Lierse K - Deinze [23-10-2021]
Re: Lierse K - Deinze [23-10-2021]
Absoluut. Net de samenvatting gezien. Dat tikje van GDS voor Stallone is echt heel goed gedaan.KLSK190630 wrote: ↑Sun Oct 24, 2021 10:24 amZeker GDS viel andermaal uitstekend in, ben heel benieuwd om die een keertje te zien starten. En wat Maes betreft is een beetje rust misschien zelfs eens goed want het seizoen is nog heel lang.KRKN wrote: ↑Sun Oct 24, 2021 10:18 amZoals gezegd niet gezien, maar wel niet ontevreden met een punt. Alleen: als ik lees wat Schuer precies weer op zijn kap heeft.. het begint op te stapelen. Alleen weinig alternatieven.
Zonder Maes volgende week is een aderlating. Wel een uitstekende kans voor GDS. Die kan ook wel iets.
Verder verbaasd om Poelmans te zien aan de aftrap, maar goed dat TVI toch wat durft ingrijpen. Hoe deed Joeri het?
Verder ook wat raar: Abdallah die precies de penalty wil opeisen van Maes?
Swat: geen onverdienstelijke match precies tegen een ploeg met een veelvoud aan budget. We blijven ongeslagen op het Lisp. Toch ook wel wat volk in de tribunes precies.
P.S. Die 2 2 van Deinze: wow.
Ik vond Poelmans best een oké match spelen, zeker niet minder dan Laes.
GDS toont week na week dat hij kan voetballen en zal dat volgende week eens mogen tonen als vervanger van Maes.
Abdallah vond ik ook heel sterk spelen als aanspeelpunt. Je zag ook aan hem dat hij heel graag dat doelpuntje had gescoord met de penalty.
Limbombe speelde een sterke tweede helft met een uitgelokte penalty en zeer knap doelpunt als gevolg.
Het doelpunt van het seizoen is voor mij al gekend, wat een bom was me dat seg van die van Deinze .
Op voorhand had ik getekend voor een puntje tegen dit Deinze, maar dan is het toch zuur dat we nog een late gelijkmaker slikken.
GDS toont week na week dat hij kan voetballen en zal dat volgende week eens mogen tonen als vervanger van Maes.
Abdallah vond ik ook heel sterk spelen als aanspeelpunt. Je zag ook aan hem dat hij heel graag dat doelpuntje had gescoord met de penalty.
Limbombe speelde een sterke tweede helft met een uitgelokte penalty en zeer knap doelpunt als gevolg.
Het doelpunt van het seizoen is voor mij al gekend, wat een bom was me dat seg van die van Deinze .
Op voorhand had ik getekend voor een puntje tegen dit Deinze, maar dan is het toch zuur dat we nog een late gelijkmaker slikken.
Als je tot hiertoe al de gespeelde matchen overschouwd heeft LK te weinig beloond geweest. Men had 5-6 punten meer verdient kijk naar uit Deinze en gisterenavond telkens verdiende we de overwinning en je haalt 2 op 6.Kijk naar uit Virton waar je minstens 1 punt verdient maar puntenloos achterblijft. Kijk naar thuis Moeskroen. LK heeft tot hiertoe 2 maal ondergelegen op Westerlo alhoewel ook daar mits koelbloedigheid meer in zat bij de 0-1 de kans voor de Schuer... Op Lommel werd terecht geen punt gepakt waren we kansloos. Men had eigenlijk op de tweede plek kunnen en moeten staan met een punt of 17....
Geen slecht signaal van TVI vind ik. Je zou de afgelopen weken de indruk bij de spelers gewekt kunnen hebben dat alle plekken sowieso vastliggen. Schouterden zal er ook wel dichtbij zitten.