Politiek, België en buitenland
- Justhomuch
Re: Politiek, België en buitenland
De wegen zijn hier niet onderhouden, en dat is al langer dan 10 jaar hoor Ozzy, elke zomer wildgroei tot dat het op sommige plekken gevaarlijk wordt met de auto, vuilophaling om de 2 weken, slechte vuilzakken,...ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 1:50 amOver de nadelen zullen we maar zwijgen... Momenteel bloed de echte Borsbekenaar zijn hart Justho. Was laat ons zeggen voor 10-15 jaar een leuke, veilige gemeente en schuldenvrij. Het is erg snel bergaf gegaan op vele vlakken hoor veiligheid, properheid, financiele, meer en meer nieuwkomers met tot gevolg dat de middelen uitgeput zijn. Het ocmw kan het de laatste jaren niet meer dragen logisch ook. Uit noodzaak heeft mijnheer Dis zitten leuren met Borsbeek zeg maar een lief zoeken lol... Maar de inwoners informeren? No way. Borsbeek heeft meer dan 750 jaar op eigen benen kunnen staan zonder schulden.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 12:51 amZeer content dat we bij Antwerpen horen, zie daar enkel voordelen in.
Ik moet zeggen dat ik veel liever in Borgerhout woonde, alles was er beter geregeld gewoon, en dat is omdat je bij de stad hoorde. Ik heb trouwens geen enkel probleem met "nieuwkomers"
Ik heb me hier nog geen seconde onveilig gevoeld trouwens
Wij komen áltijd terug!
Waarom denk jij Justho dat vele Borsbekenaren de voorbije jaren Borsbeek zijn ontvlucht? Hoe komt het dat Borsbeek de gemeente die buiten de laatste jaren nooit financiele problemen heeft gehad? Ga eens klappen met oudere Borsbekenaren die daar 50-60 jaar wonen hoe dit dorpje veranderd is de voorbije jaren en niet tenvoordele. Ik heb daar gewoond van 1989 tot 2019 en heb de gemeente zien aftakelen zowel financieel als betreffende properheid, veiligheid enz! Mijn echtgenote is daar geboren en getogen vanaf 1965. Nu de grote fout van dit alles ligt bij de overheden die de gemeenten zelf voor alles laten opdraaien, lees financieel onderhouden nieuwe Belgen oa. Kijk bv naar Boom die zijn ook zo goed als failliet maar toch moeten zij een asielcentra openen met alle gevolgen financieel enz! Nu Dis en Bartje zullen er alvast niet armer van worden dat is het enige dat telt voor zulke lui! De miserie is voor de inwoners.Ik ken mensen die Antwerpen of Borgerhout zijn ontvlucht wegens de drukte en onveiligheid en die zich kwamen huisvesten in mijn vroegere gemeente wat zullen die spijt hebben. Niet verwonderen dat er veel zullen verhuizen richting Ranst of Boechout enz.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 10:37 amDe wegen zijn hier niet onderhouden, en dat is al langer dan 10 jaar hoor Ozzy, elke zomer wildgroei tot dat het op sommige plekken gevaarlijk wordt met de auto, vuilophaling om de 2 weken, slechte vuilzakken,...ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 1:50 amOver de nadelen zullen we maar zwijgen... Momenteel bloed de echte Borsbekenaar zijn hart Justho. Was laat ons zeggen voor 10-15 jaar een leuke, veilige gemeente en schuldenvrij. Het is erg snel bergaf gegaan op vele vlakken hoor veiligheid, properheid, financiele, meer en meer nieuwkomers met tot gevolg dat de middelen uitgeput zijn. Het ocmw kan het de laatste jaren niet meer dragen logisch ook. Uit noodzaak heeft mijnheer Dis zitten leuren met Borsbeek zeg maar een lief zoeken lol... Maar de inwoners informeren? No way. Borsbeek heeft meer dan 750 jaar op eigen benen kunnen staan zonder schulden.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 12:51 am
Zeer content dat we bij Antwerpen horen, zie daar enkel voordelen in.
