Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Kans op een Beerschot - Lierse neemt wel weer toe. Tof.
- Justhomuch
En zoals Westerlo? Lommel, ...ozzy105 wrote: ↑Sun Dec 12, 2021 2:12 pmOnder Maged werd er wanbeleid gevoerd Justho kijk naar resem onbekende spelers, buitenlandse spelers, trainers die kwamen en niet 1,niet zelden bestuurwissels net zoals vandaag bij de ratten dat bedoel ik! Hier ook weer een buitenlandse investeerder die niks kent van het Belgische voetbal.Justhomuch wrote: ↑Sun Dec 12, 2021 11:37 amHoe durft gij de Sportkring met die parasieten te vergelijken, shame on you Ozzy.
Wij komen áltijd terug!
Cercle lijkt me zich wel degelijk te gaan redden. Het gaat tussen Seraing, Zulte en Beerschot gaan denk ik. Die laatste lijkt me op z'n minst barrageduel te moeten spelen.
Stel u voor terug baragewedsrijden seraing - beveren!
Franky geen trainer meer van zulte
20 jaar voor dit landje een unicum
Weer verlies Beerschot nu roemloos tenonder tegen KVO 0-2...
Zulte Waregem-YRKV 3-2.....
Benieuwd of Beerschot z'n slag thuis haalt via de rechtbank. Ik zie het hoe dan ook niet meer goedkomen voor de Ratten. En ergens gaan 1B zo'n ploeg als Beerschot nodig hebben (en wij ook). Zonder Westerlo in 1B zou het anders maar héél triestig worden. Beeld u in dat pakweg Seraing in de plaats zakt, dan heb je helemaal geen derby meer (en ook op RWDM na amper uitsupporters).