Challenger Pro League
Re: Proximus league
Uiteindelijk een zuinige winst voor Westerlo, wat wil zeggen dat wij na deze speeldag sowieso op de vijfde plek blijven staan. Het kan/is een prachtig weekend voor onze club aan het worden. In 't beste geval staan we na vanavond 12 punten voor op de rode lantaarn. Dat zijn hele comfortabele cijfers (en ook wat buffer met oog op ons treffen tegen Westerlo). Benieuwd naar de uitslagen vandaag.
RWDM zet een aanzienlijke stap naar die tweede plaats met een nipte overwinning tegen Deinze. 5 punten voorsprong nu op de derde, dat begint stilaan te tellen.
Op naar de degradatiekraker. Ga die trachten mee te pikken op tv.
Op naar de degradatiekraker. Ga die trachten mee te pikken op tv.
Daar zit amper 500 man denk meer niet triestig...
Toch een serieuze mokerslag voor Virton, maar 't is niet zo dat ze voorgoed uitgeteld zijn. Lommel zouden ze op papier nog kunnen inhalen, al acht ik de kans klein.
Komende speeldag:
Lierse - Westerlo
Waasland Beveren - RWDM
Deinze - Lommel
Moeskroen - Virton
Ik gok dat dus noch Virton, noch Lommel punten gaan pakken (wat toch een geruststelling is, wetende dat wij tegen de leider aan de bak moeten). Moeskroen zie ik dan wel op gelijke hoogte met ons komen.
Lierse - Westerlo
Waasland Beveren - RWDM
Deinze - Lommel
Moeskroen - Virton
Ik gok dat dus noch Virton, noch Lommel punten gaan pakken (wat toch een geruststelling is, wetende dat wij tegen de leider aan de bak moeten). Moeskroen zie ik dan wel op gelijke hoogte met ons komen.
Ik reken op niks in deze reeks zijn wekelijks verassingen !KRKN wrote: ↑Tue Feb 15, 2022 8:39 amKomende speeldag:
Lierse - Westerlo
Waasland Beveren - RWDM
Deinze - Lommel
Moeskroen - Virton
De resterende speeldagen zijn bekend, dus de aways kunnen gepland worden
Wel geen data om vrolijk van te worden. Veel op zondag..

Oef.. dat gaat pijn doen in Waregem..