Ik moet zeggen dat ik veel liever in Borgerhout woonde, alles was er beter geregeld gewoon, en dat is omdat je bij de stad hoorde. Ik heb trouwens geen enkel probleem met "nieuwkomers"
- Justhomuch
En oei oei daar wonen ook mensen met een andere huidskleur! Beter naar Mars verhuizen dan!ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 11:32 amWaarom denk jij Justho dat vele Borsbekenaren de voorbije jaren Borsbeek zijn ontvlucht? Hoe komt het dat Borsbeek de gemeente die buiten de laatste jaren nooit financiele problemen heeft gehad? Ga eens klappen met oudere Borsbekenaren die daar 50-60 jaar wonen hoe dit dorpje veranderd is de voorbije jaren en niet tenvoordele. Ik heb daar gewoond van 1989 tot 2019 en heb de gemeente zien aftakelen zowel financieel als betreffende properheid, veiligheid enz! Mijn echtgenote is daar geboren en getogen vanaf 1965. Nu de grote fout van dit alles ligt bij de overheden die de gemeenten zelf voor alles laten opdraaien, lees financieel onderhouden nieuwe Belgen oa. Kijk bv naar Boom die zijn ook zo goed als failliet maar toch moeten zij een asielcentra openen met alle gevolgen financieel enz! Nu Dis en Bartje zullen er alvast niet armer van worden dat is het enige dat telt voor zulke lui! De miserie is voor de inwoners.Ik ken mensen die Antwerpen of Borgerhout zijn ontvlucht wegens de drukte en onveiligheid en die zich kwamen huisvesten in mijn vroegere gemeente wat zullen die spijt hebben. Niet verwonderen dat er veel zullen verhuizen richting Ranst of Boechout enz.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 10:37 amDe wegen zijn hier niet onderhouden, en dat is al langer dan 10 jaar hoor Ozzy, elke zomer wildgroei tot dat het op sommige plekken gevaarlijk wordt met de auto, vuilophaling om de 2 weken, slechte vuilzakken,...ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 1:50 amOver de nadelen zullen we maar zwijgen... Momenteel bloed de echte Borsbekenaar zijn hart Justho. Was laat ons zeggen voor 10-15 jaar een leuke, veilige gemeente en schuldenvrij. Het is erg snel bergaf gegaan op vele vlakken hoor veiligheid, properheid, financiele, meer en meer nieuwkomers met tot gevolg dat de middelen uitgeput zijn. Het ocmw kan het de laatste jaren niet meer dragen logisch ook. Uit noodzaak heeft mijnheer Dis zitten leuren met Borsbeek zeg maar een lief zoeken lol... Maar de inwoners informeren? No way. Borsbeek heeft meer dan 750 jaar op eigen benen kunnen staan zonder schulden.
Nee echt, over de blanke marginalen dat dit dorp rijk is rep je met geen woord over? Borsbeek is altijd al een arme gemeente geweest, kijk naar de buren van Deurne Zuid, probeer daar maar eens iets betaalbaar te vinden, en dat heeft ook zijn redenen, maar ja racisme is een vies beestje he en die vastgeroeste gedachtengang van u daar zal niemand aan kunnen veranderen, en er dan van verschieten dat je gebanned wordt op dat ander forum.
Wij komen áltijd terug!
