Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Met de namen op het middenveld die we hebben zal hij eerder voor de breedte zijn denk ik. Niks mis mee. Hopelijk kan hij de anderen het vuur aan de schenen leggen!
Inderdaad. Het lijkt mij duidelijk dat onze eerste opties voor de flanken gehaald werden in de personen van Yagan en Stallone Limbombe. En dat zijn op zich echt geen verkeerde flanken voor 1B. Daarnaast heb je ook de jongste Limbombe, die naar verluid serieuze stappen blijft zetten én Alexander Maes die ook op de (linker)flank kan spelen. De komst van Liongola vergroot de opties alleen maar.
Ik heb hem zelf nog niet bezig gezien (misschien anderen hier wel?) maar die jongen heeft een aantal dingen die voor hem spreken;
1) Was één van de grotere talenten op de academie bij Standard en voormalig jeugdinternational.
2) Is meer dan een maand op proef geweest. Dan zou je toch moeten weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
3) Het is een publiek geheim dat er goede connecties met Antwerp zijn. Via die weg werd ook Bernier vanuit de beloften van RAFC bij ons getipt, en zie waar die ondertussen staat; onmiddellijk smaakmaker bij ons, Europees met Dudelange en daarna één van de belangrijkste factoren in de promotie van Seraing naar 1A.
Nog altijd geen garantie op succes, maar laat die jongen ons maar verrassen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Is het effectief een flankspeler? Was me tot dusver niet helemaal duidelijk. Welkom, in iedergeval!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Heel raar, had 3 weken geleden nog bij Patro getekend
Dit bedoelde ik dus (stukje uit hln);
Voor er van Tienen sprake was, voerde Osei-Berkoe nog gesprekken met reeksgenoot Patro Eisden. Maar zij grepen dus naast het jeugdproduct van Club Brugge. “Over Patro kan ik kort zijn, hun manier van werken beviel me allerminst”, reageert de vinnige flankaanvaller. “Ik ben er inderdaad gaan praten en heb ook even meegetraind, maar nadien hebben ze me buiten mijn weten om meteen aangekondigd als nieuwe inkomende transfer op hun website. En dat terwijl ik nog niets ondertekend had. Daarmee was de kous voor mij helemaal af.”