Lierse K. - RWDM [19-12-2021]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse K. - RWDM [19-12-2021]

Post by ozzy105 » Sun Dec 19, 2021 5:05 pm

XDV1906 wrote:
Sun Dec 19, 2021 4:55 pm
Ik lach vooral met je omdat je dacht dat deze kern makkelijk tweede kon worden. Moet u verschrikkelijke voorspelling nu niet plots op iemand anders gaan steken, dwaas.
Met deze kern moet je altijd bij de eerste 4 kunnen eindigen blijf ik bij dwaas of niet. LK moet niet onderdoen met deze kern tov WB of Moeskroen of Lommel maar het probleem zit hem op het bankje simpel. Al weken zit Bitsi aan te modderen slikt hij gele kaarten en toch blijft die erop staan ipv Swinnen of De Schrijver een kans te geven. De ene week laat hij Poelmans weken aanmodderen nu mag Laes het oplossen. Yagan weken op de bank nu Schouterden weer op de bank enz enz... Een degelijke trainer bakt hier veel meer van dan deze prutser.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Dec 19, 2021 5:16 pm

Allez rode kaar voor Molenbeek, Langis hun beste speler. Komaan Tommeke breng maar een extra-spits om ga je schijtbroek blijven spelen en hopen op het wonder?

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Dec 19, 2021 5:41 pm

Tommeke buiten, Tommeke buiten...

XDV1906

Post by XDV1906 » Sun Dec 19, 2021 6:00 pm

Dit is gewoon hilarisch slecht

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Dec 19, 2021 6:26 pm

Minuut 54 rode kaart voor je tegenstander en 0-1 achter wat doe je dan als trainer en wacht je niet tot ongeveer minuut 72? Hakim heeft welgeteld 1 bruikbare bal gehad in de box het moet frustrerend zijn voor hem, je ziet meer en meer gefrustreerde spelers rondlopen op het lisp dit vertaald zich niet zelden in de media en of reacties op het veld, 3 op 18 ondertussen... Voor helemaal niet onderaan te verzeilen na de winterstop zou het bestuur moeten ingrijpen of het is niet ondenkbeeldig dat je na de uitwedstrijden op Moeskroen en Lommel tesamen met Virton op de laatste plek staat. VI heeft zijn kans gehad met een meer dan degelijke kern en is aan het falen.

Devyd

Post by Devyd » Sun Dec 19, 2021 6:34 pm

Ik wil ook nog eens kort mijn mening schetsen .

Om te beginnen Laes , die jongen bewijst weer dat hij die plek verdient , heb poelmans op al die weken geen enkele keer zo aanvallend weten spelen .

Maes speelt al weken als een pannekoek , tijd om hem eens wakker te maken .

Onze keeper , dat je een jonge keeper laat staan na een foutje ben ik volledig mee eens . Maar hem nu week na week zonder vertrouwen te zien staan , en meerdere keren blundert is ook geen doen .

Zit vlak achter de goal , en die bal van vandaag moest hij altijd hebben , stond weer dramatisch slecht gepositioneerd !

Wat me nog opviel , als je vanaf minuut 70 ongeveer ballen in de box dropt tegen een verdedigende muur , waarom staat de schuer dan ni mee in die box ?

Kortom het was ni goe ! Maar voor mij is de technische staf hier het meest voor verantwoordelijk !
Als je de spelers weer als platte jatten ziet starten aan die macht is het een teken dat ze niet geboeg opgenaaid worden door de coach !

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Dec 19, 2021 6:46 pm

Devyd wrote:
Sun Dec 19, 2021 6:34 pm
Ik wil ook nog eens kort mijn mening schetsen .

Om te beginnen Laes , die jongen bewijst weer dat hij die plek verdient , heb poelmans op al die weken geen enkele keer zo aanvallend weten spelen .

Maes speelt al weken als een pannekoek , tijd om hem eens wakker te maken .

Onze keeper , dat je een jonge keeper laat staan na een foutje ben ik volledig mee eens . Maar hem nu week na week zonder vertrouwen te zien staan , en meerdere keren blundert is ook geen doen .

Zit vlak achter de goal , en die bal van vandaag moest hij altijd hebben , stond weer dramatisch slecht gepositioneerd !

Wat me nog opviel , als je vanaf minuut 70 ongeveer ballen in de box dropt tegen een verdedigende muur , waarom staat de schuer dan ni mee in die box ?

Kortom het was ni goe ! Maar voor mij is de technische staf hier het meest voor verantwoordelijk !
Als je de spelers weer als platte jatten ziet starten aan die macht is het een teken dat ze niet geboeg opgenaaid worden door de coach !
Als de technische staf blijft falen week na week wat moet een bestuur met een beetje boerenverstand dan ondernemen? RP hebben ze ook maanden laten aanmodderen gelukkig hebben ze toen een wijze beslissing genomen of het was tweede Amateurreeks geworden. Vorig seizoen kon men nog zeggen dat de kwaliteit te weinig was dit seizoen echter geen excuses meer dus hopelijk neemt men de enige en juiste beslissing of je speelt volgend seizoen niet tegen Beerschot maar wel tegen Rupel Boom, Thes en zeer wss LL!

KRKN

Post by KRKN » Sun Dec 19, 2021 7:20 pm

Ik was voorzichtig positief toen ik de opstelling zag: op papier onze beste 11 denk ik. Ook terug een vertrouwd systeem.

Eerste helft was écht ondermaats, met Maes als grootste uithangbord daarvan vind ik. Zelfs simpel kaatsen lukte niet. Scott mocht blij zijn dat die nog op het veld stond. Geschorst denk ik nu?

Ik heb die rode kaart niet zien gebeuren, maar daarna was de pressing wel indrukwekkend. Verdedigend vrij secuur ook. Maar fja, je moet er wel je teen tegen kunnen zetten. Al even geleden dat ik zoveel stress had voor een match. Ze hebben ervoor gestreden, maar ze moeten zich wel afvragen waarom scoren nu opeens niet lukt (sommige voorzetten waren echt wel belabberd, vooral van onze backs).

Verdienden we hier een punt: ja. Hebben we het aan onszelf te danken dat we dat niet hebben: ja. Die tegengoal leek mij wel erg mooi getrapt, maar moet de samenvatting nog eens bekijken voor ik Jarno ga beschuldigen.

Een sombere manier om de winterstop in te gaan, maar na vandaag heb ik wel echt het gevoel dat zowel spelers als supporters hier nood aan hebben. Er heerst veel frustratie. Even de hoofden leegmaken. In Januari is het naar beneden kijken, maar hopelijk wel met volle moed.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Dec 19, 2021 7:27 pm

Met Van Imschoot aan het roer gaat men degraderen en niet omwille van de kwaliteit van de kern... Volgende twee wedstrijden zijn uitmatchen Moeskroen dat wel op tijd hun trainer ontsloeg en zwart beest Lommel tekening maken? Dus wordt het weer duimen net als straks dat ook Virton puntenloos blijft triestig zeer triestig. Hopelijk wordt het op de laatste match niet beslist wanneer er nl LK-Virton op het menu staat. Nu seffes maar duimen voor Westerlo!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Dec 19, 2021 7:44 pm

Uw punt is duidelijk Ozz.

Maar ff serieus, zelfs al zet je er Pol Detremerie, als die gasten dan toch zo kwalitatief zouden zijn zouden ze er op zen minste toch wel ééntje moeten binnenprikken, toch?
Wij komen áltijd terug!

Post Reply