Niks met racisme te maken dat woord wordt met de regelmaat misbruikt. Nogmaals ga eens praten met oudere bewoners hoe Borsbeek de voorbije jaren achteruit is gegaan vooral in sommige wijken denk maar aan Sprinkhaanvelde, Brouwershoek enz. Meer overlast, vuile straten etc. Ik kan vergelijken he Justho ik heb daar dik 30 jaar gewoond tot voor kort!!! Zitten daar zogezegde blanke marginalen ja maar daar ging het niet over! Borsbeek is nooit een echt rijke gemeente geweest maar ook geen arme. Het OCMW is failliet hoe zou dat komen maar bon waarheid mag nooit gepost of gezegt worden. Nog dit jij woont nog in een goede wijk maar er zijn wijken die nog nauwelijks leefbaar zijn realiteit hoor.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 12:47 pmEn oei oei daar wonen ook mensen met een andere huidskleur! Beter naar Mars verhuizen dan!ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 11:32 amWaarom denk jij Justho dat vele Borsbekenaren de voorbije jaren Borsbeek zijn ontvlucht? Hoe komt het dat Borsbeek de gemeente die buiten de laatste jaren nooit financiele problemen heeft gehad? Ga eens klappen met oudere Borsbekenaren die daar 50-60 jaar wonen hoe dit dorpje veranderd is de voorbije jaren en niet tenvoordele. Ik heb daar gewoond van 1989 tot 2019 en heb de gemeente zien aftakelen zowel financieel als betreffende properheid, veiligheid enz! Mijn echtgenote is daar geboren en getogen vanaf 1965. Nu de grote fout van dit alles ligt bij de overheden die de gemeenten zelf voor alles laten opdraaien, lees financieel onderhouden nieuwe Belgen oa. Kijk bv naar Boom die zijn ook zo goed als failliet maar toch moeten zij een asielcentra openen met alle gevolgen financieel enz! Nu Dis en Bartje zullen er alvast niet armer van worden dat is het enige dat telt voor zulke lui! De miserie is voor de inwoners.Ik ken mensen die Antwerpen of Borgerhout zijn ontvlucht wegens de drukte en onveiligheid en die zich kwamen huisvesten in mijn vroegere gemeente wat zullen die spijt hebben. Niet verwonderen dat er veel zullen verhuizen richting Ranst of Boechout enz.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 10:37 am
De wegen zijn hier niet onderhouden, en dat is al langer dan 10 jaar hoor Ozzy, elke zomer wildgroei tot dat het op sommige plekken gevaarlijk wordt met de auto, vuilophaling om de 2 weken, slechte vuilzakken,...
Nee echt, over de blanke marginalen dat dit dorp rijk is rep je met geen woord over? Borsbeek is altijd al een arme gemeente geweest, kijk naar de buren van Deurne Zuid, probeer daar maar eens iets betaalbaar te vinden, en dat heeft ook zijn redenen, maar ja racisme is een vies beestje he en die vastgeroeste gedachtengang van u daar zal niemand aan kunnen veranderen, en er dan van verschieten dat je gebanned wordt op dat ander forum.
- Justhomuch
Ik wandel heel Borsbeek door met men hond dus ik zie veel, alleen heb ik geen bruine bril op zoals jij.ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 1:37 pmNiks met racisme te maken dat woord wordt met de regelmaat misbruikt. Nogmaals ga eens praten met oudere bewoners hoe Borsbeek de voorbije jaren achteruit is gegaan vooral in sommige wijken denk maar aan Sprinkhaanvelde, Brouwershoek enz. Meer overlast, vuile straten etc. Ik kan vergelijken he Justho ik heb daar dik 30 jaar gewoond tot voor kort!!! Zitten daar zogezegde blanke marginalen ja maar daar ging het niet over! Borsbeek is nooit een echt rijke gemeente geweest maar ook geen arme. Het OCMW is failliet hoe zou dat komen maar bon waarheid mag nooit gepost of gezegt worden. Nog dit jij woont nog in een goede wijk maar er zijn wijken die nog nauwelijks leefbaar zijn realiteit hoor.Justhomuch wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 12:47 pmEn oei oei daar wonen ook mensen met een andere huidskleur! Beter naar Mars verhuizen dan!ozzy105 wrote: ↑Sat Jan 29, 2022 11:32 am
