Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Niet zo negatief heren. In ons korte nieuwe bestaan heeft enkel Westerlo ons écht een pandoering gegeven. Jammer genoeg op de dag dat we het meeste volk trokken sinds onze heropstart. Ik moet het nog zien, Beerschot volgend jaar In ieder geval goed voor de portemonnee; is een affiche die sowieso wat volk trekt. Gaan we nodig hebben als Westerlo stijgt.KLSK190630 wrote: ↑Mon Mar 14, 2022 6:17 pmIk ook niet. Er wordt al genoeg met ons gelachen.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 14, 2022 3:35 pmDan zullen we toch een veel betere ploeg op de been moeten brengen want 1 - 5 verliezen van Beerschot zie ik echt niet zitten.
Antwerp neemt Marc Overmars in dienst.
Gezien de reden waarom die bij Ajax buiten gevlogen is toch een zet die vraagtekens oproept.
Gezien de reden waarom die bij Ajax buiten gevlogen is toch een zet die vraagtekens oproept.
Als de eigenaar van een club rijk geworden is van vastgoed en projectontwikkeling heeft die een ander kader inzake waarden en normen dan ons hoor. Die zo iemand trekt zich daar niets van aan...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik vind dat echt wel heel straf. Toch een zekere schaamteloosheid?
Na komende speeldag weten we ook of het Seraing of Zulte wordt dat het barrageduel met RWDM of WB moet spelen. Ik zie Seraing niet plots punten beginnen pakken eerlijkgezegd.
Miguel Van Damme overleden. Wat een rotziekte toch..
- Justhomuch
Sterkte aan de nabestaanden, was een oneerlijke strijd.
Wij komen áltijd terug!
Enorm tragisch. Weet nog dat ik 't op de radio hoorde dat het terug was. Pff.Justhomuch wrote: ↑Tue Mar 29, 2022 12:35 pmSterkte aan de nabestaanden, was een oneerlijke strijd.