Lierse K. - Deinze [04-02-2022]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Post Reply
TV2002
Re: Lierse K. - Deinze [04-02-2022]

Post by TV2002 » Sat Feb 05, 2022 4:25 pm

ozzy105 wrote:
Sat Feb 05, 2022 4:10 pm
Eric wrote:
Sat Feb 05, 2022 3:06 pm
Mark wrote:
Sat Feb 05, 2022 2:59 pm
Mijn analyse van de wedstrijd, gevolgd op eleven door covid.
Top prestaties van onze 2 Tibaut's, ook PDS en Abdalah zeer goed ! Ook Laes goede wedstrijd.
GDS was voor mij duidelijk minder dan vorige week bijna onzichtbaar.
Liongola gewoon ranpzalig, mag niet meer aan de afstrap verschijnen! Een halve Yagan is 10x beter.
Keeper haalt fratsen uit die ons het ene punt hadden kunnen kosten, hoop dat dit éénmalig was want vond hem de voorbije wedstrijden wel goed.
Invalbeurten van Hendrickx en Naessens waardeloos. Ygan komt er veel te laat op en pas nadat het publiek minuten lang zijn naam scandeerd.
Bewijst nog eens wat voor een prullevent onze coach is ! Ik hoop echt dat het bestuur al op zoek is naar een nieuwe trainer voor volgend seizoen. En mochten er binnen het bestuur nog mensen zijn die het nieuwe seizoen willen aanvangen met TVI hou er dan maar rekening mee dat je geen 500 abbo's gaat verkopen want 70 tot 80% van de supportens zijn TVI kotsbeu.
Ik ben blij dat Abdallah wat krediet krijgt. Het ziet er allemaal niet zo sierlijk uit, maar hij heeft gisteren het hardste van iedereen gewerkt (tegen een fysiek erg sterk Deinze). In 1e amateur zou die er volgens mij 20 inleggen. Nu zit hij aan 7: toch niet zo beroerd. Hopelijk haalt hij de dubbele cijfers.
Zet Hakim bij Deinze of Westerlo en hij zat al aan bijna 20 stuks... Die ben je kwijt volgend jaar vrees ik je gaat wat €€€€€ vangen maar zoek maar eens een vervanger voor hem wetende dat je niet teveel €€€€wil uitgeven !!!Als hij dit seizoen aan 15 goals geraakt heeft hij zijn taak volbracht, heel het seizoen alleen op een eiland moeten ballen begin er maar aan.
Als hij op het einde van het seizoen vertrekt, dan zullen we er niks aan verdienen, denk ik. Hij is op het einde van het seizoen einde contract, maar ze hebben wel een optie om met een jaar te verlengen. Van mij mag het zeker.

Paul Anka

Post by Paul Anka » Sat Feb 05, 2022 4:48 pm

Mark wrote:
Sat Feb 05, 2022 2:59 pm
Mijn analyse van de wedstrijd, gevolgd op eleven door covid.
Top prestaties van onze 2 Tibaut's, ook PDS en Abdalah zeer goed ! Ook Laes goede wedstrijd.
GDS was voor mij duidelijk minder dan vorige week bijna onzichtbaar.
Liongola gewoon rampzalig, mag niet meer aan de afstrap verschijnen! Een halve Yagan is 10x beter.
ONWAARSCHIJNLIJK, dat zo iemand...géén woorden voor !!!
Dat is willens nillens met 10 spelen. Het Lisp onwaardig.
Last edited by Paul Anka on Sat Feb 05, 2022 4:59 pm, edited 1 time in total.

G.C.

Post by G.C. » Sat Feb 05, 2022 4:56 pm

ozzy105 wrote:
Sat Feb 05, 2022 1:31 pm
Stabieler? Heb ik bij momenten gezien twee-drie bijna goals op de klak van Teunkens en dan bijna op het einde van de match de slechte communicatie tussen de Schuer en Teunkens ! Ok ook 1 keer goed goed gepakt toen het nog 1-0 stond dat was het dan ook. De Smet is zekers niet de mindere zeker niet integendeel maar ieder zijn mening!De Smet heeft nog niet veel punten gekost stond veelal ook in een schiettent maar zulke fratsen heb ik De Smet niet kunnen betrappen hoor gelukkig liep het nu goed af of de Teun had een puntje gekost!
Ozzy ... ik blijf er bij : GEEN KENT GEEN KLOTEN VAN SJOTTEN

