Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
-
Re: Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
Het gaat een leuk seizoen worden. Veel goede dingen gezien, laatste 25 min vond ik ons Deinze zelfs wat wegdrukken. Die goal van Yagan is zó ongelooflijk moeilijk, knap gedaan.
Absoluut. Snel handelen van hem zorgt mee voor die goal.
Goeie match en een meer dan bijhoorlijk resultaat tegen een van de topfavorieten. Vielen mij op in heel goeie zin: Maes en Stallone. Ging altijd gevaar van uit.
Nu tegen Virton en Thes bevestigen. Starten met een 4 op 6 zou bemoedigend zijn.
Abdallah had twee keer kunnen scoren, kans de eerste helft was een serieuze misser en die kans in de tweede helft had hij echt wel meer mee moeten doen. Was voor mij dan ook geen strafschop.
Ik heb een goeie wedstrijd gezien waarin we eigenlijk zelfs meer verdienden dan een gelijkspel. Zo een wedstrijd hebben ze in elk geval vorig seizoen nooit gespeeld. Met Hendrickx en misschien nog een centrale verdediger (zodat Van Acker mee op het middenveld kan met Bitsindou en Maes) of spits erbij kan het alleen nog maar beter worden. Hoopgevend !
Ik heb een goeie wedstrijd gezien waarin we eigenlijk zelfs meer verdienden dan een gelijkspel. Zo een wedstrijd hebben ze in elk geval vorig seizoen nooit gespeeld. Met Hendrickx en misschien nog een centrale verdediger (zodat Van Acker mee op het middenveld kan met Bitsindou en Maes) of spits erbij kan het alleen nog maar beter worden. Hoopgevend !
Formerly known as Lisp-boy
2...Lisp-boy wrote: ↑Fri Aug 13, 2021 10:10 pmAbdallah had twee keer kunnen scoren, kans de eerste helft was een serieuze misser en die kans in de tweede helft had hij echt wel meer mee moeten doen. Was voor mij dan ook geen strafschop.
Deinze uit. Vorig jaar 0 op 6 en een heel moeilijke verplaatsing. Eerste helft was gelijkopgaand met de allerbeste kansen voor deinze. Tweede helft had ik echt het gevoel dat we veel beter waren; organisatorisch stonden we pal en we konden heel geregeld tegenprikken. Deinze met slecht één goede mogelijkheid in de 2de helft.
Opvallend vond ik de statistieken na de match: 7 schoten binnen het kader voor ons tegen één voor deinze. 7 hoekschoppen voor ons, 3 voor deinze.
Vorig jaar konden we amper de bal vasthouden op de helft van de tegenstander. Nu is praktisch elke aanval gevaarlijk. Met dank aan onze sterke flanken, de backs incluis. Zet op rechts daar nog hendrickx (met alle respect voor de match van PDS) en we gaan veel ploegen pijn doen.
Yagan vond ik matig in de voorbereiding maar stond er vandaag en was heel dreigend. Het egoisme moet je er soms bijnemen. Die mag mag ook wel Laes bedanken, sterk duo!
Hakim was ongelukkig in de afwerking maar weegt echt wel een op een verdediging. We hebben een spits.
Graag volgende week gillekens in de ploeg en van acker naast bitsindou op het middenveld. Swinnen doet zijn best maar brengt bitter weinig bij. Scott daarentegen was, in zijn eigen stijl, ijzersterk.
We nemen één punt mee uit deinze maar tanken enorm veel vetrouwen. In deze ploeg zit iets in. Laat het seizoen maar komen!
Opvallend vond ik de statistieken na de match: 7 schoten binnen het kader voor ons tegen één voor deinze. 7 hoekschoppen voor ons, 3 voor deinze.
Vorig jaar konden we amper de bal vasthouden op de helft van de tegenstander. Nu is praktisch elke aanval gevaarlijk. Met dank aan onze sterke flanken, de backs incluis. Zet op rechts daar nog hendrickx (met alle respect voor de match van PDS) en we gaan veel ploegen pijn doen.
Yagan vond ik matig in de voorbereiding maar stond er vandaag en was heel dreigend. Het egoisme moet je er soms bijnemen. Die mag mag ook wel Laes bedanken, sterk duo!
Hakim was ongelukkig in de afwerking maar weegt echt wel een op een verdediging. We hebben een spits.
Graag volgende week gillekens in de ploeg en van acker naast bitsindou op het middenveld. Swinnen doet zijn best maar brengt bitter weinig bij. Scott daarentegen was, in zijn eigen stijl, ijzersterk.
We nemen één punt mee uit deinze maar tanken enorm veel vetrouwen. In deze ploeg zit iets in. Laat het seizoen maar komen!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wat vonden jullie van het kapsel van De Belder?
- Justhomuch
Hier mijn verslagen ! Ik vond ons eerste 15 min verdedigend heel zwak, Deinze liep erdoor en kwam terecht op 1-0.gelukig is onze eerste aanval recht prijs heel mooi doelpunt. Toen spel in evenwicht.de helder mist grote kans maar ook Hakim. 2 de helft begint en ik vroeg mij af welke ploeg voor promotie speelt, we speelden ze weg en hadden in die fase op voorsprong moeten komen. Laatste 10 min kwam Deinze terug in match. Meer dan verdiend punt. Jammer maar die 2 kansen van Hakim wil je daar winnen moet dat prijs zijn. Zoals vorig jaar op Seraing u kansen benutten.achteraan buiten eerste kwartier vind ik het oke maar Schuurmans toch graag ze ! Maar sterk met Hoofd denk met spitsen Deinze ze daar op rekende, en gillekens niet gezet hebben. Onze flanken komt dreiging uit nu ook Maes kan aanval op zetten. Scott man van de match ongelooflijk sterk. We moeten nog meer in ons geloven hier kan meer uit gehaald worden. Hopelijk beseffen ze dat het elke week een finale is !