Voorbereiding seizoen 2021-2022

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
KRKN
Re: Voorbereiding seizoen 2021-2022

Post by KRKN » Tue Jul 27, 2021 8:11 am

Volgende match tegen Hoogstraten dan?

Tegen Dender is het trouwens op 't Lisp te doen. 5 euro voor staanplaatsen. Pik ik mogelijks nog wel mee.

Axassin

Post by Axassin » Tue Jul 27, 2021 11:54 am

KRKN wrote:
Tue Jul 27, 2021 8:11 am

Tegen Dender is het trouwens op 't Lisp te doen. 5 euro voor staanplaatsen. Pik ik mogelijks nog wel mee.
Vrijdag FC eindhoven dacht ik?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Tue Jul 27, 2021 12:33 pm

Axassin wrote:
Tue Jul 27, 2021 11:54 am
KRKN wrote:

Klopt, had ik gemist. Lijkt me een goeie waardemeter.

Carlke

Post by Carlke » Tue Jul 27, 2021 4:30 pm

KRKN wrote:
Tue Jul 27, 2021 12:33 pm
Axassin wrote:
KRKN wrote:

Type ploeg 90 min laten spelen rest tegen Hoogstraten. Dender ga ik ook eens zien !

Flor

Post by Flor » Wed Jul 28, 2021 2:54 pm

Carlke wrote:
Tue Jul 27, 2021 4:30 pm
KRKN wrote:
Tue Jul 27, 2021 12:33 pm
Axassin wrote:

Type ploeg 90 min laten spelen rest tegen Hoogstraten. Dender ga ik ook eens zien !
Inderdaad. Vanaf nu wordt vertrouwen tanken erg belangrijk. We gaan er meteen moeten staan binnen drie weken. De tijd begint te korten!

KRKN

Post by KRKN » Fri Jul 30, 2021 2:08 pm

Geen tickets meer mogelijk voor Eindhoven ter plaatse. Hopelijk gaan ze vlammen vanavond!

Carlke

Post by Carlke » Fri Jul 30, 2021 3:50 pm

KRKN wrote:
Fri Jul 30, 2021 2:08 pm
Geen tickets meer mogelijk voor Eindhoven ter plaatse. Hopelijk gaan ze vlammen vanavond!
Hoeveel kaarten waren er voor ons dan voorzien ? Lijkt mij straf voor oefenmatch uitverkocht.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jul 30, 2021 8:55 pm

0-2 gewonnen...

Axassin

Post by Axassin » Fri Jul 30, 2021 11:01 pm

Ik ben naar Eindhoven geweest. Enorm veel sfeer van onze kant met toch zeker ne man of 100 van ons in Eindhoven op een werkdag.

Wel heel bizar; ik had op voorhand tickets gekocht maar nergens moeten laten zien. Konden gewoon het vak binnenlopen en moesten onze naam noteren. Er waren dan ook supporters van ons die zonder ticket de match hebben kunnen zien.

Eerste helft was vrij gelijkopgaand met voor mij de belangrijkste spil in ons elftal; Van acker. Heerst echt op het middenveld. Trapte ook 2x echt goed naar doel waar de keeper van Eindhoven alles uit de kast moest halen. Verder 2 kansen voor Eindhoven die De Smet goed pakt. Stallone zet Laes ook alleen voor de keeper maar die schuift jammerlijk weg.

Tweede helft was meer voor ons met het spel dat meer open lag. Kort na de rust speelt een speler van Eindhoven de bal slecht in vanachter, Yagan controleert en trapt hem vanop de rand van de 16 binnen. Kort daarna een duidelijke handsbal maar geen penalty voor ons. Later in de tweede helft legt Hakim een voorzet mooi binnen met een hakje. Voor de rest heb ik die amper gezien maar van mij mag dat elke match zo zijn. 8-) voor de rest nog enkele kansjes voor ons waar Eindhoven weinig tegenover kan stellen. Tot de Schuer besloot een cadeautje uit te delen maar waar ze bij de thuisploeg te weinig mee doen.

Beste mannen voor mij;

- Gillekens; stond pal, won duels en voetbalt goed uit
- Laes; doet zowel verdedigend als aanvallend zijn ding
- Van Acker; onze metronoom op het middenveld
- Maes; verdeelt het spel en is dreigend
- Stallone; continu een gesel voor de verdediging met zijn snelheid, al moet die soms beter het overzicht bewaren

Vielen mij tegen;

- Schuer; stond onzeker te spelen
- Scott; past echt niet op het middenveld, te weinig voetbal

Verder vielen de Schryver en Naessens nog 10min in. Bij de schryver zie je echt wel dat die kan voetballen. Bij Naessens zag ik percies al enkele pijnlijke grimassen bij zijn opwarming. Ik heb daar geen goed gevoel bij.

Eindhoven trouwens hun laatste oefenmatch dus was weldegelijk een waardemeter.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jul 30, 2021 11:43 pm

Axassin wrote:
Fri Jul 30, 2021 11:01 pm
Ik ben naar Eindhoven geweest. Enorm veel sfeer van onze kant met toch zeker ne man of 100 van ons in Eindhoven op een werkdag.

Wel heel bizar; ik had op voorhand tickets gekocht maar nergens moeten laten zien. Konden gewoon het vak binnenlopen en moesten onze naam noteren. Er waren dan ook supporters van ons die zonder ticket de match hebben kunnen zien.

Eerste helft was vrij gelijkopgaand met voor mij de belangrijkste spil in ons elftal; Van acker. Heerst echt op het middenveld. Trapte ook 2x echt goed naar doel waar de keeper van Eindhoven alles uit de kast moest halen. Verder 2 kansen voor Eindhoven die De Smet goed pakt. Stallone zet Laes ook alleen voor de keeper maar die schuift jammerlijk weg.

Tweede helft was meer voor ons met het spel dat meer open lag. Kort na de rust speelt een speler van Eindhoven de bal slecht in vanachter, Yagan controleert en trapt hem vanop de rand van de 16 binnen. Kort daarna een duidelijke handsbal maar geen penalty voor ons. Later in de tweede helft legt Hakim een voorzet mooi binnen met een hakje. Voor de rest heb ik die amper gezien maar van mij mag dat elke match zo zijn. 8-) voor de rest nog enkele kansjes voor ons waar Eindhoven weinig tegenover kan stellen. Tot de Schuer besloot een cadeautje uit te delen maar waar ze bij de thuisploeg te weinig mee doen.

Beste mannen voor mij;

- Gillekens; stond pal, won duels en voetbalt goed uit
- Laes; doet zowel verdedigend als aanvallend zijn ding
- Van Acker; onze metronoom op het middenveld
- Maes; verdeelt het spel en is dreigend
- Stallone; continu een gesel voor de verdediging met zijn snelheid, al moet die soms beter het overzicht bewaren

Vielen mij tegen;

- Schuer; stond onzeker te spelen
- Scott; past echt niet op het middenveld, te weinig voetbal

Verder vielen de Schryver en Naessens nog 10min in. Bij de schryver zie je echt wel dat die kan voetballen. Bij Naessens zag ik percies al enkele pijnlijke grimassen bij zijn opwarming. Ik heb daar geen goed gevoel bij.

Eindhoven trouwens hun laatste oefenmatch dus was weldegelijk een waardemeter.
Thx voor het verslag... Geel-zwart zal er staan!

Post Reply