Nu is Teunckens weer de gebeten hond. Idd, in 1ste helft gaat hij los naast de bal, maar wat kan je hem voor het overige verwijten ???? 2 - 3 goals op zijn klak ?
En ge schrijft ergens : Yagan was aan het opwarmen vanaf de 70ste minuut en pas invallen op de 82ste minuut. Ooit al naar een voetbalmatch gaan zien in het echt (en kom nu ni af met de jaren 60 toen invallen eigenlijk nog niet bestond). 12 min opwarmen is echt een minimum als je uit kwetsuur komt
(los van het feit dat hij mss eerder had moeten invallen, daar gaat het niet over).

En ik zal tellen : deze week mss nog 6 posts van u dat het allemaal aan TVI ligt.

nogmaals : hopeloos ....

KRKN

Post by KRKN » Sat Feb 05, 2022 5:14 pm

Ik vind het ook nog te vroeg om Teunckens echt de boeman toe te wijzen. Akkoord, die misser ging er los over en had ons de punten kunnen kosten, evenals dat twijfelachtig momentje met het doelkader. Vorige matchen echter ons dik in de match gehouden. Zou zeker niet aan hem gaan twijfelen.

Zeggen dat De Smet ons geen punten gekost heeft is toch moedwillig een match of 5 vergeten denk ik. En dat zeg ik niet om venijnig te doen naar Jarno; 't Is nog een jonge keeper en ik hoop dat die nog stappen kan zetten, maar op dit moment vind ik 1B net iets te hoog gegrepen voor hem.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Feb 05, 2022 5:23 pm

G.C. wrote:
Sat Feb 05, 2022 4:56 pm
ozzy105 wrote:
Sat Feb 05, 2022 1:31 pm
Stabieler? Heb ik bij momenten gezien twee-drie bijna goals op de klak van Teunkens en dan bijna op het einde van de match de slechte communicatie tussen de Schuer en Teunkens ! Ok ook 1 keer goed goed gepakt toen het nog 1-0 stond dat was het dan ook. De Smet is zekers niet de mindere zeker niet integendeel maar ieder zijn mening!De Smet heeft nog niet veel punten gekost stond veelal ook in een schiettent maar zulke fratsen heb ik De Smet niet kunnen betrappen hoor gelukkig liep het nu goed af of de Teun had een puntje gekost!
Ozzy ... ik blijf er bij : GEEN KENT GEEN KLOTEN VAN SJOTTEN

Nu is Teunckens weer de gebeten hond. Idd, in 1ste helft gaat hij los naast de bal, maar wat kan je hem voor het overige verwijten ???? 2 - 3 goals op zijn klak ?
En ge schrijft ergens : Yagan was aan het opwarmen vanaf de 70ste minuut en pas invallen op de 82ste minuut. Ooit al naar een voetbalmatch gaan zien in het echt (en kom nu ni af met de jaren 60 toen invallen eigenlijk nog niet bestond). 12 min opwarmen is echt een minimum als je uit kwetsuur komt
(los van het feit dat hij mss eerder had moeten invallen, daar gaat het niet over).

En ik zal tellen : deze week mss nog 6 posts van u dat het allemaal aan TVI ligt.

nogmaals : hopeloos ....
Herbekijk de match terug en oordeel over de op zijn zachts gezegt zwakke match van de doelman. Niet alleen die fase over het los over de bal trappen... Ook bv het moment in de tweede helft waar hij een voorzet verkeerd inschat en op de lat beland... De fase, communicatie tussen de Schuer en hem waardoor Deinze erbij van kan profiteren... Idd voor hetzelfde geld heeft hij 2-3 goals op zijn klak! Betreffende Yagan had hij eerder moeten invallen en 12 minuten opwarming voor een invalbeurt??? Ok 5 minuten maar 12 en had men minutenlang niet gescandeerd om hem in te brengen had Tommeke Yagan mss wel een invalbeurtje van een paar minuutjes gegeven! Dat sommigen nog achter VI kunnen staan ONBEGRIJPELIJK!!! Met deze trainer speel je momenteel tot de laatste match om niet te moeten degraderen. Ook HOPELOOS ! Hopelijk komt het niet zover dat LK-Virton beslist wie zal degraderen! Hopen, bidden dat men erin blijft en bye bye TVI!!!!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Feb 05, 2022 5:29 pm

