Challenger Pro League
Re: Proximus league
Gun Vinck die transfer absoluut, maar inderdaad: nog geen echte kleppers in huis gehaald. Benieuwd wat ze nog gaan aantrekken.TV2002 wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 3:47 pmHelemaal mee akkoord. Grote fan van Vinck maar van zulke transfers moeten we geen schrik hebben.Axassin wrote: ↑Mon Aug 02, 2021 3:42 pmVan mij mogen ze zo nog 15 spelers halen, dan heb ik er niet zoveel schrik van. Altijd een zwak gehad voor Vinck maar zijn passage vorig jaar was toch een heel stuk minder dan bij de Sportkring. Na zijn revalidatie nooit zijn niveau meer gehaald en ligt ondertussen ook al 1.5j stil.
Nog niet bekend denk ik. Ik gok dat ze binnenkort met meer info gaan komen en nu nog even aan het kijken zijn hoe ze alles moeten uitpluizen ivm Covid safe ticket.
Covid safe ticket geraak er nog steeds niet aan bestaat dat eigenlijk al ? Dat andere heb ik wel voor heel Europa ! Dit zou toch moeten volstaan denk ik dan. Zou raar zijn certificaat voor reizen in Europa telt niet voor voetbalmatchen in België

Ik vermoed (verre van zeker, ben allesbehalve een expert), dat ge met uw vaccinatiebewijs automatisch uw Covid-safe ticket zult kunnen krijgen. Zoiets. We gaan het snel weten gok ikCarlke wrote: ↑Tue Aug 03, 2021 7:08 pmCovid safe ticket geraak er nog steeds niet aan bestaat dat eigenlijk al ? Dat andere heb ik wel voor heel Europa ! Dit zou toch moeten volstaan denk ik dan. Zou raar zijn certificaat voor reizen in Europa telt niet voor voetbalmatchen in België![]()

Goeie voetballer, maar weer geen speler waarvan ik denk 'wauw, virton gaat beter dan ons zijn.'
Moeten het met transfervrije Belgen doen om hun minimumaantal Belgen te halen, waarvan de beteren natuurlijk al lang weg zijn.
Heb ook de indruk dat daar niet met het grote geld gesmeten wordt. Ze zoeken oa voor de administratie en andere functies continu vrijwilligers.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Dacht dat die naar een hoger club wou maar ben nie zeker maar nu is hij gezaktKLSK190630 wrote: ↑Wed Aug 04, 2021 10:15 pmDie had ik als Lierse zijnde altijd gehouden, weet natuurlijk niet wat er scheelde..
Lijkt me vooral voor hem dan gegokt en verloren. Denk niet dat die een paar maanden dacht: Virton is een goeie zet. Zal nu meer noodzaak zijn denk ik.Axassin wrote: ↑Wed Aug 04, 2021 9:41 pmGoeie voetballer, maar weer geen speler waarvan ik denk 'wauw, virton gaat beter dan ons zijn.'
Moeten het met transfervrije Belgen doen om hun minimumaantal Belgen te halen, waarvan de beteren natuurlijk al lang weg zijn.
Heb ook de indruk dat daar niet met het grote geld gesmeten wordt. Ze zoeken oa voor de administratie en andere functies continu vrijwilligers.