1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Toch opmerkelijk. Wij spelen Dessel weg en worden weggespeeld door Deinze en dan lijkt die laatste het toch moeilijk te hebben. De wegen van de shot zijn ondoorgrondelijkCarlke wrote: ↑Sun Feb 24, 2019 9:54 amvirton heeft het zelfde probleem als wij in het begin, thuis niet kunnen winnen. we moeten rustig blijven want elke week is het wel iemand die de verliezer van weekend is vorige week wij nu virton. deinze blijkbaar net uit dipje uit na de 6 op 6 nu. al denk en vond ik dessel de zwakste tegenstander heb ze 2 keer bezig gezien tegen ons.

Thes slikt tegenwoordig trouwens ook wel wat goals; pakken een puntje op verplaatsing tegen Chatelet.
Ik heb onze resterende 7 matchen voor jullie (en ook een beetje voor mezelf

Rupel Boom - Lierse Kempenzonen (10 maart)
Lierse Kempenzonen - Chatelet (16 maart)
Thes Sport - Lierse Kempenzonen (23 maart)
Lierse Kempenzonen - ASV Geel (30 maart)
Club Luik - Lierse Kempenzonen (7 april)
RWDM - Lierse Kempenzonen (13 April)
Lierse Kempenzonen - Heist (27 April)
RWDM voorlopig nog gelijk tegen Aalst. Zou een goed resultaat zijn.
topkeeper en die laten wij vertrekken

Dender verloren bij Luik stonden ook vlak achter ons ..
Jep. Lijkt eerste keuze te zijn daar nu.
Ik ben opgelucht dat zowel RWDM als Dender punten laten liggen. Nu hebben we minstens een speeldag marge voor een eindrondeticket, om het een beetje bizar uit te drukken. Ik hoop dat het niet meer al te lang duurt voor we er echt 'gerust' in kunnen zijn.
Binnen twee weekjes RWDM-Deinze oa op het menu zware wedstrijd voor Deinze ginds bij winst zou het mij niet verwonderen dat het kleine kloofje weer is gedicht!
Zou mooi zijn! Ik heb er vertrouwen in dat we Rupel-Boom wel te baas gaan kunnen maar iets zegt me dat ze daar toch extra gemotiveerd zijn om ons te kloppen. Van mij hoeft het voetbal niet mooi te zijn, als de drang naar voor kan worden aangehouden zullen op dit niveau de goals sowieso wel vallen. Met of zonder mooi spel!
Wij 3 punten meer naar huis, Deinze neemt er maar ééntje mee van RWDM en Dender dat zich verslikt in Oudenaarde. Virton zie ik thuis tegen Dender niets anders doen als winnen.
Nog 18 punten te winnen of verliezen. Komaan!
Kleine correctie; Als ik juist gekeken heb, zijn het nog 7 wedstrijden (3 thuis, 4 uit). 21 punten te verdien dus.mmarinus wrote: ↑Mon Feb 25, 2019 9:08 amZou mooi zijn! Ik heb er vertrouwen in dat we Rupel-Boom wel te baas gaan kunnen maar iets zegt me dat ze daar toch extra gemotiveerd zijn om ons te kloppen. Van mij hoeft het voetbal niet mooi te zijn, als de drang naar voor kan worden aangehouden zullen op dit niveau de goals sowieso wel vallen. Met of zonder mooi spel!
Wij 3 punten meer naar huis, Deinze neemt er maar ééntje mee van RWDM en Dender dat zich verslikt in Oudenaarde. Virton zie ik thuis tegen Dender niets anders doen als winnen.
Nog 18 punten te winnen of verliezen. Komaan!
Grootste contender voor onze play-off plaats zie ik in RDWM. Met 4 punten achterstand krijgen zij thuis nog Deinze, Thes en ons. Dat lijkt mij ook niet simpel...

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”