Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Fri Jul 09, 2021 2:29 pm

KLSK190630 wrote:
Fri Jul 09, 2021 11:53 am
Die transfers mogen nu stilaan toch gaan komen. Met zo'n smalle kern is op elkaar ingespeeld raken uiterst belangrijk.
Onze kern is toch al voor 90% compleet en dit nog een dikke maand voor start competitie? Qua basisspelers moet enkel de rechtsback nog tekenen (maar wat ik er van verschillende kanten van hoor, is dit reeds rond maar moeten ze wachten met communiceren).

Dan heb je nog de CV, waar ik vermoed dat Gillekens-Schuermans ons vast duo zal worden. Hier moet nog een 3de CV bij om de concurrentie aan te gaan. Ook Scott kan hier spelen en zelfs Thibaut Van Acker heeft dit vaker gedaan (al zie ik die laatste liever op het middenveld).

Dan heb je nog de flanken waar je perfect kan starten met Stallone en Yagan. Daar moet dan nog een extra flank bij + M. Limbombe. Van de jongste Limbombe heb ik toch al veelbelovende zaken gezien en wat ben je met de jeugd als je ze niet eens een kans geeft? Ik zou het dus geen verkeerde zaak vinden als die als eerste of tweede optie achter Stallone en Yagan komt.

Verder is het duidelijk dat TVI weer redelijk behoudend wil spelen in een 4-3-3 met Van Acker + Bitsindou/Swinnen op het middenveld. Ik vermoed dus dat het zoiets zal worden;

K:Brughmans
RB: X
CV: Gillekens
CV: Schuermans
LB: Laes
CM: Bitsindou
CM: Van Acker
CAM: Maes
RA: Limbombe
LA: Yagan
SP: H.Abdallah

Dan is je bank ook ok gestoffeerd met: X(cv), Poelmans, Swinnen, De Schryver, X(flank), Maxime Limbombe, Naessens

Al zie ik veel liever een 4-4-2 maar dan heb je nog een goeie extra spits nodig en die zijn moeilijk te vinden:

CM: Maes
SP: Naessens
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Fri Jul 09, 2021 4:10 pm

Axassin wrote:
Fri Jul 09, 2021 2:29 pm
KLSK190630 wrote:
Fri Jul 09, 2021 11:53 am
Die transfers mogen nu stilaan toch gaan komen. Met zo'n smalle kern is op elkaar ingespeeld raken uiterst belangrijk.
Onze kern is toch al voor 90% compleet en dit nog een dikke maand voor start competitie? Qua basisspelers moet enkel de rechtsback nog tekenen (maar wat ik er van verschillende kanten van hoor, is dit reeds rond maar moeten ze wachten met communiceren).

Dan heb je nog de CV, waar ik vermoed dat Gillekens-Schuermans ons vast duo zal worden. Hier moet nog een 3de CV bij om de concurrentie aan te gaan. Ook Scott kan hier spelen en zelfs Thibaut Van Acker heeft dit vaker gedaan (al zie ik die laatste liever op het middenveld).

Dan heb je nog de flanken waar je perfect kan starten met Stallone en Yagan. Daar moet dan nog een extra flank bij + M. Limbombe. Van de jongste Limbombe heb ik toch al veelbelovende zaken gezien en wat ben je met de jeugd als je ze niet eens een kans geeft? Ik zou het dus geen verkeerde zaak vinden als die als eerste of tweede optie achter Stallone en Yagan komt.

