Challenger Pro League
Re: Proximus league
Indien WB speelt zoals gisterenavond en wat meer geluk heeft... Kan snel gaan met een drie puntensysteem... Benieuwd naar volgende week Westerlo-WB en ook uitkijken naar RWDM-LK.. Stel je voor weer winst LK en verlies voor de Kemphanen twee weken later is het LK-Westerlo... Westerlo is geen Union of Seraing. Verwondert mij niet dat ze eens verlies leden al een paar keer goed weggekomen... Het verschil tussen de eerste 4 is miniem alleen dat Westerlo hun momenten wel pakte tov LK-WB en of Deinze! Het ontbreken van Tuur gaat hun nog punten kosten en wacht maar tot de zware velden eraan komen.
-
Zware velden is voor andere ploegen ook, dus?
Met de voorsprong van Lommel bij de rust krijgen we een geweldig klassement op de moment:
WB en Lommel: 16 punten
Lierse en Deinze: 15 punten
Er ontstaat ook een kloofje met Virton en RWDM (9 punten). Heel goede speeldag voor ons voorlopig met zicht op behoud.
WB en Lommel: 16 punten
Lierse en Deinze: 15 punten
Er ontstaat ook een kloofje met Virton en RWDM (9 punten). Heel goede speeldag voor ons voorlopig met zicht op behoud.
Komende speeldag kunnen we de 16 punten ( = puntenaantal vorig seizoen) nu al verbreken. Heel erg benieuwd! Het gaan boeiende weken worden.
Lommel-RWDM 2-3 verdiende overwinning voor Molenbeek.
Belangrijke zege voor RWDM. Als ze ons weten te kloppen komende week staan ze plots op gelijke hoogte. Gaat wederom een belangrijke match worden. Puntenverlies voor Lommel is dan weer geen slecht nieuws voor ons.
Puntenverlies voor Lommel is goed nieuws vanaf je naar boven begint te kijken. Met de doelstelling van in het begin om gewoon een zorgeloos seizoen te draaien had Lommel van mij gerust mogen winnen tegen RWDM en ons voorbij mogen steken in het klassement.
Dat we maar zo snel mogelijk de kaap van 30punten halen, dat lijkt mij een zekerheid op behoud. Vanaf we die halen zie ik met plezier de sterkere ploegen punten verliezen zodat wij zo hoog mogelijk kunnen eindigen. Tot dan zie ik Virton, Moeskroen en RWDM het liefst zo veel mogelijk punten verliezen.

Met deze kwalitatieve kern mag je nooit in problemen komen. Kijk wie er gisteren op de bank begon en je weet voldoende. LVT en co zijn goed bezig, deze kern naar volgend seizoen behouden, 2-3 doelgerichte versterkingen en je speelt volgend seizoen voor de hoofdprijs!