RWDM - Lierse K [07-11-2021]
Re: RWDM - Lierse K [07-11-2021]
Denk dat Naesens wel zal komen. Alleen nog niet volledig fit. Mag wat mij betreft nu al.Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 4:51 pmAls hij nu Abdallah niet vervangt door Naessens dan begrijp ik er niks meer van.
Het enige waarbij zijn naam genoemd werd was de strafschopfase en zijn slechte balcontroles.
Ik roep het al weken, wij spelen eigenlijk zonder spits. Hij scoort niet, hij trapt niet op doel, hij is niet gevaarlijk, noppes.
Af en toe een balletje aannemen met zijn rug naar doel en afleggen, maar van een spits verwacht je toch dat hij voor gevaar zorgt, weg ermee.
Cijfers liegen niet 1 goal zekers tot hiertoe? Kan nog veranderen maar vrees ervoor. TVI hopelijk wacht hij weer niet te lang voor vervangingen je speelt momenteel met 9 en Limbombe zit in de zak...Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 4:51 pmAls hij nu Abdallah niet vervangt door Naessens dan begrijp ik er niks meer van.
Het enige waarbij zijn naam genoemd werd was de strafschopfase en zijn slechte balcontroles.
Ik roep het al weken, wij spelen eigenlijk zonder spits. Hij scoort niet, hij trapt niet op doel, hij is niet gevaarlijk, noppes.
Af en toe een balletje aannemen met zijn rug naar doel en afleggen, maar van een spits verwacht je toch dat hij voor gevaar zorgt, weg ermee.
Degene die nog spreken van een 2 de plaats. Met deze verdediging in geen 100 jaar. We gaan er nog krijgen vrees ik . Ook ons middenveld hoe dikwijls bal kwijt seg. Het moet veel beter na rust willen we nog iets rapen anders gaat het afgang worden. Enige op niveau limbombe enige die iets onderneemt.en onze buitenlandse meerwaarde in de spits mannekens was is me dat.
- Justhomuch
Wat zou er mis zijn?Lisp-boy wrote: ↑Sun Nov 07, 2021 4:51 pmAls hij nu Abdallah niet vervangt door Naessens dan begrijp ik er niks meer van.
Wij komen áltijd terug!
De Schryver in de plaats van Yagan, waarom niet Schouterden ??
En Abdallah, die blijft gewoon staan.
En Abdallah, die blijft gewoon staan.
Formerly known as Lisp-boy
Misschien kan er eens iemand een cursus "Gerichte vervangingen en taktische aanpassingen" cadeau doen aan TVI, die man heeft daar echt nood aan.
Formerly known as Lisp-boy
Bitsi ook zwak hoor amai
Hakim eindelijk eens goed aangespeeld