EK 2021
Re: EK 2021
Je ziet met veel inzet kan je ook punten pakken tegen grote ploegen ! Zie Hongarije . Frankrijk had het best lastig .
Iemand die Isak al zien shotten? Wat een voetballer.
De groepsfase nadert zijn ontknoping. Het gaat nog spannend worden voor sommigen, al vind het ik het wel jammer dat de derde soms ook nog doorkan.
De groepsfase nadert zijn ontknoping. Het gaat nog spannend worden voor sommigen, al vind het ik het wel jammer dat de derde soms ook nog doorkan.
Ja 2 keer gezien rare speelstijl vind ik doet dingen dat je zegt amai was dat. Maar ook dingen dat je zegt wat een klungel is dat. Beetje zoals die Ebola van Zwitserland ook zo een type. Maar weegt wel op een verdediging ze !
Heb een gevoel dat we er vanavond wel 2 a 3 in het mandje gaan leggen.
Ik had 0-3 voor mijne pronostiek. Jammer van die offside goal van Lukaku, maar tof dat hij al aan 3 stuks zit.
Op naar het echte werk! Heb schrik dat het verhaal gaat eindigen in de kwartfinale tegen Italië. Maar bon, laat ons eerst de 1/8e finale maar doorkomen!
Denemarken vlot voorbij wales ! 4-0 kan tellen !
Man man man. Zenuwslopende match gisteren. Blij dat we Portugal naar huis hebben kunnen sturen: smerige ploeg! Ik vrees wel dat we zowel Hazard als KDB kwijt zijn. Dat gaat ons de das om doen tegen Italië vrees ik.
Carrasco hebben we nog ok niet bijster goed ingevallen maar haalt hij het niveau van ATM... Ons geheim wapen Doku verwacht ik nog wat van! Ik verwacht dat de Italianen ook vuil gaan ballen, spelen ze vrijuit krijgen ze kletsen...
Toch geen goeie match voor mijnen tikker. Ik hoop echt dat ze Kevin nog kunnen oplappen. Italië gaat weer bijzonder spannend worden.
Trouwens: Thomas Vermaelen blijft een koning.
Trouwens: Thomas Vermaelen blijft een koning.
WAT EEN MATCHEN GISTEREN. Te zot voor woorden. Daarom hou ik van knock-out voetbal