Hahaha Flor, applaus!Flor wrote: Thu Sep 16, 2021 11:07 pmNiet om te stoken, maar gezien bepaalde opmerkingen uit de andere hoek wil ik toch even meedelen dat HLN er zo'n 400 zagwat trouwens ook geen slecht aantal is voor een dinsdagavond.
Croky Cup
Re: Croky Cup
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Misschien hadden ze de eters niet meegeteld?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Waarschijnlijk 500 zonder mondmasker, 400 met 

Hmm, serieus verkeerd ingeschat dan.Flor wrote: Thu Sep 16, 2021 11:07 pmNiet om te stoken, maar gezien bepaalde opmerkingen uit de andere hoek wil ik toch even meedelen dat HLN er zo'n 400 zagwat trouwens ook geen slecht aantal is voor een dinsdagavond.
400 is gewoon slecht...
Waar is KuGu als je hem nodig hebt om de toeschouwersaantallen wat op te krikken
-
Vergaaneglorie
Dat is idd ni zo goed maar zal wel waar zijn.wekke wrote: Fri Sep 17, 2021 12:11 pmHmm, serieus verkeerd ingeschat dan.
400 is gewoon slecht...
Waar is KuGu als je hem nodig hebt om de toeschouwersaantallen wat op te krikken![]()
Ik ben niet zo mee met het over en weer bekritiseren 
Ruim 400 betalenden + de gratis tickets.Vergaaneglorie wrote: Fri Sep 17, 2021 1:34 pmDat is idd ni zo goed maar zal wel waar zijn.wekke wrote: Fri Sep 17, 2021 12:11 pmHmm, serieus verkeerd ingeschat dan.Flor wrote: Thu Sep 16, 2021 11:07 pm
Niet om te stoken, maar gezien bepaalde opmerkingen uit de andere hoek wil ik toch even meedelen dat HLN er zo'n 400 zagwat trouwens ook geen slecht aantal is voor een dinsdagavond.
400 is gewoon slecht...
Waar is KuGu als je hem nodig hebt om de toeschouwersaantallen wat op te krikken![]()
![]()
'nu ik lees jeugd ook al gratis binnen mmmm waar heb ik die kritiek nog al gelezen.......
Vrijdag loting dan? Of woensdag? Ik lees tegenstrijdige zaken.
Vrijdag dacht ik.
Hoop ik op: KVM, Anderlecht, Standard of Beerschot
Hoop ik te vermijden: Eupen, Oostende of Cercle