Bij RWDM ook. Late achterstand op de freethiel.
Challenger Pro League
Re: Proximus league
Had het eigenlijk niet verwacht, maar wel leuk. Zo blijft het spannend voor de tweede plek. Ik denk wel nog steeds dat RWDM het gaat halen.
Denk het ook. Volgende week WES-BEV en RWDM-LIE. Kans dat het terug 5 punten staat is reëel. bewijs het tegendeel maarFlor schreef: zo feb 20, 2022 9:53 amHad het eigenlijk niet verwacht, maar wel leuk. Zo blijft het spannend voor de tweede plek. Ik denk wel nog steeds dat RWDM het gaat halen.
Dus westerlo doet zelfs goede zaak om niet te spelen. Als die volgende week winnen , zijn ze bijna kampioen. Kan van pas komen wij moeten er nog 2 keer tegen. Zij de titel wij de redding mooi voor onze sponsor !Madeira schreef: zo feb 20, 2022 12:27 pmDenk het ook. Volgende week WES-BEV en RWDM-LIE. Kans dat het terug 5 punten staat is reëel. bewijs het tegendeel maar![]()
't Zal een heel moeilijke worden tegen RWDM vrees ik. Denk wel dat we de week erop thuis tegen Lommel iets kunnen rapen en dan is de redding echt wel binnen handbereik. Hopelijk zo snel mogelijk die redding ook mathematisch zeker stellen.Madeira schreef: zo feb 20, 2022 12:27 pmDenk het ook. Volgende week WES-BEV en RWDM-LIE. Kans dat het terug 5 punten staat is reëel. bewijs het tegendeel maar![]()
Deinze-lommel 1-0
Jullie redding is al lang gebeurd hoor. Virton krabbelt niet meer terug.Flor schreef: zo feb 20, 2022 1:45 pm't Zal een heel moeilijke worden tegen RWDM vrees ik. Denk wel dat we de week erop thuis tegen Lommel iets kunnen rapen en dan is de redding echt wel binnen handbereik. Hopelijk zo snel mogelijk die redding ook mathematisch zeker stellen.Madeira schreef: zo feb 20, 2022 12:27 pmDenk het ook. Volgende week WES-BEV en RWDM-LIE. Kans dat het terug 5 punten staat is reëel. bewijs het tegendeel maarFlor schreef: zo feb 20, 2022 9:53 am
Had het eigenlijk niet verwacht, maar wel leuk. Zo blijft het spannend voor de tweede plek. Ik denk wel nog steeds dat RWDM het gaat halen.![]()
Het lijkt er op dat we zelfs zonder te spelen weer een uistekende zaak gaan doen dit weekend. 
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
2..... en virton verliest nog 7 matchen voor virton en 12 punten achter ons !Axassin schreef: zo feb 20, 2022 10:11 pm Het lijkt er op dat we zelfs zonder te spelen weer een uistekende zaak gaan doen dit weekend.![]()