troef Carlke dat moet je ook durven toegeven. Van de 14 thuis wedstrijden heb je er 4-5 goed gespeelt maar de overige...... Zo lok je geen volk maar haken er op termijn af laat ons vooral hopen dat dit niet gebeurt! Heb de punten eens opgetelt die men thuis behaalde nl 20 op 42...Na de eerste 2 goede thuismatchen Virton-RWDM heeft men amper 14 op 36 thuis behaald!Carlke wrote: ↑Mon Apr 18, 2022 8:51 pmMan toch dus nu ga je de wedstrijden die we winnen nog overbodig maken ook ik ga hier niet meer op in . Als u zo negatief bent over u geliefde club zou je dan niet beter andere hobby zoeken, de doelsteklling was rustig seizoen met af entoe uitschieter. Die zijn er geweest en we hebben 15 punten meer da de degradatie plek. Doel geslaagt of je het nu wil zien of niet.
En trek daar dan nog de twee winstmatchen tegen Beveren af en de winst tegen Westerlo en je houdt amper 5 punten over.ozzy105 wrote: ↑Mon Apr 18, 2022 9:55 pmDoelstelling was ook een thuisreputatie opbouwen met goed voetbal om zo meer volk op de tribunes te krijgen... Buiten de eerste thuismatchen RWDM en Virton, een thuismatch tegen Deinze en een thuismatch tegen WB was het armoe troef Carlke dat moet je ook durven toegeven. Van de 14 thuis wedstrijden heb je er 4-5 goed gespeelt maar de overige...... Zo lok je geen volk maar haken er op termijn af laat ons vooral hopen dat dit niet gebeurt! Heb de punten eens opgetelt die men thuis behaalde nl 20 op 42...Na de eerste 2 goede thuismatchen Virton-RWDM heeft men amper 14 op 36 thuis behaald!Carlke wrote: ↑Mon Apr 18, 2022 8:51 pmMan toch dus nu ga je de wedstrijden die we winnen nog overbodig maken ook ik ga hier niet meer op in . Als u zo negatief bent over u geliefde club zou je dan niet beter andere hobby zoeken, de doelsteklling was rustig seizoen met af entoe uitschieter. Die zijn er geweest en we hebben 15 punten meer da de degradatie plek. Doel geslaagt of je het nu wil zien of niet.
Geweldige rekenkunde hoor Ozzy als je alleen maar rekening mag houden met slechte matchen.
Maar goed, ik reken al niet meer op je abo voor volgend seizoen. We gaan wel verder zonder Ozzy op de tribune.