Waarom denk jij Justho dat vele Borsbekenaren de voorbije jaren Borsbeek zijn ontvlucht? Hoe komt het dat Borsbeek de gemeente die buiten de laatste jaren nooit financiele problemen heeft gehad? Ga eens klappen met oudere Borsbekenaren die daar 50-60 jaar wonen hoe dit dorpje veranderd is de voorbije jaren en niet tenvoordele. Ik heb daar gewoond van 1989 tot 2019 en heb de gemeente zien aftakelen zowel financieel als betreffende properheid, veiligheid enz! Mijn echtgenote is daar geboren en getogen vanaf 1965. Nu de grote fout van dit alles ligt bij de overheden die de gemeenten zelf voor alles laten opdraaien, lees financieel onderhouden nieuwe Belgen oa. Kijk bv naar Boom die zijn ook zo goed als failliet maar toch moeten zij een asielcentra openen met alle gevolgen financieel enz! Nu Dis en Bartje zullen er alvast niet armer van worden dat is het enige dat telt voor zulke lui! De miserie is voor de inwoners.Ik ken mensen die Antwerpen of Borgerhout zijn ontvlucht wegens de drukte en onveiligheid en die zich kwamen huisvesten in mijn vroegere gemeente wat zullen die spijt hebben. Niet verwonderen dat er veel zullen verhuizen richting Ranst of Boechout enz.
Tijden veranderen, leer er mee leven ipv constant op fora te liggen zagen dat vroeger alles beter was, nogmaals ik kan vergelijken tussen stad en Borsbeek, in't stad was het (buiten die sorteerstraten die ze er door hebben proberen duwen) gewoon beter. Af en toe eens verder kijken dan uw neus lang is zou u wel eens deugd kunnen doen, geld ook voor het topic tvi
En nu ga ik stoppen want er moet nog gewerkt worden op een zaterdagmiddag, doei!
Wij komen áltijd terug!
Jaja in Antwerpen en sommigen districten loopt het goed! Daarom dat er al sinds midden jaren 80 vorige eeuw al een stadsvlucht bezig is!!! Degenen die konden of kunnen zijn vertrokken of vertrekken Justho dat is de harde realiteit! De enige reden waarom Bartje Borsbeek erbij wil is omdat de uitbreiding stemmen opleverd en hij nog wat meer pree krijgt. Benieuwd wie de volgende gemeente wordt die koopbaar is en overstag gaat! Hopelijk komt er een referendum in Borsbeek staat ook te gebeuren hoor weinigen zien het zitten om in de stad op te gaan. De voordelen zegt men, de nadelen.......Dis zal er ook wel goed bijvaren. Zijn partijtje 'iedereen Borsbeek' toch een lachertje hoor. Eerst zijn inwoners voor schut zetten daarna gaat hij klappen en het uitleggen mensen toch.
- Justhomuch
Mijn eigendom gaat enkel in waarde stijgen, dat al die bommas en bompas maar ophoepelen en plaats maken voor leuke mensenozzy105 wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 3:06 pmJaja in Antwerpen en sommigen districten loopt het goed! Daarom dat er al sinds midden jaren 80 vorige eeuw al een stadsvlucht bezig is!!! Degenen die konden of kunnen zijn vertrokken of vertrekken Justho dat is de harde realiteit! De enige reden waarom Bartje Borsbeek erbij wil is omdat de uitbreiding stemmen opleverd en hij nog wat meer pree krijgt. Benieuwd wie de volgende gemeente wordt die koopbaar is en overstag gaat! Hopelijk komt er een referendum in Borsbeek staat ook te gebeuren hoor weinigen zien het zitten om in de stad op te gaan. De voordelen zegt men, de nadelen.......Dis zal er ook wel goed bijvaren. Zijn partijtje 'iedereen Borsbeek' toch een lachertje hoor. Eerst zijn inwoners voor schut zetten daarna gaat hij klappen en het uitleggen mensen toch.
