Dat zijn wel echte versterkingen natuurlijk !Flor schreef: ma aug 30, 2021 4:51 pm Kylian hazard en Teddy Chevalier worden wel genoemd als mogelijke versterkingen voor Moeskroen.
Challenger Pro League
Re: Proximus league
Inderdaad! En slechts 1 match op 4 op zaterdagavond, bij mij toch nog altijd de voetbalavond bij uitstek.KRKN schreef: ma aug 30, 2021 12:46 pm Vandaag normaal meer info over de data van komende speeldagen. Ik vind het vrij irritant dat ze dat slechts mondjesmaat bekend maken.
Souleymane Anne is aangekomen in Virton!
De 23-jarige Frans-Mauritaanse spits Souley begon zijn carrière in Frankrijk bij Guingamp. Het komt van de CD Tondela (Portugees D1). Hij tekende een 2 jaar + 1 optioneel contract bij onze club!
#Terug in het spel
De 23-jarige Frans-Mauritaanse spits Souley begon zijn carrière in Frankrijk bij Guingamp. Het komt van de CD Tondela (Portugees D1). Hij tekende een 2 jaar + 1 optioneel contract bij onze club!
#Terug in het spel
Eeeen we mogen terug op verplaatsing gaan zien vanaf 10 september 
Eerste verplaatsing op een zondagavond ! Ga ik passen maandag werken 5 uur op staanKRKN schreef: vr sep 03, 2021 10:13 pm Eeeen we mogen terug op verplaatsing gaan zien vanaf 10 september![]()
De match in Lommel ben ik dag op dag 2 weken volledig gevaccineerd. Weet iemand hoe dat dan juist zit qua covid safe ticket? Kan ik die dag gewoon binnen of is dat pas de dag erna geldig
Moeilijke vraag zou zeggen test het even door zelf te scannen. Maar ja zult op voorhand moeten melden of je mee rijd héMagico schreef: za sep 04, 2021 10:37 am De match in Lommel ben ik dag op dag 2 weken volledig gevaccineerd. Weet iemand hoe dat dan juist zit qua covid safe ticket? Kan ik die dag gewoon binnen of is dat pas de dag erna geldig
Ge kunt dat nu al zien in de app. Gewoon covid certificaat aanklikken en dan kan je de datum van het evenement invullen en dan ziet ge direct of je voor die dag één krijgtMagico schreef: za sep 04, 2021 10:37 am De match in Lommel ben ik dag op dag 2 weken volledig gevaccineerd. Weet iemand hoe dat dan juist zit qua covid safe ticket? Kan ik die dag gewoon binnen of is dat pas de dag erna geldig
Lommel gaat ook niet lukken hier. Ik denk dat WB men eerste away zal worden.
Moeskroen 0 op 12 na verlies bij Deinze 3-1.