Stadion
Re: Stadion
Ben ook niet zo goed mee met de procedures die gevolgd moeten worden, maar kan me inbeelden dat er nog wel wat kan mislopen. Wat niet wegneemt dat ik wel heel erg benieuwd ben.Thomas1906 wrote: ↑Tue Oct 05, 2021 7:41 pmDie redenering volg ik ook. Zeker met de waterproblemen daar in de buurt.Nirvana wrote: ↑Mon Oct 04, 2021 6:21 pmIk kan mij in de laatste 20 jaar maar 1 match herinneren die uitverkocht was: kampioenenmatch tegen Waasland.
Verder sommige periodes waar we rond de 10K zaten: Cavens-Radzinski-Wahed in tweede klasse en Watt-Diagne onder Menzo rond eindejaar vermoed ik.
Ik vind trouwens een uitverkocht stadion, wat met 10K iets realistischer is, wel iets hebben.
Maar aangezien elke profclub in België wel bouwplannen heeft en er quasi niemand al iets gerealiseerd heeft, zal ik het pas geloven als de eerste steen gelegd is.
Ze zullen beide stadion dossiers wel aan elkaar koppelen zeker.
Klopt, als je het als niet voetbal liefhebber bekijkt is het absurd om de schaarse open ruimte op te offeren aan een extra stadion in een klein stadje. Enkel omdat 2 kindjes (sorry voor de vergelijking) niet willen samen spelen.
En men gaat ongetwijfeld mooie woorden en dure argumenten gebruiken om het toch maar te verantwoorden…
En men gaat ongetwijfeld mooie woorden en dure argumenten gebruiken om het toch maar te verantwoorden…
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ah nee ik bedoelde oprecht dat Luc goedkeuring voor zijn plannen met het lisp zal vragen als wij op de doelvelden mogen bouwen.
Zonder zever jongens. Ik stap het lisp niet meer binnen als thuissupporter. Dat heeft niets met haat te maken. Wel met oude wonden en veel mooie herinneringen aan ons aller K Lierse SK.
Zonder zever jongens. Ik stap het lisp niet meer binnen als thuissupporter. Dat heeft niets met haat te maken. Wel met oude wonden en veel mooie herinneringen aan ons aller K Lierse SK.
Dan bevestig je toch mijn punt… dat verschillende mensen omwille van emo niet willen samenwerken…
Je kan het toch niet verantwoorden dat er daarom een extra stadion gebouwd moet worden op schaarse open ruimte…
Je hebt het geluk dat er genoeg politici zijn die willen pleiten voor de ploeg van hun respectievelijke voorkeur… heeft niets met goed bestuur te maken.
Voor alle duidelijkheid, Lierse k zal om dezelfde reden zijn stadionverbouwing goedgekeurd krijgen.
Je kan het toch niet verantwoorden dat er daarom een extra stadion gebouwd moet worden op schaarse open ruimte…
Je hebt het geluk dat er genoeg politici zijn die willen pleiten voor de ploeg van hun respectievelijke voorkeur… heeft niets met goed bestuur te maken.
Voor alle duidelijkheid, Lierse k zal om dezelfde reden zijn stadionverbouwing goedgekeurd krijgen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik neig ook diezelfde conclusie. Al ga ik vanuit clubliefde (en respect voor LL) er wel blij om zijn als het eindelijk zo ver is. Deze vage schemerzone & onduidelijkheid doet niemand goed. En ik heb het idee dat er nog wel wat hordes overwonnen moeten worden voor een eindelijk een schup in de grond kan.Berrem wrote: ↑Sat Nov 13, 2021 9:22 pmDan bevestig je toch mijn punt… dat verschillende mensen omwille van emo niet willen samenwerken…
Die vervloekte tweedracht is de ultieme wraak van samy. Dat er maar snel bruggen gebouwd worden en we terug samen komen. Waar een wil is is een weg.
Bwa. Had er destijds transparant gecommuniceerd geweest door beide partijen, dan had de splitsing er nooit geweest. Soit vijgen na pasen.