Wij komen áltijd terug!
Waarde stijgen? Hoop ik ook hoor zou het zwaar hebben dat de mensen die ons huis kochten paar jaar terug en na renovaties de waarde zou zien dalen. JG is een leuke straat met veel jonge mensen met kids die de voorbije jaren zich gehuisvest hebben. Goede mix tussen oudere en jongeren mensen ergens wel spijt dat ik er weg ben, uit noodzaak omdat het huis te groot werd voor ons beide. Voor bommas en bompas moet je respect hebben Justho ooit wordt jij ook een bompa hoor.Justhomuch wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 7:43 pmMijn eigendom gaat enkel in waarde stijgen, dat al die bommas en bompas maar ophoepelen en plaats maken voor leuke mensenozzy105 wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 3:06 pmJaja in Antwerpen en sommigen districten loopt het goed! Daarom dat er al sinds midden jaren 80 vorige eeuw al een stadsvlucht bezig is!!! Degenen die konden of kunnen zijn vertrokken of vertrekken Justho dat is de harde realiteit! De enige reden waarom Bartje Borsbeek erbij wil is omdat de uitbreiding stemmen opleverd en hij nog wat meer pree krijgt. Benieuwd wie de volgende gemeente wordt die koopbaar is en overstag gaat! Hopelijk komt er een referendum in Borsbeek staat ook te gebeuren hoor weinigen zien het zitten om in de stad op te gaan. De voordelen zegt men, de nadelen.......Dis zal er ook wel goed bijvaren. Zijn partijtje 'iedereen Borsbeek' toch een lachertje hoor. Eerst zijn inwoners voor schut zetten daarna gaat hij klappen en het uitleggen mensen toch.
- Justhomuch
Ga eens kijken naar Borgerhout extra muros en Deurne zuid? Onbetaalbaar, dat is de reden dat wij toen naar Borsbeek gekomen zijn, nu Borsbeek bij het stad gaat horen gaat die buurt "hipper" worden en dus in waarde stijgen, let maar op mijn woordenozzy105 wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 8:01 pmWaarde stijgen? Hoop ik ook hoor zou het zwaar hebben dat de mensen die ons huis kochten paar jaar terug en na renovaties de waarde zou zien dalen. JG is een leuke straat met veel jonge mensen met kids die de voorbije jaren zich gehuisvest hebben. Goede mix tussen oudere en jongeren mensen ergens wel spijt dat ik er weg ben, uit noodzaak omdat het huis te groot werd voor ons beide. Voor bommas en bompas moet je respect hebben Justho ooit wordt jij ook een bompa hoor.Justhomuch wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 7:43 pmMijn eigendom gaat enkel in waarde stijgen, dat al die bommas en bompas maar ophoepelen en plaats maken voor leuke mensenozzy105 wrote: ↑Mon Jan 31, 2022 3:06 pmJaja in Antwerpen en sommigen districten loopt het goed! Daarom dat er al sinds midden jaren 80 vorige eeuw al een stadsvlucht bezig is!!! Degenen die konden of kunnen zijn vertrokken of vertrekken Justho dat is de harde realiteit! De enige reden waarom Bartje Borsbeek erbij wil is omdat de uitbreiding stemmen opleverd en hij nog wat meer pree krijgt. Benieuwd wie de volgende gemeente wordt die koopbaar is en overstag gaat! Hopelijk komt er een referendum in Borsbeek staat ook te gebeuren hoor weinigen zien het zitten om in de stad op te gaan. De voordelen zegt men, de nadelen.......Dis zal er ook wel goed bijvaren. Zijn partijtje 'iedereen Borsbeek' toch een lachertje hoor. Eerst zijn inwoners voor schut zetten daarna gaat hij klappen en het uitleggen mensen toch.
Wij komen áltijd terug!
W0 lll is begonnen, de verovering kan beginnen.