Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
Re: Deinze - Lierse K. [13-08-2021]
1-0 Challouk
Geen verslaggeving op Gva?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Moeilijk gestart, maar nu evenwichtiger. Zowel Hakim als De Belder hadden al kunnen/moeten scoren. Beide goals mochten er zijn trouwens.
Rusten 1-1 LK de evenknie van Deinze.
1-1 en ze hebben mij aangenaam verrast toch wel, we spelen heel goed mee tegen toch wel een goeie ploeg en we scoorden een wondermooie goal via Yagan. Serieuze misser van Abdallah toch wel, die moet er eigenlijk altijd inzitten. Enig minpunt achterin is voor mij toch Schuermans, die is er al een paar keer simpelweg afgelopen door De Belder en heeft de beweeglijkheid van een weipaal. TVI koos verrassend voor Van Acker mee achterin ipv van in het middenveld en Gillekens op de bank. Van mij mag Gillekens er de tweede helft in komen, ik heb geen vertrouwen in Schuermans.
Formerly known as Lisp-boy
Mee eens. Pieter heeft het ook moeilijk. Hendrickx gaat welkom zijn.Lisp-boy wrote: ↑Fri Aug 13, 2021 8:53 pm1-1 en ze hebben mij aangenaam verrast toch wel, we spelen heel goed mee tegen toch wel een goeie ploeg en we scoorden een wondermooie goal via Yagan. Serieuze misser van Abdallah toch wel, die moet er eigenlijk altijd inzitten. Enig minpunt achterin is voor mij toch Schuermans, die is er al een paar keer simpelweg afgelopen door De Belder en heeft de beweeglijkheid van een weipaal. TVI koos verrassend voor Van Acker mee achterin ipv van in het middenveld en Gillekens op de bank. Van mij mag Gillekens er de tweede helft in komen, ik heb geen vertrouwen in Schuermans.
Toch de sterke match van Scot niet onderschatten