KRKN wrote:
Sat Feb 05, 2022 5:14 pm
Ik vind het ook nog te vroeg om Teunckens echt de boeman toe te wijzen. Akkoord, die misser ging er los over en had ons de punten kunnen kosten, evenals dat twijfelachtig momentje met het doelkader. Vorige matchen echter ons dik in de match gehouden. Zou zeker niet aan hem gaan twijfelen.

Zeggen dat De Smet ons geen punten gekost heeft is toch moedwillig een match of 5 vergeten denk ik. En dat zeg ik niet om venijnig te doen naar Jarno; 't Is nog een jonge keeper en ik hoop dat die nog stappen kan zetten, maar op dit moment vind ik 1B net iets te hoog gegrepen voor hem.
Zulke fratsen zoals gisterenavond heb ik Jarno nog niet zien plegen hoor, al de matchen vergeten waar hij LK rechthoud en puntenwinst opleverde? Op WB bv ben er nog enkele vergeten... De laatste maanden had hij nogal een verdediging voor zich lol... Hopen maar dat het bij Teunkens 1 zwakke match blijft maar daar durf ik niks op verwedden hoor en beter dan De Smet zal hij nog moeten bewijzen! Wat gaat VI doen wanneer hij nog zulke prestaties gaat afleveren? Terug De Smet in doel?

KRKN

Post by KRKN » Sat Feb 05, 2022 6:10 pm

ozzy105 wrote:
Sat Feb 05, 2022 5:29 pm
KRKN wrote:
Sat Feb 05, 2022 5:14 pm

Zulke fratsen zoals gisterenavond heb ik Jarno nog niet zien plegen hoor, al de matchen vergeten waar hij LK rechthoud en puntenwinst opleverde? Op WB bv ben er nog enkele vergeten... De laatste maanden had hij nogal een verdediging voor zich lol... Hopen maar dat het bij Teunkens 1 zwakke match blijft maar daar durf ik niks op verwedden hoor en beter dan De Smet zal hij nog moeten bewijzen! Wat gaat VI doen wanneer hij nog zulke prestaties gaat afleveren? Terug De Smet in doel?
Die verdediging is dezelfde die Teunckens voor zich heeft, toch?

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sat Feb 05, 2022 6:43 pm

Na deze match is het duidelijk dat de redding in orde is.
Al was het eigenlijk na de transferperiode duidelijk dat Luc weer gaat mikken om licentiegewijs in 1B te blijven. Een gok maar ik denk dat die wel positief zal uitdraaien, zeker net propere handen in het achterhoofd.

Fiero67

Post by Fiero67 » Sat Feb 05, 2022 6:48 pm

Ozzy, kan je mij in een PB eens al uw persoonlijke gegevens doorgeven,aub?

Dan kan ik die bezorgen aan het bestuur. Want zo een eminente voetbalkenner als jij mag niet ontbreken in de technische staff.
Wat zeg ik: je zou zelfs hoofdtrainer moeten worden, jouw kennis en inzicht vanachter de TV mag niet onbenut blijven. Zeker niet als we zo snel mogelijk naar 1e willen.

Dus graag per kerende jouw CV met credentials. Dank.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat Feb 05, 2022 6:52 pm

Fiero67 wrote:
Sat Feb 05, 2022 6:48 pm
Ozzy, kan je mij in een PB eens al uw persoonlijke gegevens doorgeven,aub?

Dan kan ik die bezorgen aan het bestuur. Want zo een eminente voetbalkenner als jij mag niet ontbreken in de technische staff.
Wat zeg ik: je zou zelfs hoofdtrainer moeten worden, jouw kennis en inzicht vanachter de TV mag niet onbenut blijven. Zeker niet als we zo snel mogelijk naar 1e willen.

Dus graag per kerende jouw CV met credentials. Dank.
:lol: :lol: :lol:

Post Reply