Lierse K. - Waasland Beveren [01-04-2022]
Re: Lierse K. - Waasland Beveren [01-04-2022]
10.000 euro boete. Hard, maar had het nog erger verwacht.
Hun stilzwijgen is beschamend en/of dom.Zovko wrote: ↑Tue Apr 05, 2022 11:23 amHet ergste vind ik nog dat BT zich er geen standpunt over inneemt. Het minste dat ze kunnen doen vind ik. Daarmee begin ik er meer en meer zeker van te zijn dat het echt wel een actie tegen Guido was.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Vanop FB verneem ik dat er wel een reactie zal komen.Berrem wrote: ↑Tue Apr 05, 2022 9:08 pmHun stilzwijgen is beschamend en/of dom.
Ben een week later nog altijd beschaamd voor wat er zich heeft afgespeeld.
Gelukkig is het seizoen voorbij...
Alles wat mislopen, is blijkbaar misgelopen: de vermengeling van beide supporterskernen met externe hooligans, het late optreden van de politie (die wel aanwezig waren dus blijkbaar op de hoogte van wat er ging gebeuren), én de hoop onozelaars die het nodig vonden om de boel wat te gaan opjutten.
Van BT hoor ik de laatste maanden alleen maar slechte dingen: dat ze onderling vechten tot daar aan toe maar dit meer organiseren...??
Gelukkig is het seizoen voorbij...
Alles wat mislopen, is blijkbaar misgelopen: de vermengeling van beide supporterskernen met externe hooligans, het late optreden van de politie (die wel aanwezig waren dus blijkbaar op de hoogte van wat er ging gebeuren), én de hoop onozelaars die het nodig vonden om de boel wat te gaan opjutten.
Van BT hoor ik de laatste maanden alleen maar slechte dingen: dat ze onderling vechten tot daar aan toe maar dit meer organiseren...??