Aanvang seizoen 2021-2022
Re: Aanvang seizoen 2021-2022
Optie 2 kan nu aangekocht worden normaal gezien
Ik heb eindelijk tijd om mijn abonnementen te verlengen en nu blijkt er geen fysieke verkoop meer te zijn op het Lisp (laatste dag 26/06).
Gaan er voor 03 juli nog bijkomende momenten voor fysieke verkoop worden georganiseerd?
Anders zullen het voor het eerst in 30 jaar geen abonnementen zijn; aankoop online vertrouw ik niet (gezien de problemen met de Covid19-tickets begin vorig seizoen). Het lijkt me noodzakelijk dat de club een inspanning levert voor wie fysiek zijn abo wil verlegen: klant is immers koning!
Gaan er voor 03 juli nog bijkomende momenten voor fysieke verkoop worden georganiseerd?
Anders zullen het voor het eerst in 30 jaar geen abonnementen zijn; aankoop online vertrouw ik niet (gezien de problemen met de Covid19-tickets begin vorig seizoen). Het lijkt me noodzakelijk dat de club een inspanning levert voor wie fysiek zijn abo wil verlegen: klant is immers koning!
Toch helemaal niet vergelijkbaar denk ik. Op het account staat de reservatie al netjes klaar normaal gezien. Je kan gewoon direct betalen en dan later ophalen op het Lisp (of, tegen een kost, laten opsturen). Verliep vlekkeloos in vergelijking met de Covid-heisa.polydor wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 3:29 pmIk heb eindelijk tijd om mijn abonnementen te verlengen en nu blijkt er geen fysieke verkoop meer te zijn op het Lisp (laatste dag 26/06).
Zou veiligheidshalve nog eens bellen. Denk dat er nog wel andere fysieke momenten gaan zijn.
Polydor, ik heb het nog eens nagevraagd voor je. Op deze ogenblikken zijn er nog verkoopmomenten (fysiek):KRKN wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 4:34 pmToch helemaal niet vergelijkbaar denk ik. Op het account staat de reservatie al netjes klaar normaal gezien. Je kan gewoon direct betalen en dan later ophalen op het Lisp (of, tegen een kost, laten opsturen). Verliep vlekkeloos in vergelijking met de Covid-heisa.polydor wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 3:29 pmIk heb eindelijk tijd om mijn abonnementen te verlengen en nu blijkt er geen fysieke verkoop meer te zijn op het Lisp (laatste dag 26/06).
Zou veiligheidshalve nog eens bellen. Denk dat er nog wel andere fysieke momenten gaan zijn.
01/07: 10u tot 20u.
02/07: 10u tot 18u.
03/07: 10u tot 14u.
Fantastisch! Bedankt voor de moeite.KRKN wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 5:18 pmPolydor, ik heb het nog eens nagevraagd voor je. Op deze ogenblikken zijn er nog verkoopmomenten (fysiek):KRKN wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 4:34 pmToch helemaal niet vergelijkbaar denk ik. Op het account staat de reservatie al netjes klaar normaal gezien. Je kan gewoon direct betalen en dan later ophalen op het Lisp (of, tegen een kost, laten opsturen). Verliep vlekkeloos in vergelijking met de Covid-heisa.polydor wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 3:29 pmIk heb eindelijk tijd om mijn abonnementen te verlengen en nu blijkt er geen fysieke verkoop meer te zijn op het Lisp (laatste dag 26/06).
Deze informatie zou toch eigenlijk op de website moeten staan.
Heeft op fb pagina gestaan , maar idd beter meerdere kanalen gebruiken zeker als je ze toch hebt !polydor wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 10:52 pmFantastisch! Bedankt voor de moeite.KRKN wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 5:18 pmPolydor, ik heb het nog eens nagevraagd voor je. Op deze ogenblikken zijn er nog verkoopmomenten (fysiek):KRKN wrote: ↑Wed Jun 30, 2021 4:34 pm
Toch helemaal niet vergelijkbaar denk ik. Op het account staat de reservatie al netjes klaar normaal gezien. Je kan gewoon direct betalen en dan later ophalen op het Lisp (of, tegen een kost, laten opsturen). Verliep vlekkeloos in vergelijking met de Covid-heisa.
Deze informatie zou toch eigenlijk op de website moeten staan.
Mee eens, moet ook op de site.
Iemand eigenlijk al iets horen waaien rond aantal verkochte abo's? Bij ons op 1 iemand na allemaal al verlengd (5/6).
Net een update rond. 1000 abo's verkocht. Dat is an sich veel voor de periode, maar anderzijds doet me dat ook vermoeden dat er misschien niet zoveel verlengd hebben? Zou toch onrustwekkend zijn. Denk niet dat er veel 'bewust' wachten tot de compensatieperiode over is.