Onze kern is toch al voor 90% compleet en dit nog een dikke maand voor start competitie? Qua basisspelers moet enkel de rechtsback nog tekenen (maar wat ik er van verschillende kanten van hoor, is dit reeds rond maar moeten ze wachten met communiceren).KLSK190630 wrote: Fri Jul 09, 2021 11:53 am Die transfers mogen nu stilaan toch gaan komen. Met zo'n smalle kern is op elkaar ingespeeld raken uiterst belangrijk.
Dan heb je nog de CV, waar ik vermoed dat Gillekens-Schuermans ons vast duo zal worden. Hier moet nog een 3de CV bij om de concurrentie aan te gaan. Ook Scott kan hier spelen en zelfs Thibaut Van Acker heeft dit vaker gedaan (al zie ik die laatste liever op het middenveld).
Dan heb je nog de flanken waar je perfect kan starten met Stallone en Yagan. Daar moet dan nog een extra flank bij + M. Limbombe. Van de jongste Limbombe heb ik toch al veelbelovende zaken gezien en wat ben je met de jeugd als je ze niet eens een kans geeft? Ik zou het dus geen verkeerde zaak vinden als die als eerste of tweede optie achter Stallone en Yagan komt.
Verder is het duidelijk dat TVI weer redelijk behoudend wil spelen in een 4-3-3 met Van Acker + Bitsindou/Swinnen op het middenveld. Ik vermoed dus dat het zoiets zal worden;
K:Brughmans
RB: X
CV: Gillekens
CV: Schuermans
LB: Laes
CM: Bitsindou
CM: Van Acker
CAM: Maes
RA: Limbombe
LA: Yagan
SP: H.Abdallah
Dan is je bank ook ok gestoffeerd met: X(cv), Poelmans, Swinnen, De Schryver, X(flank), Maxime Limbombe, Naessens
Al zie ik veel liever een 4-4-2 maar dan heb je nog een goeie extra spits nodig en die zijn moeilijk te vinden:
K:Brughmans
RB: X
CV: Gillekens
CV: Schuermans
LB: Laes
CM: Maes
CM: Van Acker
RA: Limbombe
LA: Yagan
SP: H.Abdallah
SP: Naessens