Lierse K. - Waasland Beveren [01-04-2022]
Lierse K. - Waasland Beveren [01-04-2022]
Komend weekend is het geen clubvoetbal omwille van de interlandbreak, maar we ontvangen wel thuis WB het weekend erop.
Wie zakt er af?
Wie zakt er af?
Re: Lierse K. - Waasland Beveren [01-04-2022]
Misschien Cel Teunen eens een kans geven?
Ik ben aanwezig. Zou het ook niet erg vinden om wat jongeren aan het werk te zien.
Voorwaardelijke schorsing van 1 speeldag voor Teunckens dus hij kan gewoon spelen tegen Waasland-Beveren.
Heb er wel zin in eigenlijk, ook al gaat het een rustige bedoeling worden. Zonnetje, pintje,.. laat maar komen
Zou inderdaad Cel Teunen eens droppen.

Zou inderdaad Cel Teunen eens droppen.
Er is een ticketactie waarbij abohouders iemand gratis mogen uitnodigen.
Normaal ben ik zeer skeptisch ten opzichte van zo'n acties, maar nu er niks meer op het spel staan: waarom niet? Anders is het toch maar een tamme bedoeling.
Normaal ben ik zeer skeptisch ten opzichte van zo'n acties, maar nu er niks meer op het spel staan: waarom niet? Anders is het toch maar een tamme bedoeling.
WB telt 7 punten minder dan RWDM, maar ze moeten wel nog een onderling duel spelen. Een verlies tegen ons en het is over en out lijkt me.
Toch hopelijk ne man of 3 a 4000, ook al staat er niks meer op 't spel. Heb er eigenlijk nog wel goesting in, hopelijk maken we het WB nog wat lastig.