Verder is het duidelijk dat TVI weer redelijk behoudend wil spelen in een 4-3-3 met Van Acker + Bitsindou/Swinnen op het middenveld. Ik vermoed dus dat het zoiets zal worden;

CM: Bitsindou
CAM: Maes

Dan is je bank ook ok gestoffeerd met: X(cv), Poelmans, Swinnen, De Schryver, X(flank), Maxime Limbombe, Naessens

Al zie ik veel liever een 4-4-2 maar dan heb je nog een goeie extra spits nodig en die zijn moeilijk te vinden:

CM: Maes
SP: Naessens

Het is inderdaad knap dat de kern 90% rond is, daar ben ik voor alle duidelijkheid zeer tevreden mee maar ik bedoel gewoon dat ze echt wel moeten zorgen dat er echt al heel wat automatismen zijn etc. voor de start van de competitie want veel wisselmogelijkheden gaan er niet zijn. Maxime Limbombe vind ik inderdaad iets hebben, zou me niet verbazen moest die enkele basisplekken veroveren komend seizoen.

KRKN

Post by KRKN » Sat Jul 10, 2021 9:28 am

't Is vooral wat ongeduld hier om er gewoon terug aan te starten :P ze hebben hun kruit te vroeg verschoten door hun huiswerk al zo vroeg quasi af te hebben :D er valt gewoon niet zoveel nieuws te rapen dezer dagen.

Axassin

Post by Axassin » Sat Jul 10, 2021 10:09 am

KRKN wrote:
Sat Jul 10, 2021 9:28 am
't Is vooral wat ongeduld hier om er gewoon terug aan te starten :P ze hebben hun kruit te vroeg verschoten door hun huiswerk al zo vroeg quasi af te hebben :D er valt gewoon niet zoveel nieuws te rapen dezer dagen.
En net op het vlak van communicatie zijn er nog heel wat stappen te zetten; impressies van de trainingen, vragen aan de nieuwkomers, samenvattingen oefenmatchen,... dat zijn allemaal zaken om de supporter meer te betrekken waar we toch wat blijven hangen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat Jul 10, 2021 3:32 pm

Van genechten naar Genk, raar.

Tokky89

Post by Tokky89 » Sat Jul 10, 2021 3:39 pm

KLSK190630 wrote:
Sat Jul 10, 2021 3:32 pm
Amai , kan in eerste klasse niks gaan doen en dan nog bij Genk 🤣. Werkt hard maar daar blijft het bij . Bijna geen techniek,veel te houterig.

Netzer

Post by Netzer » Sat Jul 10, 2021 4:23 pm

KLSK190630 wrote:
Heel rare transfer idd.
Verdedigend viel dat allemaal nog mee, maar aanvallend qua voorzetten en vooral qua passing was het ruim onvoldoende, daar heb ik me elke match aan geërgerd.
Formerly known as Lisp-boy

Ziggy

Post by Ziggy » Sat Jul 10, 2021 4:38 pm

Ik zie Lierse die nog huren ze

KRKN

Post by KRKN » Sat Jul 10, 2021 4:43 pm

Lisp-boy wrote:
Sat Jul 10, 2021 4:23 pm
KLSK190630 wrote:
Heel rare transfer idd.
Verdedigend viel dat allemaal nog mee, maar aanvallend qua voorzetten en vooral qua passing was het ruim onvoldoende, daar heb ik me elke match aan geërgerd.
Ik vond die nog niet zo slecht als veel andere supporters denk ik, maar zéker niet goed genoeg voor Genk. Toch ook efkes verschoten toen ik dat bericht zag :P Nu, 't is hem wel gegund.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 10, 2021 5:17 pm

KRKN wrote:
Sat Jul 10, 2021 4:43 pm
Lisp-boy wrote:
Sat Jul 10, 2021 4:23 pm
KLSK190630 wrote:
Heel rare transfer idd.
Ik vond die nog niet zo slecht als veel andere supporters denk ik, maar zéker niet goed genoeg voor Genk. Toch ook efkes verschoten toen ik dat bericht zag :P Nu, 't is hem wel gegund.
Die moet een geweldige makelaar hebben ! Nog jong kan daar veel leren volgens mij . Mischien binnen gehaald voor beloften volgend jaar 1 b of is hij dan te oud ?

Post Reply