Gametopic
Re: Gametopic
Als vervanger heb ik wel nog Son op de bank zittenYentl1992 wrote: ↑Mon Mar 01, 2021 4:03 pmSterling is de moeite in die zin dat die echt wel snel is en de actie heeft. Nadeel is dat die snel moe is...KRKN wrote: ↑Sat Feb 27, 2021 2:54 pmStevig! De Bruyne ben ik nu voor aant sparen. Is Sterling de moeite? Moura zie ik ook vaak verschijnen.Yentl1992 wrote: ↑Sat Feb 27, 2021 10:28 am
Same, laatste weken echt niks meer gespeeld.
Maar mijn team staat wel op punt om elk moment terug in te springen
---------------------Aubameyang----------------------
Sterling-----------------------------------------Moura
------------De Bruyne-----------Fermino-------------
------------------------Casemiro-----------------------
Telles----Carlos----------------Ramos-------Bellerin
-------------------------Oblak---------------------------
Extreme jeugdnostalgie: ik heb Age Of Empires 4 gekocht zijn er hier nog?
-
- Justhomuch
Hier Kolonisten Van Catan met de familie vandaag
-
Vandaag mijn build new game pc gaan afhalen bij Alternate, Amai rap beest laatste nieuw chipset van Intel 1700 en DDR5 genomen, maar ook ni goedkoop
Vorige heeft het toch 10 jaar net volgehouden met eens 2 hardware updates en gaat nu naar de zoon, werkt nog perfect enkel kan niet meer mee met de nieuwste topgames.
Vorige heeft het toch 10 jaar net volgehouden met eens 2 hardware updates en gaat nu naar de zoon, werkt nog perfect enkel kan niet meer mee met de nieuwste topgames.
Uzelf een goeie kerstcadeau gegeven met ander woordenVergaaneglorie wrote: ↑Mon Jan 03, 2022 9:34 amVandaag mijn build new game pc gaan afhalen bij Alternate, Amai rap beest laatste nieuw chipset van Intel 1700 en DDR5 genomen, maar ook ni goedkoop
-
Amai nog niEric wrote: ↑Mon Jan 03, 2022 3:03 pmUzelf een goeie kerstcadeau gegeven met ander woordenVergaaneglorie wrote: ↑Mon Jan 03, 2022 9:34 amVandaag mijn build new game pc gaan afhalen bij Alternate, Amai rap beest laatste nieuw chipset van Intel 1700 en DDR5 genomen, maar ook ni goedkoop